דיכאון - איפה אפשר לקבל תמיכה?

דיכאון - איפה אפשר לקבל תמיכה?

קצת באיחור, אבל אני מרגישה שאני שוקעת... הייתי בטוחה שאמצא בתפוז פורום ספציפי לבעיה הזו, אבל לא מצאתי בינתיים. איפה אפשר לקבל תמיכה?
 

מעיןבר

New member
הבעיה היא דיכאון לאחר לידה../images/Emo35.gif

או דיכאון שאיננו קשור ספציפית ללידה
ספרי לנו קצת למה את מרגישה שאת שוקעת
אנחנו בכל מקרה כאן כדי להקשיב, לתמוך ואם אפשר - גם לעזור. בכל מקרה, אפשר גם להיעזר בפורום תמיכה נפשית למבוגרים של סה"ר http://www.tapuz.co.il/forums/forum.asp?forum=63
 

עמית@

New member
קודם כל הייתי מאוד ממליצה

לגשת לקבל תמיכה לא וירטואלית, ז"א לדיכאון אחרי לידה (או לדיכאון בכלל) יש דרכי טיפול שלעיתים יכולות להיות תרופתיות ולהועיל מאוד - ואת זה אין לך דרך לוודא באינטרנט, באשר לתמיכה נפשית, אנחנו פה.. אבל כוחותינו מוגבלים (ובטח שלא נוכל לאבחן)
 

אמאאור

New member
רוצה לגדול,

האם את יכולה לספר לי קצת למה את מתכוונת כשאת אומרת "דיכאון"? מה זה מבחינתך לשקוע? אנסה לעזור לך מעט יותר באבחון ובשיחה. מה את צריכה? קחי בחשבון שאבחון וטיפול *מעמיקים* מקבלים רק במציאות הלא-וירטואלית.
 

T noki

New member
יש הרבה פורומים בתפוז ובכלל

שאפשר לקבל תמיכה ראשונית. אני ממליצה בכל אופן במקביל לפנות לרופא המשפחה, אחד שאת סומכת עליו, ולדבר איתו. רופא משפחה מוסמך ויכול לאבחן האם מדובר בדיכאון, לשלול גורמים גופניים לדיכאון (חסר של ויטמינים, אנמיה ועוד) ולהתחיל טיפול. את יכולה לפנות אלי במסר.
 
מצטרפת לממליצות על טיפול

אמא שלי סבלה מדיכאון שלא טופל בזמן אחרי לידת אחותי והדרדרה למשבר נוראי. היא יצאה מזה בעזרת טיפול מקצועי מצויין, ואם היתה פונה לייעוץ קודם הכל היה הרבה יותר פשוט. וקבלי חיבוק
לדרך.
 
למעלה