די!!! אני לא יכול יותר!!!

די!!! אני לא יכול יותר!!!

הייתי בקיבוץ של ההורים בשבת ראשון פעם ראשונה מאז התוצאות של המשפט.... חצי מהקיבוץ רואה בי בוגד כי הלשנתי על חבר קיבוץ..... הוצאתי את הכביסה המלוכלכת החוצה.... (מוות לבוגד!! מוות לדודו!! בואו נסקול אותו באבנים!! בואו נעשה בו לינץ´!) החצי השני... אין לי מושג מה הם חושבים... אבל כולם מסתכלים עלי!!!! מפשיטים אותי בעיניים!! רוצים לדעת איך קורבן אונס נראה!! יש לי אח קטן, אורן הוא בסך הכל בן 13 זה לא פייר שהוא סובל בגללי!! כל ארוחת הערב ראיתי איך הוא מתפתל בכיסא סובל, כואב, מתייסר מהמבטים שלהם! הוא לא הסכים לבוא איתי ועם ההורים לחדר ההורים לא רצה, התבייש מהחברים שלו ביום ראשון בבוקר שמעתי במקרה שיחה בין ההורים שלי אורן לא רוצה לראות אותי!!!!! הילדים בכיתה שלו סיפרו לו שאונס זה כמו נשיכה של ערפד מי שנאנס תמיד אונס אחרים אח שלי פוחד ממני!!!!!!! אני מרגיש שאני מאבד אותו.... אני לא יכול יותר!! נמאס לי מהכדורים!! נוגדי דיכאון... הרגעה... שינה... נמאס לי!!!!!!! נמאס לי להאבק עם כל העולם!!!! אני רוצה לישון ולא לקום אף פעם!!!!!
 
היי,ילדון!!! אל

תהיה כל כך עצוב......... אני מניחה שזה די קשה אבל אתה עשית משהו שהוא לא קל בכלל,ומגיע לך צל"ש על זה. אני לא ממש מעורה בכל פרטי הסיפור,אני לא יודעת מה בדיוק קרה,ואם הוא עשה את מה שעשה לעוד אנשים בקיבוץ,אבל אולי מנעת ממנו עשיית דברים איומים לעוד אנשים? אנשים צריכים לפעמים להיות עוינים,לצדד במישהו כדי להרגיש עצמם נעלים,הם רק צריכים את הסיבה המיידית מה שנקרא,וזה כבר עושה להם טוב.יותר נוח להיות בצד שלו מאשר שלך. אני לא מצדיקה את מה שהם עושים,אני אישית חושבת שזה ממש לא בסדר,אבל אתה לא צריך לתת לזה להיות חלק אינטגרלי מהחיים שלך.נכון זה הקיבוץ של ההורים והכל,ואתה יודע שקשה להם,אבל אתה גם יודע שעשית מה שאתה צריך לעשות. מה שחשוב זה שלרגע לא תתחרט שיצאת עם זה....... בקשר לאחיך........הוא רק בן 13 אני מניחה שקצת יהיה לו קשה לבהין.גם אם זה כרוך בכאב עצום,תן לו להתנהג איך שהוא חושב,גם אם זה לא לדבר איתך.הוא יבין לאט לאט את המעשים שלך,אל תלחץ עליו. אני מאחלת לך 200,000,000 קילוגרמים של טוב ואושר,מחזקת את ידיך,כמה שאני יכולה,ומקווה שישתפר לך המצב בפנים בהמון אהבה פלסטלינה
 

מורני !

New member
ילד.

אתה מרגיש שאתה מאבד אותו? אז במקום לשבת על התחת ולהרגיש רע.. תיגש אליו תדבר איתו. הוא בן 13.... והוא מאמין שאונס זה כמו נשיכה של ערפד? ואתה במקום לתקן את המחשבה שלו - בשבילו קודם כל וכן אחר כך גם בשבילך - אתה פשוט שותק? מרגיש רע? אולי תספיק להיסגר בתוך עצמך ותעזור לאחיך? וגם לך? ואולי תסביר גם לחברים שלו? תסביר מה זה אונס .... אם המורים הדפוקים בקיבוץ הדפוק שלך לא עושים את זה... אז אתה תעשה את זה. טיבם של אנשים להסתכל על מישהו ששונה. מאיפה לך לדעת אם לא בינהם יש עוד אחד כמוך שמרגיש שהצלת אותו רק מפחד לדבר כי הוא רואה שאתה מתמוטט? וכן! אתה קורבן אונס. מה לעשות? אתה קורבן אונס. ואתה חי במקום סגור שבו כולם יודעים על כולם. אז במקום לקחת יוזמה ולנסות להסביר להם אתה שוקע עם כל הכדורים הארורים האלו שאתה מכור להם ולא מנסה להיגמל מהם כי העולם הזה ניראה לך טוב יותר איתם .. .אפילו שזה לא ככה... הינה. ביקשת תגובה.
 

