די. אי אפשר יותר..

tyrian

New member
די. אי אפשר יותר..

נמאס. כל-כך קשה להיות ידיד של מישהי? לא. אבל אם אתה אוהב אותה? אז, זה כבר מסתבך... כמו שהבנתם יש לי ידידה טובה שאני אוהב אותה כבר 4 שנים והיינו היחד ונפרדנו עוכשיו אנחנו מנסים לשמור על ידידות רגילה. אבל זה כל-כך קשה.. כל דבר שהיא עושה אני לוקח ללב, אנחנו רבים מלא, וכו'.. אבל הדברים האלה שנראים רגילים משהו לא רגילים בכלל. כי כשאני רב איתה, אז גם אם זאת אשמתה אני זה שמבקש סליחה, כי אני זה שקשה לו להיות רחוק ממנה... אני זה שמתעגע וחושב עליה כל הזמן ומרגיש צורך לדבר איתה פעם ביום והיא יכולה לא להתקשר בלי שיזיז לה... אני זה ששם אותה במקום הראשון, מעל לכל, ואצלה אני רק אי שם באמצע אחרי החברות... ההרגשה הלא שוויונית הזאת, וכל הסבל הזה הורגים אותי. אני יודע שכבר לא נהיה ביחד אבל אני לא מצליח להתגבר עליה!!! פשוט לא מצליח. גם הקנאה.. אני בכיתה יושב ומקנא בכל מיני בנים כל פעם שהיא מדברת איתם.. ממש משתדל להפריד ביניהם. כשהיא מתחברת לאייסיקיו אני מרגיש רע כשהיא לא עונה לי וחושב שהיא מתכתבת עם אחרים ולא שמה עליי... אני בסה"F רוצה להיות ידיד רגיל שלה, בלי רגשות.. כי כבר הבנתי שהיא כנראה לא בשבילי. אבל זה לא מצליח!!!
 

Shani Eliave1

New member
כל עוד יש לך רגשות אליה...

אתם לא תצליחו להיות ידידים מכל הסיבות שציינת מקודם:"כל דבר שהיא עושה אני לוקח ללב, אנחנו רבים מלא, וכו'.. " ועוד כמה דברים שכתבת מקשים עליכם להיות ידידם כי יש לך עוד רגשות. אתה צריך לקחת ממנה הפסקה, לשכוח אותה ורק אז תוכלו להיות ידידים. זה קשה אבל ככה זה, שום דבר לא לנצח. שיהיה לך בהצלחה!
 

tyrian

New member
אז,

אני אמור לשים אותה על "פאוז" ואז כשאני אשכח ממנה לגמרי להגיד לה, "היי בואי נחזור להיות ידידים"? נשמע לי קצת מוזר... חוץ מזה שאני לא חושב שזה יעזור לי לשכוח ממנה... אני סתם מרגיש רע כשאני והיא לא מדברים... אז אם אני לא אדבר איתה אני לא חושב שתמצח מזה איזשהי תועלת. בכל זאת, תודה על העצה!
 

Shani Eliave1

New member
לא, זה לא הייתה הכוונה שלי

אבל אתה יכל לדבר איתה ולהגיד לה שכל עוד יש בינכם רגשות אתם לא יכולים להישאר בקשר. גם אני הייתי במצב כזה בדיוק עם האקס שלי. ועכשיו, אחרי ששכחתי אותו אנחנו ידידים טובים כמו פעם.. היה לי קשה אבל שכחתי אותו הרבה יותר מהר בתקופה שלא דיברתי איתו מאשר בתקופה שדיברתי איתו.
 
זה יעבור לך כש...

תמצא מישהי אחרת. אני מציעה לך לצאת יותר מהבית,או אם לא יוצא הרבה, אז למקומות שיש בהם הרבה אנשים שאתה יכול להכיר. איך שתכיר יותר אנשים ככה יהיה יותר טוף, יש מצב שגם תכיר בנות חדשות, זה כבר יגרום לך להרגיש יותר טוב.
 
למעלה