Kiapicanto1000
Active member
אני מזכיר, פיקנטו שאני קורע לו את התצורה. והוא נוסע נפלא ומסרב למות! טס בבינעירוני כאילו אין מחר...
נסועה שנתי באיזור ה35K. הרכב המיר דת מבנזין לגפ"מ. כיום אני עקב טעות בהתנהלות התחזוקתית שלי עם הרכב, נוסע ללא ממיר קטליטי ומעוניין כמובן להתקינו...
יש לי להבנתי 2 אופציות ראליות כדלהלן:
א. https://www.ebay.com/itm/BM-BM91753...p2349624.m46890.l6249&mkrid=710-127635-2958-0
זה עולה (כולל משלוח) 1326 והמוצר נראה איכותי מאד כנראה ברמה של oem ואולי אף יותר! ?+ אחריות לשנתיים
לזה יתווספו מיסים ישראליים (מס קנייה 15%? מע"מ?)
התקנה במוסך 450 לפני מעמ
ב. אופציה מקומית: מתקין אגזוזים אשר בתמורה ל1200 שח מוכן לתקן את הממיר הקיים (כיום ה"קופסה" של הממיר ריקה). הוא ימלא אותה בממיר מברזל שעמיד להנעה בגפ"מ. (שימו לב שגם האופציה הראשונה מהייצור בuk היא של ממיר מתכתי...).
לדבריו זה יהיה לא פחות טוב מהמוצר הבריטי. הוא אף מתלבט אם לבנות עבורי ממיר גדול יותר שיותקן במקום זהה ויחליף את קופסת הממיר המקורי שקיימת ברכב עדיין אבל היא חלולה כעת. הבנייה של הממיר: הוא פותח הקופסה ומשתיל בפנים חלקים שיזרזו הראקציות הכימיות הרצויות כמצופה מממיר יעיל...
ההתלבטות שלי היא כי המוצר הבריטי "נראה 10".
להשוואה אופציה ג' הלא ריאלית בעליל: ממיר מקורי במוסכי קיה בארצינו עולה 6000++ מעמ. עלות העבודה סביב 450...
המוצר הבריטי מופיע כoem באי-ביי תחת המספר הקטלוגי של קיה לממיר בפיקנטו: 2851004311
האם יש לחכמים כאן תובנות למעני?
נסועה שנתי באיזור ה35K. הרכב המיר דת מבנזין לגפ"מ. כיום אני עקב טעות בהתנהלות התחזוקתית שלי עם הרכב, נוסע ללא ממיר קטליטי ומעוניין כמובן להתקינו...
יש לי להבנתי 2 אופציות ראליות כדלהלן:
א. https://www.ebay.com/itm/BM-BM91753...p2349624.m46890.l6249&mkrid=710-127635-2958-0
זה עולה (כולל משלוח) 1326 והמוצר נראה איכותי מאד כנראה ברמה של oem ואולי אף יותר! ?+ אחריות לשנתיים
לזה יתווספו מיסים ישראליים (מס קנייה 15%? מע"מ?)
התקנה במוסך 450 לפני מעמ
ב. אופציה מקומית: מתקין אגזוזים אשר בתמורה ל1200 שח מוכן לתקן את הממיר הקיים (כיום ה"קופסה" של הממיר ריקה). הוא ימלא אותה בממיר מברזל שעמיד להנעה בגפ"מ. (שימו לב שגם האופציה הראשונה מהייצור בuk היא של ממיר מתכתי...).
לדבריו זה יהיה לא פחות טוב מהמוצר הבריטי. הוא אף מתלבט אם לבנות עבורי ממיר גדול יותר שיותקן במקום זהה ויחליף את קופסת הממיר המקורי שקיימת ברכב עדיין אבל היא חלולה כעת. הבנייה של הממיר: הוא פותח הקופסה ומשתיל בפנים חלקים שיזרזו הראקציות הכימיות הרצויות כמצופה מממיר יעיל...
ההתלבטות שלי היא כי המוצר הבריטי "נראה 10".
להשוואה אופציה ג' הלא ריאלית בעליל: ממיר מקורי במוסכי קיה בארצינו עולה 6000++ מעמ. עלות העבודה סביב 450...
המוצר הבריטי מופיע כoem באי-ביי תחת המספר הקטלוגי של קיה לממיר בפיקנטו: 2851004311
האם יש לחכמים כאן תובנות למעני?