שרק

New member
רני...

אני רק רוצה לנצל את הבמה הזו בכדי לומר לך עד כמה אני מעריך אותך.
 

מי

New member
צור קשר

כתבי מסר אז צור קשר תענה לי כאן יש לי בעיה עם המסרים
 
מי!!! אני לא יודע מי את\ה!!!!

עד שלא תזדהה\י אני לא רוצה שתכתוב\י לי!!! זה לא נעים לי שאני לא יודע מי את\ה!!!!
 

מורני !

New member
אני אבקש רק פעם אחת

מעבר למסרים יש גם אי מייל. נא ליצור קשר אישי בדרכים אחרות מעבר לפורום.
 

לירוי25

New member
היי דודו...

אולי זה ישמע טיפשי במקצת אבל למה אתה לא עוזב את הקיבוץ? אני בטוח שאתה מרים גבה ויש לך אלף ואחת סיבות למה להשאר אבל לדעתי (התמימה משהו) הייתי עושה 2 דברים: א. לוקח את אחיך הקטן לשיחת גברים, תסביר לו, דבר איתו ואם הוא לא יסכים להקשיב תקליט את עצמך, תכתוב לו מכתב, תשלח לו מייל, הכל חוץ מאשר לשתוק. ב. תעזוב את הקיבוץ! בוא לתל אביב, לכפר סבא, חדרה..טוב לא חדרה, אפילו נתניה, אבל צא משם. למה לסבול? במקום לתת לפצעים שלך להתאחות אתה פותח אותם כל הזמן מרצונך או לא מרצונך. צא מהקיבוץ, תתאוורר, תן לעצמך להחלים בסביבה בריאה, כשתרגיש מוכן תחזור. זאת דעתי לפחות.
 

חיפושיט

New member
ילד...

לא כל כך יודעת איך להגיב על ההודעה הזאת.. ולא יכולה גם לשים כוכבית ורודה כן, אנשים הם טיפשים זאת עובדה הם לא תמיד רואים את כל מה שיש לראות והם לא תמיד אכפתיים לא תמיד מודעים לתוצאות אבל אל תתן להם למנוע ממך את יחסיך עם אח שלך הם לא שווים את זה! אתה, ילד מדהים ו-א-מ-י-ץ שכמוך, הלכת נגד הרבה סיכויים נגד הרבה אנשים וניצחת שומע אותי? ניצחת האנשים הטיפשים מסביבך לא רואים את זה אבל הילת הניצחון עלייך מסביבך ואחיך? הוא צעיר מדי לדעת הוא צעיר מדי לראות וכאן אתה נכנס לתמונה כי רק לך יש את הכוח ורק אתה יכול לדבר איתו כשאתה נכנס לחדר האוכל אתה נכנס כמנצח תתעלם מהעיניים הרעות, כי הם ישארו ככה ולא תמיד אפשר לשנות אותן אבל תשנה מה שאתה יכול תדבר עם אח שלך.., אולי השיחה הראשונה לא תגרום לו לראות אבל כשיתבגר הוא יבין בקושי 3 שנים עברו מאז שהייתי בגיל הזה, ואני מבינה כמה קשה להתמודד בחברה כזאת עבור האח שלך אבל כאח גדול, אולי זאת מן אחריות להראות לו שלא חשוב מה אחרים חושבים, ולא חשוב אם אין לו את התיק הנכון, או את המכנס הנכון, ולא חשוב מה ילדים יגידו לו.. אלא חשוב הבפנים העולם הפנימי האח הגדול שלו המשפחה ילדים הם אכזריים.. לרוב אין להם אינטיליגנצייה רגשית בגיל הזה אבל זה הגיל להתחיל, לא?
אולי שיחה איתו באמת תעזור.. מלב אל לב, אח אל אח בהצלחה...
ואגב, ילד.. גם אם תדבר עם אח שלך או לא.. אני מחזיקה ממך הרבה שתדע אולי לא ישנה לך הרבה, אבל בכל זאת, שיהייה לך בתודעה
 
למעלה