דילמת הסלקלים לשיפוטכם

דילמת הסלקלים לשיפוטכם

אז היום התחלתי קצת לשוטט ולהתעניין בנושא עגלות וסלקלים.... ועכשיו עלתה ההתלבטות הבאה: סלקלים- האם לקנות את שניהם באותו צבע או ב2 צבעים שונים? למי שכבר רכשה או שיש לה עמדה בנושא אשמח שתשתפו אותי....
 
צבעים שונים, ברור...

סתם, לא כזה ברור... יש אימהות שדוגלות בנושא הנפרדות בתאומים, החל מהיום הראשון וזאת על מנת שכל אחד מהם יפתח אישיות/רצונות/תכונות וכו', נפרדות. ולכן הן מקפידות על בגדים/סלקלים/מקום קבוע ברכב/מקום קבוע בעגלה/מיטה /בקבוקים ומוצצים נפרדים ובצבעים שונים. אני לא רואה עצמי קיצונית בנושא, אולי בגלל שאצלי הם בן ובת וזה יותר פשוט כי גם ככה שונים... הם מחליפים מוצצים (למרות שלכל אחד יש סוג שונה שהוא מעדיף) כי המוצץ של השני תמיד טעים יותר, בעיקר עם הוא נשלף הרגע מהפה שלו..., אוכלי מאותם בקבוקים וכו'. יש להם מיטות קבועות ובגדים קבועים (בכל זאת, בעלי לא מוכן שהבן ילבש חצאיות...)אבל לא מקפידה על כל השאר.. אבל, לנו יש סלקלים בצבעים שונים (אני מוכרת ד"א..) כי זה יפה ושמח (אחד כתום ואחד אדום). את הכיסאות בטיחות קנינו באותו הצבע המזעזע - חום (לא היו צבעים לבחירה והייתה חשובה לי יותר הבטיחות)
 

b a f i

New member
באמת יש דילמה על הבקבוקים?

אם לקנות לכל אחד משלו ,כי בכ"ז כל אחד עניינים משלו וכ' בשלב המאוחר יותר שכבר יש שיניים נראה לי צריך להפריד, כי נושכים את הפטמה וכאלה .. על מוצצים נראה לי שעדיף גם כל אחד משלו. מה דעתכן על בקבוקים ? (לפחות להתחלה נראה לי נורא מסורבל שיהיה לכל אחד משלו...מהר מאוד אם אין לאחד שטוף אז לוקחים לאחיו....אבל מצד שני אם אחד סיים את כל המנה והשני לא או שניהם לא סיימו,לא יודעים מי שייך למי ...אם רוצים זמן מה אחרי זה לתת להם לסיים את הבקבוק)
 
אז נושכים את הפיטמה..

מה זה יעזור בקבוקים שונים? טוב אבל אני מהסוג שחושב שזה קצת יותר מידי כל ההפרדה הזו.... לגבי מוצצים - הם מחליפים ביניהם חופשי. אצלי , מהפגיה הבן העדיף את מוצצי האיכסה (הגומי של פעם) והבת את האוונט וכל אחד ישן בלילה עם המוצץ שלו, אבל במשך היום הם חוטפים אחד לשני מהפה ואוספים כל מוצץ שהם מוצאים על הריצפה.... לגבי איך תדעי כמה כל אחד אכל: עושים טבלאות של אוכל,פיפי,קקי,תרופה, ברזל וכו'...אצלי אם אחד לא מסיים את הבקבוק והשני רוצה עוד אז הוא מקבל את השאריות...מה ההיגיון בלהשאיר/לזרוק ולהכין לזה שסיים חדש? את עוד תראי כמה אוכל את זורקת.....ואם מדובר בחלב שאוב אז בכלל כואב הלב...
 

b a f i

New member
שאלות

גם עם הגדולה שלי רשמתי כמה היא אכלה קקי פיפי ושות' אבל ברגע ששותים מהבקבוק אז יש אנזימי רוק שמתחילים לפרק את המזון, והאנזימים מגיעים מהקיבה של כל תינוק ולכל אחד עניינים משלו וחומציות משלו...לא יודעת זה נראה לי לא בריא. צריך לשאול רופא זו סוגיה מעניינית. אני יודעת כמה אוכל זורקים עם אחת,אז שנים זה כפול שנים
חחח וחלב שאוב לא זורקים
זה באמת כואב הלב...
 
מצטערת, לא מאמינה בזה...

הרי גם אני "טעמתי" מליון פעם מהקרטיב של חברות/אחיות/הורים וכו'...לא קרה כלום...והאמת, טפו טפו 55555 גם הם אוכלים המון פעמים ביחד, באותו בקבוק, מאותה הכפית מחליפים מוצצים, מלקקים את כל הבית והצעצועים ולא קורה כלום. כמובן שכל אחת ודרכה....אני מאמינה בלחשוף על מנת לחזק את המערכת החיסונית וגם לא לגרום לילדים להיות סטריליים. בחג האחרון לדוגמא, היינו בים והם "פתחו שולחן" עם חול...לא בריא? יותר טוב מילד שלא מסוגל לגעת בחול (ויש הרבה כאלו...)
 

dalidas

New member
אני רכשתי בשילב

שני סלקלים אחד אדום ואחד כחול היו במבצע לפני איזה חודש כל אחד יצא 199 ש"ח בלבד!!
 

זיק5

New member
גם אני רכשתי את הסלקל הזה- לא ממליצה

קצת הפריע לי שאין תמיכה במותניים. יש רק 3 נקודות תמיכה (כתפיים ומפשעה בלבד) ולא 5 כמו שיש בדרך כלל בסלקלים. ע"פ מה שכתוב על הסלקל הוא עומד בתקן האירופאי והישראלי, אבל אחרי ששמתי שם את רעות, זה נראה לי קצת לא בטיחותי לתינוקות קטנטנים במיוחד. בנוסף- נורא קשה לחבר את הרצועת בטיחות לסלקל- מאד קשה להכניס את הרצועת בטיחות לתושבות בכיסא.
 
אנחנו קנינו 2 אותו דבר

לגורים זה בטח לא משנה בשלב הזה - זה לא עניין היגייני כמו מוצצים או בקבוקים. כשהם יושבים בתוכם לא רואים את הצבע וכשהם לא יושבים בתוכם אז הם עומדים בצד... לדעתי זה לא משנה.
 

ונדי10

New member
גם אנחנו קנינו אותו דבר, גם כי יש לנו 2 בנים

ואין כזה מבחר צבעים בדגם שרציתי וגם כי בזה לא נראה לי מאד עקרוני. דווקא בשאר הדברים נראה לי חשוב להפריד ושלכל אחד יהיה את החפצים שלו.
 
למעלה