"דייג, אוהב דגים ?"

amircn1

New member
"דייג, אוהב דגים ?"

רציתי לשאול מה דעתכם לגבי נושא מסוים, יצא לי להתקל בהודעה הזאת ולא יכלתי שלא לתהות בעניין האם זה יפריע לכם בצורה כלשהי במידה ואין למקעקע שלכם קעקועים ?! האם תסכימו להתחורר אצל בן אדם שלא ממש אוהב את מה שהוא עושה ?? תודה
 

Dolose

New member
מה הבעיה עם זה?

איכות וניסיון המקעקע בכלל לא תלויים בשאלה אם יש לו או אין לו קעקועים על הגוף. אם אין לו קעקועים, זה ממש לא אומר שהוא לא אוהב את מה שהוא עושה. אולי הוא לא אוהב את זה על עצמו, אבל זה עדיין לא אומר שהוא לא אוהב את האמנות הזו או לא מוכשר בה. בשביל לקעקע טוב אתה צריך לדעת לקעקע טוב, ולא משנה אם יש לך או אין לך קעקועים על עצמך. הרי גם אם היו לו, סביר להניח שהוא לא קיעקע את עצמו, נכון?
 

JinJit AD

New member
../images/Emo45.gifמסכימה לגמריי!!!

הרשי לי לחזק את דבריך... מסכימה עם כל מילה. וזה שהוא עושה את הקעקועים, רק לא אוהב את הרעיון על עצמו, לא בהכרח אומר שהוא לא אוהב את זה או לא מוצא בזה כאומנות בפני עצמה.. זה עניין של טעם ודעה. זה לא אמור להרתיע. זאת חוות דעת! אם הוא אוהב את העבודה וטוב בה, לא רואה סיבה למה לא לעשות אצלו. רק בגלל שהוא לא רואה את עצמו עם קעקועים..? נראה לי לא הוגן לשפוט אדם על כזה דבר.
 

Darkness Within

New member
לי אישית יש בעיה

עם להתחורר או להתקעקע אצל אנשם שלא אוהבים לחורר או לקעקע. לא מפריע לי אם הם בעצמם לא מעוניינים לקשט את הגוף שלהם, חשוב לי שכשהם מתעסקים עם הגוף שלי הם יהיו שלמים עם מה שהם עושים.
 
לי יש בעיה עם זה

אני לא בדיוק יודעת למה אבל מקעקע בלי קעקועים מרתיע אותי.. כאילו.. אם אתה אוהב את התחום הזה מספיק בשביל לעסוק בו כמקצוע, למה שלא תאהב אותו כשהוא עלייך?
 

BloodyRose

New member
כל עוד העבודה שלו טובה...

אבל שאלת פה שתי שאלות: 1) האם יפריע לי להתקעקע אצל מקעקע לא מקועקע 2) אם יפריע לי להתקעקע אצל אדם שלא ממש אוהב את מה שהוא עושה וזה שני דברים שונים לגמרי. לא, לא יפריע לי להתקעקע אצל אדם שהוא בעצמו לא מקועקע, אבל אני כן אעדיף להתקעקע אצל אדם ש*אוהב* את מה שהוא עושה, והוא בעצם עוסק בכך בגלל האהבה שלו לתחום. בדיוק כמו שאני אעדיף לאכול אצל שף שנהנה לבשל, וכמו שאני אסתפר אצל ספר שנהנה מהעבודה שלו. לא אכפת לי כמה קעקועים יהיו עליו, אם בכלל, אבל אני כן ארצה להתקעקע אצל אדם שאוהב את התחום ופועל מתוך אהבה לתחום.
 

amircn1

New member
את צודקת...

