ריבארולה, כתוב היום שהוא שוחרר כי שום הבהיר לו בשיחה אישית שהוא מחפש שחקן שישחק מתחת לחלוץ, והתפקיד הזה לא מתאים לריבארולה.. השאלה שלי היא, מתחת לאיזה חלוץ בדיוק הוא אמור לשחק??
בכל אופן כל הקטע עם ריבארולה מאוד מוזר.. לא יכלו לוודא את זה מראש? מביאים שחקן מארגנטינה כדי להחתים אותו (זה מה שפורסם לפני שהוא הגיע) על סמך קלטות, אחרי אימון אחד עם הנוער ושיחה משחררים אותו.. נו...
בחיפה כנראה ממש על הפנים אם שחקן שלא שלמו לו הולך לשחק דוקא בבית"ר בתקווה לקבל כסף...) אני מודה שאני לא עקבתי אחריו מספיק כדי לדעת מה השחקן הזה שווה חוץ ממה שאני קורא פה ושם. אני מקווה שהוא יעזור לנו. ובנוגע להולצמן...ממממ, אנחנו צריכים חלוץ, והולצמן כרגע הוא דוקא אחד החלוצים הבודדים בארץ (ואולי מהשחקנים הבודדים בארץ גם) שלא הייתי פוסל על הסף את ההגעה שלהם. הבעיה ששוב, זה נראה כמו רכבת ולגיון זרים ו...מקווה מאד שזה לא יבוא על חשבון הצעירים.
תומאש, זה כמו לשים את באטיסטוטה וקרספו ביחד בהרכב של ארגנטינה (להבדיל אלף אלפי הבדלות כמובן)- פשוט אין מצב! 2 שחקנים שיודעים לעשות בדיוק את אותם הדברים, בנויים דומה מאוד ובסה"כ הם אותו שחקן לא יכולים לשחק ביחד. לעומת זאת, שחקנים כמו ליאור אסולין, רפי כהן, ניב טל, הם סוג השחקנים שקוביקה יכול לפרוח לידם. ב"ה יהיה לנו מחר את אחד מהם (רפי כהן).
כשקוביקה לא טוב יהיה מי שיחליף אותו, כמו כן, הולצמן משום מה נראה לי קצת יותר מאופס מקוביקה ואם יתברר שהוא אכן יותר טוב, אפשר יהיה לוותר על קוביקה בשנה הקרובה ולחסוך בעלויות.