דיי כבר נמאס

דיי כבר נמאס../images/Emo70.gif../images/Emo26.gif

ילדים כולבים הודעות לא קשורות לפורום
ולא שאני רוצה גם סתם להפציץ את הפורום פשוט יש לי דבר אחד להגיד לכם: תפתחו שירשור
מי שחושב שאני צודקת-
מי שחושב שאני לא צודקת-
 

metuka15

New member
../images/Emo45.gifאבל למה הודעה חדשה?

את בעצמך עושה את הפורום לא מסודר..=/
 

cbl maya

New member
../images/Emo45.gif ו-../images/Emo31.gif

מצד אחד את צודקת--> זה פורום על פלוריסיינטה אבל מצד שני אנחנו כולם חברים פה בפורום ורוצים לספר לכולם מה עובר עלינו והכל.. וזה כיף לשמוע חוויות של אחרים ולספר.. את לא כותבת לפעמים דברים לא קשורים??? לא משהו נגדך אבלל ככה זה... אנשים אוהבת אתכם
מאיה
 

metuka15

New member
בשביל זה צריך לפתוח שרשור אוף!

תקלטו! אתם מתלוננים על פורום לא מסודר ושפותחים הודעות על דברים לא קשורים..אולי תאמצו את שרשורי האוף טופיק ממיליון הפורומים בתפוז ותשרשרו לשם את מה שלא קשור? כאילו פאקינג בשביל זה הוא נועד! מצידי אין לי בעיה שאני יפתח אותו כל יום..(אהם המנהלות לא כאן אהם..) ואז הפורום יהיה מסודר..סבבה?
 

metuka15

New member
מישהו אחד מסכים איתי ../images/Emo9.gif

עוד תגובות פליז אם אתם רוצים פורום מסודר אז זה חשוב..
 
את האמת זה נכון כי אם אנחנו אף פעם

לא פותחים שרשורי אוף אז ילדים כותבים סתם דברים ושאלות בהודעות חדשות והם לא אשמים כ"כ...
 

metuka15

New member
סבבה אז אני פותחת אוף טופיק ממחר

תאמין לי זה יכול לעזור יותר מהמנהלות פה שלא עושות כלום ובקושי נמצאות כאן! וכן תהרגו אותי..רונה בצבא ולירדן יש בעיות במחשב..אז כאילו אם רונה בצבא אז למה מינו אותה להיות מנהלת אם ידעו שלא יהיה לה זמן להיות פה בכלל ולהתחיל לשרשר והכל? עם ירדן אני עוד יכולה להבין למרות שכבר אמרו שנפתרה לה הבעיה לא? קיצר מנהלות-לא מרגישים אתכן כאן בגרוש! אתן לא תורמות בכלום!
 

metuka15

New member
תודה לאל

שמישהו לא קופץ ישר להגן על המנהלות האלה..אם אפשר לקרוא להן ככה =/
 
את יודעת מה? מה יש לי לפחד?

חוץ מזה אם אני רוצה שהפורום יהיה יותר טוב אז אני יגיד את מה שאני חושב ומה שאני חושב זה בדמיוק כמו מתוקה15 כאילו אני לא מאשים בכלל את המנהלות ובאמת שיש לכן סיבות טובות אבל אם הן לא יכולות אז למה בחרו אותן לנהל את הפורום? יכול להיות שאני קצת יגזים שאני יגיד שהפורום בקרשים אבל אני לא יגזים בכלל אם אני יגיד שאנחנו מתדרדרים בזמן האחרון-יש עליות ויש ירידות אבל זה כבר מוגזם חייבים לעשות משהו! ובאמת שאני לא בא בטענות למנהלות כי יש להן סיבות בטח אבל אם הן לא יכולות אז לא יודע...
 
../images/Emo34.gif חבר'ה כנסו...

אני לא יפרסם יותר את המשחק שלי...בקושי 2-3 עונים על זה ובאמת באמת שאני לא כועס פשוט חבל על ההודעה החדשה ועל כתיבת ההודעה אז בסדר?
 

metuka15

New member
אההההה

האמת שאני לא ממש לוקחת חלק במשחקים..אם אתה רוצ להפסיק אני לא יגיד לך שלא..אבל חבל שלא משתתפים זה דווקא משחק נחמד לאללה
 
למעלה