דיעה קרב מרכזי

fatut7

New member
דיעה קרב מרכזי

טוב בדרך כלל אני נמנע מזה, לרוב כי אני ישן בשעות האלה וכשאני מתעורר כבר נאמר ונכתב הכול אבל עכשיו אני לפני תרבות יום א בבית ליסין אז במקום להרדם מאחורי הקלעים הנה דעתי. ואוווווווו- ושוב פעם ושוב פעם. הקאמבק הכי גדול ההסטוריה של הספורט, הרבה יותר מברוק לסנר נגד קארווין. פרנקו אדגר הוא המלך והחשיבות של הקרב הזה היא אדירה, לדעתי ברמה של גריפין בונר. אם פעם היינו רגילים לקרבות מלהיבים שיש בהם המון לב ומעט טכניקה, הקרב הזה לקח את העניין הזה שנים קדימה. אם gsp עשה קונצרט בגיימפלן, פריקי אדגר ומיינרד עשו זאת שניהם, כשכל אחד יוצא לסיבוב השני והשלישי בהתאמה, אחרי טראומה. אדגר אכל מכות רצח, מייינרד שפך לאגר ומנטלית זה לא פשוט לחזור אחרי שחשבת כבר שאתה האלוף. שניהם קיבלו עצות מבריקות מהפינות ויישמו אותם אחד לאחד. למי שאין כוח לאנגלית בבלודי אלבו, בפינה של פרנקו אמרו לו לא הוריד את העיניים מייינרד ולהיזהר מההוק השמאלי. רנדי נכנס במיינרד על הסיבוב השני ואמר לו לא לחפש מכת ko אלא להמשיך במכות שנתן לו בראשון. מיינרד יישם ולקח את השלישי. רמת האגרוף של שניהם עלתה פלאים, אדגר הוא שד טזמני. מסכים עם התיקו, קשה לתת לאדגר אחרי סיבוב ראשון כל כך דומיננטי למיינרד. מצד שני אני מאמין בלקחת את החגורה מהאלוף בצורה משכנעת ואין מצב שמיינרד עשה את זה. מסכים עם הביקורת לגבי, הייתי חד צדדי לטובת אדגר כי נסחפתי מהקאמבק המופלא שלו. מצד שני לא יצאתי חומוס, וצדקתי לגבי אדגר שיפתיע את מיינרד גם באגרוף וגם בהאבקות! מי היה מאמין, אף הטלה למיינרד והטלות אדירות לאדגר. הדיבור ברשת שאין קרב חוזר. שערורייה לדעתי. עד כאן חפירות, אני עולה לבמה. בוקר טוב לכולם גם לך זקס הלא סלחן, ואיזה כיף להיות חובב הספורט הכי מדהים ההסטוריה של היקום
 

udi102

New member
אני מסכים עם הרוב אבל ....

מינארד כן הצליח להטיל את אדגר לפחות כמה פעמים ובהחלט זה היה הקרב הכי טוב שראיתי מאז סונן-סילבה ,שערוריה ענקים אם אין רימאץ מיידי . אני כל כך שונא את דיינה וויט שאין לתאר אני מתעב אותו פשוט ....
 

זקס11

New member
../images/Emo24.gif

אלון, תאמין לי שאני מאד כעסתי על עצמי על הביקורת שהפנתי כלפי אדם שאני אפילו לא יודע מה הדעות שלו. אני את הלקח שלי למדתי. אבל עזוב, זה כבר מת. אתה מוזמן לבוא לעודד אותי במרתון טבריה הקרוב. וכמו ילדים גדולים, נסיים ב "שולם שולם לעולם, ברוגז ברוגז אף פעם".
 

AmitNHB

New member
הקאמבאק הכי גדול בהיסטוריה שייך לנוגרה, השאלה

היא רק אם זה הקאמבאק מול קרוקופ או הקאמבאק מול הרינג בקרב ה-3. אבל זה היה קרב ענק וקאמבאק מדהים.
 

fatut7

New member
דיעה קרב מרכזי לאחר צפייה נוספת.

בצפייה שנייה הייתי נותן את כל ארבעת הסיבובים 2-5 לאדגר 10-9. מיננרד לא לקח את השלישי, היה צמוד אבל הגיליוטינה בסוף נתנה את זה לאדגר. לפי קומפיוסטרייק אפשר לראות שליטה מוחלטת של אדגר ברוב הקרב סיבוב ראשון הוא אכל 44-11 מכות (ולכן זה בחיים לא 10-7, להזכירכם בסוף הסיבוב הוא פגע במיינארד בכמה מכות יפות) מסיבוב 2-5 הוא הוביל על גריי-107-55 במכות שנכנסו עצר 10 מ12 נסיונות TD של מיננארד והצליח ב4 מתוך 7 נסיונות שלו להפיל את גריי. חוץ מזה היו לו שתי גליוטינות , אחת מהן נעצרה על ידי הפעמון. אם באוקטגון קונטרול עסקינן פרנקי שלט בקרב וניהל אותו למעט הראשון כמובן. תכלס גריי לא עשה הרבה בכלל אחרי הראשון ואדגר עשה המון. לכן מבחינתי התיקו רראוי ואם כבר מישהו היה מוכרז מנצח זה היה צריך להיות אדגר. הניקוד שלי- 10-8 מיינרד 10-9 אדגר 10-9אדגר 10-9-אדגר 10-9 -אדגר סה"כ-48-46 אדגר מקור לקומפיסטרייק
 

Indego

New member
ציפית עכשיו שוב בקרב...

