דילמה...בעיה..עצה...../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif
דברתי עם חברה טובה שלי אתמול וספרתי לה על הפורום וכאלה בכל אופן היא מבחינתה אומרת שאני יותר מודעת לבעיה שלי "ההשמנה" ושבעצם אני טוחנת את זה ללא הרף , ועצם היותו בפורום שמנות ויפות אני חיה את זה שאני שמנה אבל אני לטענתה קודם כל בן אדם ואני צריכה להפסיק עם האובססיה של אני שמנה כי אני כבר לא שמנה וכולה מלאה ועצם היותי פה רק מחזק את השייכות לקבוצה עם הגדרות של שמנות שזה בעצם כמו גטו לשמנים ... ואני צריכה להפסיק להיות חלק פעיל בפורום כי עצם ההגרה שלו שמה אותי במקום ראשון של להיות שמנה ואני צריכה להפסיק כי אני כבר מלאה ואני צריכה להגדיר את עצמי מחדש ומספיק עם ההתעסקות של ההשמנה והשלכותיה היא אומרת שאני נאחזת בזה בטרוף.. האמת...? לי דווקא מרגיש טוב להיות פה... לא מתחנפת כותבת ת'אמת כל יום אני פותחת דבר ראשון זה הפורום פה , קוראת מתרגשת לעתים מזדהה ובוכה לעתים מתעצבנת בגדול אני מרגישה שמה שהרב עובר פה אני גם עוברת או עברתי בעבר .. קשה לי להתעלם מהשיתופים של כולם - כי ככה גם אני מרגישה .. מה דעתכם על הסוגייה שלה? האם אתם מרגישים שאתם מתעסקים טו מאץ' עם הבעיה שלכם בגלל הפורום..?.? שצריך בעצם להרפות... ולהגדיר את המהות שלי מבלי להיות דווקא שמנה אלא להרפות מהקטע של שמנה ולהמתקד בעדי כאשה עם תכונות ויתרונות.....ו\?....????
דברתי עם חברה טובה שלי אתמול וספרתי לה על הפורום וכאלה בכל אופן היא מבחינתה אומרת שאני יותר מודעת לבעיה שלי "ההשמנה" ושבעצם אני טוחנת את זה ללא הרף , ועצם היותו בפורום שמנות ויפות אני חיה את זה שאני שמנה אבל אני לטענתה קודם כל בן אדם ואני צריכה להפסיק עם האובססיה של אני שמנה כי אני כבר לא שמנה וכולה מלאה ועצם היותי פה רק מחזק את השייכות לקבוצה עם הגדרות של שמנות שזה בעצם כמו גטו לשמנים ... ואני צריכה להפסיק להיות חלק פעיל בפורום כי עצם ההגרה שלו שמה אותי במקום ראשון של להיות שמנה ואני צריכה להפסיק כי אני כבר מלאה ואני צריכה להגדיר את עצמי מחדש ומספיק עם ההתעסקות של ההשמנה והשלכותיה היא אומרת שאני נאחזת בזה בטרוף.. האמת...? לי דווקא מרגיש טוב להיות פה... לא מתחנפת כותבת ת'אמת כל יום אני פותחת דבר ראשון זה הפורום פה , קוראת מתרגשת לעתים מזדהה ובוכה לעתים מתעצבנת בגדול אני מרגישה שמה שהרב עובר פה אני גם עוברת או עברתי בעבר .. קשה לי להתעלם מהשיתופים של כולם - כי ככה גם אני מרגישה .. מה דעתכם על הסוגייה שלה? האם אתם מרגישים שאתם מתעסקים טו מאץ' עם הבעיה שלכם בגלל הפורום..?.? שצריך בעצם להרפות... ולהגדיר את המהות שלי מבלי להיות דווקא שמנה אלא להרפות מהקטע של שמנה ולהמתקד בעדי כאשה עם תכונות ויתרונות.....ו\?....????