דייט ראשון- נפגשים באמצע או הגבר בא לבחורה?!

אוגלה

New member
ועוד תוספת

ואם את מגלה שלא נראה לך באמצע הדייט, את רוצה להיות תלויה בו, או לקחת את גלגלייך ולחזור בבטחה לביתך?
 

hamudik

New member
אני מרחם על הבחור שצריך לעבור את המשחקים

המטופשים שלך..
 

DANA123411

New member
אלה ממש לא משחקים...

אני כבר הגעתי לגיל של אחרי כל המשחקים, גיל שכבר מכוונים לכיוון של יציבות וחתונה. יצאתי לכמה וכמה דייטים וכל הדייטים היו באיזור מגורים שלי...שם דווקא הרגשתי הכי בטוחה וגם אם אין לי אוטו אבל זה בעיר שלי ותמיד אני יכולה להסתדר. תודה שאתם מראים לי שיש עוד גישה להסתכל על זה, שזה יכול להיות באמת מסוכן קצת, אבל השאלה היחידה פה ..זה האם זה מראה אליו שהוא בחור לא רציני שלא משקיע בשביל לבוא לראות אותי? האם בכלל שווה לי לנסוע לראות אותו אפילו שלא התראינו אבל כן היו לנו כמה וכמה שיחות עומק בטלפון...הוא סיפר לי דברים אישיים עליו ואני סיפרתי לו עליי... דבר שני, הוא גם כבר בחור בן 26 מבוסס עם אמצעים לבוא אליי אז למה לא בעצם לפחות להציע?? אם הוא היה מציע אז זה היה עוד בסדר!!
 

אוגלה

New member
ושוב עונה לך

כי את עלולה למצוא את עצמך בסיטואציה מסוכנת ביום מן הימים. אם בחור היה יוזם לאסוף אותי מביתי, הייתי חוששת למה הוא רוצה לדעת איפה אני גרה כל כך מוקדם. אם הייתי מרגישה שהבחור באמת בסדר, ולא צפויה לי שום סכנה, הייתי שואלת אם הוא יכול לאסוף אותי. לא מהבית אבל ממקום קרוב.
 

DANA123411

New member
זה עצוב שזה החשיבה אבל לצערי צריך להסתכל

למציאות בעיניים וכן להגיד שבמציאות שאנחנו חיים בה היום- כן יש בזה משהו מסוכן... אין כבר את התמימות של פעם ואת הרומנטיקה שהייתה פעם שזה בעצם כל הכייף שבקשר..גם לגבר זה כייף כי הוא מרגיש "יותר גבר".. בכל מקרה..תודה לכם על התגובות.. אני אחשוב כבר עם עצמי מה אני רוצה לעשות בקשר לסיפור הזה!! תודה לכולכם!
 
גם לחצות את הכביש עלול להיות מסוכן,

אפילו יותר מסוכן מלתת לבחור לאסוף אותך. בחיים מומלץ להשתמש באינטואיציה. לדבר עם הבחור כמה פעמים ולראות איך את מתרשמת. אם משהו מפריע, לא כדאי להיפגש מלכתחילה. בכל מקרה, כל העניין הזה לא רלוונטי כאן. זה לא שהוא הציע להיפגש בבית קפה קרוב לאיזור מגוריה. הוא הציע להיפגש באמצע הדרך. לטעמי הבטיחות אין שום קשר למקרה הזה.
 

אוגלה

New member
נכון, בגלל זה אנחנו מסתכלים שמאלה ימינה ושמאל

ועוברים רק במעבר חציה. אז גם בדייטינג צריך להיזהר כמה שיותר. ואני מאוד שמחה בשבילך שעוד לא היית בסיטואציה בו הבחור החמוד בטלפון לא היה כל כך חמוד במציאות. לצערי, ליותר מדי בנות זה קרה (ובניגוד להנחתך הראשונית, ליותר בנות מאלו שנדרסו כי עברו את הכביש במעבר חציה). ושוב, להיפגש באמצע זה פתרון מעולה. לפתוח קשר מעמדה שיוויונית זה הרבה יותר טוב מלהיות בדייט ולהרגיש שאת חייבת משהו לבחור (או שהוא ירגיש ככה) כי את סחבת אותו למקום שלך.
 
כל אחת ומה שמתאים לה. אם לך זה עובד,

מי אני שאקבע לך אחרת? אבל בינינו, הבחור לבטח מודע למוסכמות ואיך ההצעה שלו תשמע לצד השני. ברשותך, אני אצא מנקודת הנחה שהבחור אינו פמיניסט מובהק הפעיל למען זכויות האישה, אלא סתם ממורמר שלא מעוניין להשקיע יותר מידי. לי ולבחורה שפתחה את השרשור זה לא מתאים. לבחורה שמגדירה עצמה כפמיניסטית ומחפשת מישהו דומה (לגיטימי לחלוטין) זה אכן יכול להתאים. רוב הבחורים שתפגוש בצורה הזו לדעתי אינם פמינסטים כלל, אבל אלו שכן יהיו מבחינתה שווים את המאמץ. בהצלחה לכולנו
 

too addictive

New member
זה אפילו לא קשור לפמניזם

למה הוא צריך להשקיע עבור מישהו שהוא לא מכיר? גבר, אישה, זה לא משנה. בעבור מה? הרי אם שניהם מעוניינית בקשר, שניהם צריכים להביע התעניינות. חוץ מזה, להשקיע 40 דקות בלנסוע למישהי שאתה לא מכיר, זה באמת ממרמר. ואני רוצה להגיד לך משהו לגבי אינטואיציות: באינטרנט או בטלפון, זה בולשיט אחד גדול. ואפילו אחרי שראית את הבן אדם, זה לא מספיק. רוב מיקרי האונס מתבצעים על ידי מישהו שמכירים.
 