ואם מקודם הייתי בטוח שאדגר ניצח, אז עכשיו אני משוכנע לחלוטין שהוא ניצח. מלבד לסיבוב ה1 החלש (שהוא כיפר עליו בסוף). הוא היה יותר טוב ממינארד בכל שאר הסיבובים. אוליי השלישי היה קצת צמוד, כי מיינארד הטיל לקראת הסוף, אבל כמעט אכל גליוטינה. בקיצור, אין מחלוקת על סיבובים 2-4-5 אדגר ניצח בוודאות, 3 היה צמוד אבל נטה לטובתו של אדגר. לדעתי אדגר היה צריך לנצח 47-46 כאשר הסיבוב ה3 מוגדר כשיוויון 10-10. לא רואה תרכיש שבו מיינארד ניצח את הקרב (סורי אודי).
 

udi102

New member
פדות הנתונים שלך שגויים ..

בראשון אני ספרתי לבד לפחות 70 מכות שנכנסו עם 6-7 נוקדאונים ושתי מכות בלבד שאדגר פגע ... על איזה מכות משמעותיות אתה מדבר ? לעמי 10-7 אפילו .... השלישי הולך למינארד בוודאות ,פשוט אנשים לא מבינים איזה משקל יש לשתי הטלות ושליטה כמעט דקה בקרקע לעומת גליוטינה שניה לסיום הסיבוב .... זה מחפיר .... אם החמישי הולך למינארד משום שהוא פגע בשתי מכות יותר אז זה יוצא תיקו בסיכום הכללי אבל זה דבר מטומטם לתת ללוחם סיבוב משום שפגע פעמיים יותר ועוד לא גרם לכלום ....
 
לפי fightmetric

הם ניקדו את הקרב 47-47 אם הולכים על השיטה הנוכחית של הסיבובים כשהסיבוב הראשון 10-8 והשלישי של מיינארד 10-9. לפי השיטה שלהם הם נתנו את הניצחון למיינארד. תכלס גם לפי השיטה היפנית שבה מנקדים את כל הקרב בימלואו היו נותנים גם כן למיינארד עם ה5 נוקדאונים שהיו לו בסיבוב הראשון. לכל אחד יש שיטה משלו לנקד ולשפוט אבל צריך להסתכל על זה לפי שיטת הניקוד של אותו אירגון ובUFC זה שיטה של סיבובים ולTD יש ניקוד גבוה (בין אם אנחנו אוהבים את זה ובין אם לא). לכן הקרב נוקד (בצדק) כך: סיבוב 1 - 10-8 מיינארד סיבוב 2 - 10-9 אדגר סיבוב 3 - 10-9 מיינארד בזכות ה2 TD שלו במהלך הסיבוב. סיבוב 4 - 10-9 אדגר סיבוב 5 - 10-9 אדגר סה"כ תיקו 47-47.
http://blog.fightmetric.com/2011/01/edgar-vs-maynard-ii-official-ufc.html
 

fatut7

New member
ועכשיו השאלה מה יהיה בקרב הבא?

אחרי שהגיימפלן נחשפה משני הצדדים ויש לך מאמנים כל כך חכמים לשניהם. אללה יוסטור. מספורט שאנשים פעם לא כך כך מזמן היו פשוט עולים בכושר ומתפוצצים היום אשכרה בקרבות האלה במיוחד ב5 סיבובים משחקים שחמט לגמרי.
 

BeniTaz

New member
מעולה אלון../images/Emo45.gif

כמו שדירגתי. לא אומר שזה על הסנטימטר נכון אבל אם מישהו קופח זה לא מיינארד. אגב, אני ממליץ לכולם.. אחרי כל סיבוב תרשמו את התוצאה לדעתכם של הסיבוב. בקרב של 5 סיבובים לפעמים זה בעייתי להיזכר או שעושים חשבונאות של סיבוב מסויים על חשבון סיבוב אחר.
 

BT24

New member
נראה לי שאח שלי היה בקהל של התרבות יום א'.

שיריונר. איזו דמות אתה משחק, שאני אדע לשאול אותו איך היית?
 

fatut7

New member
אה הוא יזכור אותי בטוח-לוטננט קנדריק הפסיכי-

הם נקרעו עלי מצחוק. בטח היזכרתי להם איזה רס"ר או משהו
 

maaw2

New member
קרב ענק!

והסיבוב הראשון של מיינארד גרם לתיקו,אחרת פרנקי היה מנצח ובצורה יותר משכנעת. אם למיינארד היה קצת יותר מזל והיה שופט אחר בקרב הזה שהיה עוצר אותו בסיבוב הראשון יכול מאוד להיות שהוא היה האלוף והיינו רושמים פה דעות על הנוקאאוט שלו. פרנקי חזר בן אדם אחר בסיבוב השני,כאילו הקרב התחיל רק אז והסיבוב הראשון כלל לא התקיים,פשוט מדהים. נקווה שנוצר לנו פה אלוף דומיננטי למחלקה הזאת.
 

AmitNHB

New member
דעתי לאחר צפייה חוזרת

על 2 ו 4 אין ספק. 10-9 אדגר. 1 אני כבר לא בטוח שאין ספק. 2 וחצי KD בסיבוב אחד... אם זה לא 10-7 לא צריך להיות 10-7 בחוקים. 3 לאחר צפייה חוזרת הולך לאדגר לדעתי. ה TD של מיינארד לא היה שווה כלום בעיני. 5 לאחר צפייה חוזרת אני נשאר עם 10-10. נכון שאדגר נתן קצת יותר מכות אבל אלו היו ממש חלשות ודוקא את הקומבינציה הכי משמעותית מיינארד נתן. לסיכום: עם 10-8 בראשון זה אדגר 48-47 אצלי אבל עם 10-7 זה 47-47. אני מקבל את הדעה של כל מי שחושב שאדגר ניצח אבל לי ממש אין בעיה ואני שלם עם התיקו.
 
למעלה