דילמה רצינית

asafco412

New member
דילמה רצינית

שלום, אני מעוניין לקנות לפטופ למטרות הבאות: 1. צפיה בסרטים באיכות סבירה 2. גלישה באינטרנט 3. הפעלת תוכנות עיצוב(autodesk)- אופציה עתידית 4. עבודה על תוכנות אופיס רגילות 5. משחקים באיכות נורמלית חשוב מאוד: ההשקעה היא לטווח רחוק השאלות: 1. כמה כדאי להשקיע 2. האם לקנות במכרז דרך האינטרנט או לסמוך על איזה מישהו בחנות (המלצות) 3. איזה חברה הכי משתלמת- מחירים, חוסן, שירות תיקונים, איכות 4. האם יש הבדל מהותי שבגללו אני צריך לקנות נייד עם מעבד core 2 due ? או שתכלס אין הבדל... תודה
 

kobi 23

New member
תשובה

אני בספק אם הכרטיס מסך הזה יספיק לאוטקד. התכנה הזו דורשת כרטיס מסך רציני וזה כרטיס בסיסי מאד ,למרות שהוא יעודי. 1)תלוי מאוד באופן השימוש שלך באוטקד ,אם תשתמש בה באופן קבוע באפליקציות תלת מימדיות כבדות כנראה שתצטרך להוציא סכום של לפחות 6500-7000 ש"ח אם לא תוכל לצאת מזה עם סכום של 5000 בערך.
 

asafco412

New member
בנוגע לשאר השאלות...

בכל מקרה עדיף לי לקנות מחשב עם כרטיס לא מובנה...? בנוגע לשאר השאלות?
 

i c u 2

New member
תשובות

לדעתי Inspiron 1545 T6500 ATI יסתדר עם הדרישות שלך. לגבי השאלות שלך: 2. בעיקרון, ה"מכרזים" האלה באינטרנט זה סתם שטויות. בסופו של דבר הם מביאים אותך למחיר שהם רוצים {ישמצב שזה יהיה זול וכו'} אבל זה לא באמת מכרז. ולגבי חנות, אין כ"כ מה לסמוך, אתה סה"כ מביא להם ת'כסף, מקבל ת'מחשב ונגמר. מרגע זה לא תראה אותם יותר. מי שנותן את האחריות זו לא החנות {במקרה של דל זו חברת יעל}. 3. מבחינת אחריות אגיד שדל {לא שמעתי בעיות}. דל ולנובו נחשבות לחברות היותר טובות בשוק. 4. אם לא היה הבדל סביר להניח שלא היו עושים את ה core 2 duo . יש הסברים באינטרנט על ההבדלים. וכן, עדיף שתקנה c2d.
 

kitt

New member
תראה, במקרה של אוטוקד אתה צריך ללכת הפוך

קודם כל תבדוק מה דרישות החומרה של הגירסה שאיתה אתה הולך לעבוד, ואז תמצא מחשבים שעומדים בה ובתקציב שיש לך.
 

kitt

New member
אם הוא מתאים לאוטוקד אז הוא טוב. יש את

הסטודיו 1555 שהוא חדש יותר במפרט טיפה יותר חזק במחיר מאוד דומה, אולי כדאי לשקול אותו, מה גם שה1555 מגיע עם רזולוציה יותר גבוהה שלדעתי בעיקר בתוכנות תיב"מ וגרפיקה ככל שיש יותר רזולוציה זה יותר טוב.
 

asafco412

New member
השאלה הכי חשובה

תכלס כמה זמן יכול להחזיק לי מחשב כזה? אולי שווה להשקיע בפחות יקר וזהו? אוטוקאד עומד גם בפחות לפי מה שראיתי היום אני יכול לקנות מחשב עם כרטיס מסך של ATI עם זיכרון 256 ומחר זה היסטוריה חשוב לי מאוד לעשות את ההחלטה הנכונה
 

i c u 2

New member
..........

לא באמת ניתן לדעת כמה זמן יחזיק מחשב כזה... דבר ראשון, כמובן שיחזיק את כל תקופת האחריות. לאחר מכן זה כבר די גורל יש מחשב שימשוך הרבה ויש מחשב שבקושי ימשוך... אם תקנה מחשב מינימלי כבר מחרתיים הוא יהיה על הפנים תקנה מחשב מעולה, ייקח עוד שנה שנתיים עד שהוא יהיה על הפנים {ביחס למחשבים החדשים שיהיו באותה תקופה}.
 

kitt

New member
שים לב שבאוטוקד יכול להיות שעל פניו כרטיס

המסך הוא עם מעבד יותר חזק ויות זיכרון ממה שאוטוקד דורשים אבל הוא לא מסדרה שהם תומכים בה ויש לך בעצם משקולת נייר מתוחכמת שלא יכולה להריץ אוטוקד. וזה גם המצב ברוב התוכנות המקצועיות, רובן לא עובדות עם כרטיסי הג'יפורס הרגילים אלא עם הקוואדרו ורק עם חלקם וגם בATI צריך לבדוק בדיוק כי לא כל הכרטיסים יודעים לעבוד עם Open GL כמו שאוטוקד רוצה, ומתוך אוטוקד התוכנה משתמש בדרייבר שלה לכרטיס המסך ולא עובדת דרך הדרייבר הרגיל של המחשב.
 

asafco412

New member
בנושא זה...

איך אני יודע אם הוא OPENGL או לא? שאלה שניה- האם כדאי לקנות DELL STUDIO 1555 עם מפרט יותר טוב ולהתפשר על מעבד T6500 במקום מחשב DELL INSPIRON P8600?
 
למעלה