דיסקים חדשים באוזן+עוד כמה הודעות.

bad religion

New member
דיסקים חדשים באוזן+עוד כמה הודעות.

לא לפי שום סדר, הנה משלוח שהגיע היום לאוזן השלישית בקינג ג'ורג': BAD BRAINS-bulid a nation (אלבום חדש, אני שומע אותו ברגעים אלה והוא מפציץ). BAD RELIGION-recipe for hate CURSIVE-ugly organ MINOR THREAT- complete discography "remastered" 2003 NEGATIVE APROACH-total recall (הדבר הכי טוב שיצא אי פעם מדטרויט) EXPLOITED-troops of tomrrow BAD RELIGION-generator "remastered" +bonus tracks DESCENDENTS-cool to be you (האחרון והמצויין) DESCENDENTS-everything sucks (אחד לפני האחרון, גם מצויין) ME FIRST AND THE GIMMIE GIMMES-are a drag (האלבום הכי טוב של הסופרגרופ הדבילי הזה) RISE AGAINST-the sufferer and the witness (לא אוהב אותם) CIRCLE JERKS-group sex (הוצאה מחודשת עם וידיאו, קטעים נדירים ושמונה בונוסים שלא שוחררו בעבר.) BAD BRAINS-rock for light SCREECHING WEASEL-weasel mania THE LIVING END-state of emergency (האחרון של טריו האוסטרלי המשובח) JETS TO BRAZIL-perfecting loneliness (האלבום המדהים של הלהקה שבאה אחרי שJAWBREAKER התפרקה) BIG D AND THE KIDS TABLE-strickly rude (החדש של להקת הסקא פאנק היחידה שאני אוהב בעולם) MAD CADDIES-keep it going ALKALINE TRIO-crimson SSD-power THE LAWRENCE ARMS-oh calcutta! BAYSIDE-bayside DILLINGER FOUR-midwestern songs of the americans BRAND NEW-the devil and god are raging inside of me TIM ARMSTRONG-a poets life GORILLA BISCUITS-start today (דיגיפק חדש+REMASTERED+חוברת עם פלאיירים, תמונות והערות) STRIKE ANYWHERE-exit english GUTTERMOUTH-gusto 7 SECONDS -the crew
 

bad religion

New member
עוד הודעות.

ביום ראשון הקרוב יש לי יומולדת ואני כל יום ראשון מתקלט בפרילנד, אז אני רוצה להזמין את כולכם להגיע לפרילנד ביום ראשון הקרוב. אוקיי. חוץ מזה,בחמישי הבא, ה12 ביולי יש הופעה של בוא לבר, הטסטיקלס וניפל טוויסט בפטיפון. שלום ותודה, ישי!
 

yuval2192

New member
יא אללה איזה דיסקים..

כמה עולה הגורילה ביסקויד? אה ומזל טוב ישי
 

bad religion

New member
גורילה ביסקיטס-89.9 ש'ח.

את הבד בריינז אהבתי בפעם הראשונה והיחידה ששמעתי אותו. שחכתי לציין שהגיע גם האלבום החדש של OZMA שבעייני הוא כמעט מושלם. לגבי רייז אגיינסט, לא אהבתי אף אחד מהאלבומים הקודמים שלהם, החדש הוא יותר טוב, אולי הוא ממש טוב, אבל אני עדיין לא ממש אוהב את הלהקה הזאת וזה לא משנה את זה שהדיסק שלהם מוכר הרבה יותר מOZMA החדש או התקליט הכפול של LARM שמפציץ חושרמוטה.
 

pikitup

New member
רייז אגנסט זה קקי...

