דילמה מעצבנת על ידידות בעייתית...

boyinlove

New member
דילמה מעצבנת על ידידות בעייתית...

עברה שנה מאז הפכתי להיות ידיד טוב, אפשר לומר אפילו ידיד נפש של החברה של החבר הכי טוב שלי. מאז הם נפרדו, אבל נשארו עד עצם היום הזה בקשר מורכב של מחויבות מוזרה ובלתי מוגדרת... הקשר שלהם ידע עליות וירידות, חצאי-בגידות וכל מיני דברים כאלה. נוצר מצב ששניהם סיפרו לי הכל. כשזה הגיע למעשה בלתי מוסרי ובלתי הוגן שלה כלפיו (הייתה עם מישהו והסתירה מחבר שלי בצורה גסה תוך כדי שקרים), לא יכולתי שלא לספר לו על כך בסופו של דבר. היה ביני ובינה ריב ונתק של כמה חודשים, ומאז השלמנו וחידשנו את הקשר. אבל מהר מאד קלטתי שזה לא יכול להיות כמו פעם, כי בפעם הבאה שיבוא לה לעשות דברים עם אנשים אחרים שעל הדרך היו פוגעים בחבר שלי, היא פשוט תסתיר גם ממני את זה. וככה הקשר שלנו איבד את הטוהר, את הפתיחות ואת הכנות שהייתה בו בהתחלה. העדפתי לנתק ממנה קשר כדי להפסיק להיות תקוע באמצע בין שניהם. במשך הזמן היא התחילה ליזום איתי שיחות פה ושם, בהתחלה באייסיקיו ואח"כ קצת בטלפון. בזמן האחרון פשוט בא לי כל כך לחזור איתה לקשר של אז, כלומר, לעשות דברים ביחד, לבלות, לדבר כמו פעם. אבל מה? קשה לי להתעלם מהעובדה שיש לה פן שלם בחיים שלה שהיא יכולה להסתיר ממני בכל זמן נתון. אני אוהב אותה מאד, אבל יש לי גם צד שרוצה רק אמת בחיים. צד שקשה לו לקחת כמה צעדים אחורה, ומקשר אמיתי ופתוח לגמרי, לחזור במודע לקשר מסויג ולא שלם. מולו, יש את החשק הגדול הזה שהיא תהיה נוכחת הרבה יותר בחיים שלי, חשק שאומר לי "נו אז מה, פשוט אל תתעסק בנושא הזה וזהו, זה אפשרי ויותר טוב מכלום". אני לא יודע מה לעשות. אשמח לשמוע דעות, הערות והארות... תודה רבה לכל העוזרים.
 
הממ...

אני חושבת שזה מאוד תלוי בך. אתה נשמע לי קצת תמים <וזה ממש חמוד לדעתי
>, אתה מצפה להכיר את כל הצדדים של החברים שלך, בוא נאמר שהחברות שלי שהן החברות הכי טובות מאז החטיבה צדדים שלמים בי בכלל לא הכירו ואולי גם לא יזכו להכיר, והן לא יודעות עליי הכל כי זאת דרכו של העולם, לפעמים יש דברים שרק אנחנו רוצים לדעת ושאחרים לא יידעו. אם אתה מעוניין בחברתה ובידידותה, תתקרב אליה לאט לאט ותחזרו להיות כמו בעבר, כן יכול להיות שהיא פחות תהיה פתוחה איתך אבל לאט לאט- הזמן יעשה את שלו וזה יהיה כמו פעם. ככה לפחות אני חושבת...
 

זכוכיות

New member
לאנשים שאני מסתירה מהם דברים

אני לא קוראת חברים. יש לי קבוצה מצומצמת של חברים, שהיא מאוד קרובה ומאוד אינטימית, ואני לא מסתירה מהם כלום, השאר.. אלה שלא יודעים הכל, וזו בכלל לא פונקציה של זמן... הם לא חברים... הם מכרים.
 

יפשושית

New member
אני מסכימה עם נסיכת האהבה

גם אני לא חושפת את עצמי לחלוטין בפני חברותי הטובות (והן בהחלט חברותי הטובות) יש דברים שאני מעדיפה לשמור לעצמי...
 

זכוכיות

New member
טוב, אני הייתי מתקשה לקרוא להן

חברות טובות.. זה לגיטימי לגמרי לא לחשוף- רק שאני לא הייתי מסוגלת להרגיש קרובה אל אנשים שלא מכירים אותי מא' ועד ת', בגלל זה במהלך רוב החיים שלי תמיד אמרתי שיש לי רק חבר טוב אחד- כי היה רק אדם אחד שהכיר אותי. היום יש קצת יותר.
 

יפשושית

New member
גם לי יש חבר טוב אחד

שזה בן הזוג שלי שיודע עליי ה-כ-ל! יש לי חברות מאוד טובות ומקסימות. אבל הן יודעות עליי חצאי דברים. זה שאני סגורה לא אומר שאני חברה טובה פחות...
 

יפשושית

New member
אגב

ככל שהגיל עולה, אני נפתחת יותר. אני חושבת שככל שהגיל עולה המודעות לכך שזה "בכלל לא נורא" גוברת ואנחנו מקבלים את זה שלכל אחד יש את הצרות שלו. רמת השיתוף שלי היום (עם חברות שלי) עולה בהרבה על שנים קודמות.
 

זכוכיות

New member
תראי, זה דיון מיותר

יש לנו פשוט פרמטרים שונים לתואר "חברים טובים" וזה בסדר
.
 
אני מסכים את זכוכיות....

תעשה את השיקול שלך בדכ אני חושב שמי שחבר שלך וההפך ישתף אותך וכמו שזכוכיות אמרה הם לא אז הוא לא חבר
 

boyinlove

New member
זה לא מדויק לומר ש...

....אני מצפה להכיר את כל הצדדים של החברים שלי, כי אני לא. אני מדבר רק עליה ספציפית, כי באמת יש ביני ובינה קשר מיוחד, שכבר היה ברמת פתיחות מסוימת, וקשה פתאום להוריד את רמת הפתיחות עד מצב שיכול להיות שיהיה לה מישהו ואני לא אדע מזה בכלל - רק בגלל שהיא פוחדת שאני אספר לחבר שלי על זה.
 

boyinlove

New member
היא יכולה לסמוך עלי, זה בטוח

כבר עשינו כמה שיחות, והשיחות תמיד מגיעות לאותה נקודה - היא אומרת שבמקרה הצורך לא תהיה לה ברירה אלא להסתיר ממני את הצד הזה בחיים שלה...
 

יפשושית

New member
אני לא מבינה למה אתה צריך

את המידע הזה... זה רק יחסוך ממך חיכוכים מיותרים ואת הצורך להיות בין שניהם כל הזמן...
 

yuli c

New member
דעתי...

אני חושבת שבמצב הנוכחי מכיוון שבאיזשהו מקום אתה נמצא בין הפטיש לסדן, אני יודעת שזה קשה אחרי שהייתם קרובים והיא סיפרה לך דברים לחזור לקשר שבו היא תסתיר ממל דברים מסויימים, אבל לדעתי במצב כזה אני בעצמי הייתי אומרת לה שמכיוון שאני לא רוצה להיות באמצע שלא תספר לי דברים שיכניסו אותי למצב לא נעים בו אני לא אדע למי להשאר נאמנה. כך או כך הקשר הזה נשמע לי די רעוע.
 
למעלה