האמא של הבנות
New member
דילמת הסלקלים לשיפוטכם
אז היום התחלתי קצת לשוטט ולהתעניין בנושא עגלות וסלקלים.... ועכשיו עלתה ההתלבטות הבאה: סלקלים- האם לקנות את שניהם באותו צבע או ב2 צבעים שונים? למי שכבר רכשה או שיש לה עמדה בנושא אשמח שתשתפו אותי....
אז היום התחלתי קצת לשוטט ולהתעניין בנושא עגלות וסלקלים.... ועכשיו עלתה ההתלבטות הבאה: סלקלים- האם לקנות את שניהם באותו צבע או ב2 צבעים שונים? למי שכבר רכשה או שיש לה עמדה בנושא אשמח שתשתפו אותי....