למה להכביר במילים אם כבר אגנסט אז אגנסט מי שהחדש יותר טוב מהקודם, אבל פחות מלפניו.
 

gs1234

New member
ישי כתב: "RISE AGAINST (לא אוהב אותם)"

אני אתחיל מהספויילר: התקליט The Sufferer and the Witness של Rise Against הוא אחד האהובים עלי, ומאז שהורדתי אותו לפני שנה שמעתי אותו עשרות פעמים, ובכל פעם גיליתי בו עוד משהו שסיקרן אותי וגרם לי לשמוע אותו שוב. יש בו פאנק רוק אמריקאי מצויין שמצליח לא לגלוש לתבניות הלעוסות של מוזיקה עלק-אלטרנטיבית-נוסח-אמטיוי, ובעיקר מילים מושקעות, וביצוע חסרת פשרות הן מצד הזמר והן בכיסוחי הרקע. שירים מהירים ורועשים, ועם הרבה הוֹ-הוֹ-הוֹ שאפשר להצטרף אליו ולהרגיש כמו קהל בהופעה. והנה הסיפור. בלקפול, פסטיבל Wasted, לפני שנה. אני מחכה יחד עם עוד כמה עשרות אנשים שההופעה של Splodge תתחיל באולם הבינוני. בינתיים יש תיקלוט, וכמובן שאני מכיר את רוב השירים, ואם יש משהו שאני לא מכיר אז הוא בדרך כלל לא מלהיב. ואז מגיע שיר שהוא כן מלהיב, ופאנקיסטית מהממת (כלומר, מוהוק בגובה מטר ובעשרה צבעים, פירסינג בכל פינה וחצאית מיני) שבמקרה עומדת לידי שרה את השיר בהתלהבות ומכירה את כל המילים. והיא לא היחידה, כולם באולם מתלהבים לשמוע את השיר הזה וממלמלים אותו בלב. אז שאלתי אותה מי אלה, והיא ענתה לי "מה, אתה לא מכיר? זה רייז אגיינסט, והם הפאקינג להקה הכי מאדרפאקר הכי טובים ביקום דאמיט." היו עוד כמה קללות באמצע שהשמטתי. אבל את השם רייז אגיינסט שמרתי בזכרוני עד שחזרתי לארץ, ואז נכנסתי לסולסיק (זה עבד פעם) והורדתי את The Sufferer and the Witness. גיליתי גם שהיו לי כבר את שני התקליטים הראשונים שלהם ולא התלהבתי, וגם היום נראה לי שאין בהם את האיזון הקסום שהם הצליחו להגיע אליו ב-2006. שמעתי אותו, שמתי אותו בנגן הקטן שלי, ומאז הוא שם. ואם זה מזיז למישהו, אני מתכוון לקנות את הדיסק. דרך אגב, The Unseen החדש נשמע שווה בשמיעה ראשונה.
 

strungout

New member
באמת להקה מיוחדת

rise against האלבום האחרון לפי דעתי פחות טוב מהשניים לפניו, אבל ברמה של רייז אגאינסט כל האלבומים שלהם פשוט מעולים. הם עושים את הסגנון ברמה ויש בהם משהו ממש מיוחד ומרגש לפי דעתי. אני חושב שהתהילה קצת עלתה לסולן לראש אבל עדיין הוא אחלה גבר בכל אופן מאוד יהיה מעניין לשמוע את הדיסק הבא שלהם.. how we survive, is what makes us who we are משפט ענק
 
לא כזה.

רוצה משפט גדול? הנה: "התוצאה הראשונה מהבלטת ההכרה, יורצת הצורות, על החוויה היא הנטייה להשליט בחיים את הצורה על התוכן, לבקש את אור החיים לא מתוך התוכן אל הצורה, כי אם מן הצורה אל התוכן, לבקש תיקון החיים, שיפור החיים, עילוי החיים, לא בהגברת כוחה העליון של החוויה לזרום מתוך חיי העולם באתכסיא ולהתפשט לתוך חיי עולם באתגליא, כי אם בדחיקת החוויה ובהכנסתה לתוך צורות נאצלות מספירת התפארת, הגדולה, הגבורה וכו'." מי שמנחש נכונה מאיפה הציטטה, יקבל שישייה של גליזנטין.
 

MASHNEK69

New member
כמה עולה החדש של באד בריינס?

וגם הנגטיב אפרוץ' והאס אס די?
 
למעלה