די לחכימה ברמיזה !

sanlee

New member
די לחכימה ברמיזה !



עראפת מתנהג כדרך השודדים ובשיטה מתוחכמת מאוד וכך מתנהל העניין:השודד בה בלילה כאשר כולם ישנים ועיפים .ואז הוא מטריד את הנישדד אך לא שודד אותו בשלב ראשון . בשלב זה השכנים באים לעזרת הנישדד ומניסים את השודד. אך לשודד יש תוכנית ,והוא ממשיך לפי המתוכנן . וכך כל לילה הוא מטריד את הנישדד עד שנימאס לשכנים , השכנים עייפים מאוד .וכעת הם באים לנישדד שיעזוב את השכונה ,כי זה מפריע למנוחתם. וכאשר הנישדד מתעייף ועוזב את ביתו אז ניכנס השודד באין מפריע.
 

אלוני.

New member
לי נראה ההיפך



נראה לי שהוא מתנהג בצורה ישירה מאד, אמיתית עד מאד וחסרת כל תחכום בסיסי. הוא מודיע (עשרות בשנים) שמטרתו היא מדינה פלשתינאית שבירתה ירושלים. הוא משתמש בכל ``טריק`` או אדם שיקדם את מטרתו. הוא אינו בוחל באמצעים.
 

sanlee

New member
אלוני חשדתי שתפספס אז אני יפרש



שם לב היה רמז בכותרת. מה שוא עושה זה הפרד בין השמאל לימין וממאיס את החלק השבע על החלק הרעב . ואתה הרי יודע מה קורה ששתים רבים.בה השלישי ולוקח. זה לא אומר שהוא לא נוקט בעוד דרכים למימוש מטרותיו .
 

אלוני.

New member
לא חושב



והבנתי את כוונתך, אלא שפעילותו של ה``ראיס`` ברורה ואי אפשר לטעות בה. הבעייה היא שלנו ולא איתו- הבעייה עם עצמנו.
 

nirkabalo

New member
צודק בהחלט!



ערפאת תמיד הודיע על כוונתו להקים מדינה פלשתינית שבירתה ירושלים ,הבעיה שהשמאל תמיד אמר לעם בישראל :``נו אז הוא אמר...`` וראינו לאן הגענו... עכשיו ערפאת מתעקש על זכות השיבה והשמאל שוב אומר לנו:``נו אז הוא התעקש...`` ומי יודע לאן היינו מגיעים אם לא היו לנו את הבחירות...
 
למעלה