hamudik

New member
../images/Emo269.gif

את עובדת על עצמך אם את חושבת שאת לא משחקת משחקים.. מה רע בהדדיות? להיפגש באמצע? את רוצה את הקשר הזה בדיוק כמוהו ואפילו יותר. גברים לא סובלים את המשחקים האלה ואני יכול להבטיח לך שהתנהגות כזו תעלה אצלו תהיות לגביך. צאי מהסרט בקיצור!!
 

too addictive

New member
אוקי

זה מצחיק ששאלת את זה... איך הוא יודע ששווה לו לנסוע עד אליך, מבלי שהתראיתם, אפילו שהיו לכם כמה שיחות עומק בטלפון?
 

februarygirl

New member
אין בזה משהו רע בכלל ...

אני, בעברי, פעמיים נסעתי מחיפה לתל אביב ברכבת בשביל להיפגש עם בחורים. אחד מהם אומנם היה תל אביבי, השני היה מאיזשהו מקום ליד ירושלים שברח לי שמו... מהרכבת הם אספו אותי והתחלנו את הפגישה :) במקרה עם שניהם זה לא עבד, אחד מהם נשאר ידיד מאוד טוב שלי, השני לא היה מספיק רציני בשביל שזה ימשיך... (למרות שבדייט איתו למדתי רבות והלכתי איתו למוזיאון האצ"ל :) ) כשיצאתי עם בחורים מהאזור שלי בדרך כלל או שאספו אותי מהבית או שנפגשנו באיזשהו מקום מרכזי בעיר. דבר אחד בטוח - אין נוסחה מנצחת, כל זוג ומה שמתאים לו .... :) מקווה שתמצאי את מה ומי שמתאים לך כמו שאני מצאתי !
 
תוציאי מהראש את מה שנדמה לך שצריך להיות

היום בעידן האינטרנט, כשהזמינות לכל דבר היא נורא נורא גדולה, אנשים פחות ופחות רוצים להתאמץ. הוא יכול למצוא מישהי במרחק של 5 דקות נסיעה ממנו, וכך גם את. יכול להיות שנפלת על גבר יחסית שוויוני, שמצפה שלא תבוא אליו בחורה פרימדונה שעושים לה, קונים לה, לוקחים אותה וכו'. אני לא רואה שום דבר רע בזה שתסעי 20 דקות ותפגשו. כך תהיה לך יכולת להחליט שאם לא מתאים לך, את חוזרת ברכב שלך. לא תהיה אי נעימות להדוף אותו אם יש צורך לכך, כי את תלויה בו לטרמפ. סך הכל נסיעה של 20 דקות זה לא רציני. נסיעה של 40 דקות, זה כבר יותר כאב ראש. אל תקחי את זה קשה.
 

קריסטה

New member
לא נכון, טפשי ומסוכן!

מי שזה מתאים לה שיהיה לה בכיף. אני מרגישה הרבה יותר בנוח מאז שאני מתניידת לדייטים בעצמי.
 

sm18128

New member
עדיין עם כל עידן שיוון המינים וכולי'

יש עדיין דברים יפים ותמימים וההדבלים בין גבר ואישה הם קסומים בעייני אז כן יש כמה חוקים חמודים כמו שהגבר בא לאסוף את האישה וגם משלם בדייט הראשון האישה השקיעה גם (בגדים איפור שיער)
 

too addictive

New member
אז ניראה לי

שמגיע החזר כספי לכמה דייטים, למה לא לפני כולם השקעתי בבגדים-איפור-שיער. אבל עם גישה כזאת, שמעתי שיש איזה משרדי נערות ליווי שבדיוק מגייס. גם שם הן משקיעות, ומשלמים להן על זה.
 
אמור זה דג

והרעיון שהוא יגיע לאיזורך זה לא שלילי בעייני אבל זה בהחלט סוג של משחק שאין שום דבר רע בו ואם הגבר מציע לבוא לאסוף אז סבבה אבל גם אם לא זה לא אומר שום דבר בעייתי, לפחות לדעתי. את בחורה בת 23 אין שום דבר פסול בלהראות עצמאות ובגרות ולנסוע את ה20 דקות האלה , זה רק יעשה רושם הרבה יותר חיובי לגבייך ואני אומרת את זה בתור אישה ומניסיון . חיזורים יכולים לבוא ואם זה יתקדם בניכם גם יבואו באינסוף צורות אחרות ואם לא אז ורק אז דפדפי. בהצלחה
 
למעלה