ואני מסכים עם מרבית מה שכתבת מה שכן, האהבה לתחום לא היה גורם משמעותי מבחינתי כשבחרתי את המקעקע שלי, אמנם הוא כן אהב את מה שהוא עושה וממש חי את העולם הזה, אבל יותר היה חשוב לי שהעבודה שהוא יעשה תהיה טובה ומקצועית והסתמכתי על תיק העבודות שלו ועל המלצות שקיבלתי עליו אולי האהבה שלו לתחום גורמת לו להיות טוב במה שהוא עושה - אבל זה לא העיקר כאן
 

roychu

New member
אני ממקעקע אחד

עם מוניטין מכובד שמעתי פעם, שהסיבה שאין לו אפילו לא קעקוע אחד, היא כי הוא פשוט לא יכול למצוא את הדוגמא במושלמת. הוא אוהב את זה, חי את זה. אבל עם יום אחד הוא יעשה קעקוע, וחודש אחרי ימצא את דוגמא טובה יותר, יצטרך לעשות גם אותה, ואז עוד אחת, וכו'..
 

Moosh Tg

New member
זה אכן מוזר קצת.

אבל תחשבו על זה שהוא בעצם כן רוצה לעשות קעקוע אבל לא יודע איזה!. זה שהתחום כרגע הרבה יותר נגיש אליו לא אומר שהוא חייב לעשות את זה. יש מקעקע אחד בת"א שהמון פשוט היו מחכים שבועות ע"מ להתקעקע אצלו ואין לו קעקוע אחד. מה תגידו? אצלי זה מן רספקט לבן אדם אבל גם פחד. לכן אם אני אתקעקע אצל מישהו שאין לו קעקועים אז זה אומר שאני מכיר אותו.
 

strungout

New member
מוזר מדי

מקעקע בלי קעקועים זה פשוט מוזר, אם יש מקעקע מדהים בלי קעקועים ברור שאתקעקע אצלו אבל....זה מוזר. ברגע שבן אדם נכנס לזה אז מן הסתם שיהיו לו קעקועים..
 

Broken Papillon

New member
אולי זה מוזר

אבל כבר אמרו לפנינו שהסנדלר הולך יחף. אני מסכים אם מה שאמרו שאולי הוא עדיין לא מצא את מה שיתאים בשבילו או שהוא פשוט אוהב לקעקע אבל לא על עצמו. אבל צריכים להבין שתמיד יש את האפשרות שיש לו קעקועים במקומות יותר אינטימים או פחות שפשוט נסתרים מן העין [בטן, שוק, שכמות]. אולי זה יראה קצת מוזר אבל זה לא מה שירתיע אותי אם להתקעקע אצלו או לא, אותי יותר יפחיד זה מקעקע שלא אוהב את העבודה שלו או לא רואה אותה בתור אומנות אלא בתור דרך פרנסה [חאפרים].
 
נשמע לי הגיוני

הוא יכול לאהוב את המקצוע ואת האמנות, אבל לא על עצמו. יש הבדל גדול בין לאהוב משהו לבין לאהוב אותם עליך. אישית, אני אוהבת המון פירסים שבחיים לא הייתי עושה, מה גם שהמון קעקועים שפשוט עצרו לי את הנשימה אבל בחיים לא הייתי עושה. זה טבעי לחלוטין. כל אחד ומה שהוא אוהב. העובדה שאין לו קעקועים לא אומרת שהוא לא יעשה עבודה מצוינת בקעקוע שלך.
 

V e r t i c a l

New member
העניין הוא, שבתחום הזה זה שונה.

כי אולי המקעקע לא מספיק החלטתי בשביל עצמו? ולא רוצה 'לשים' על עצמו דברים שלא יכולים לרדת. בתחומים אחרים אני חושב שזה היה משנה, פה לא כלכך, למרות שיש אפשרות שזה ירתיע. <למרות שגם לא פגשתי כאלה בחיי.>
 

BlackFairy567

New member
שני דברים שונים לחלוטיין..

לא מקועקע - תמיד יש ת'אפשרות שהוא כן מקועקע, אבל לא רואים את זה, וגם אם לא. סבבה לו לחלוטיין, הגוף שלו, אין לי שום בעיה איתו. אבל.. לא אוהב את המקצוע, כאן זה כבר דבר אחר בכלל שמישהו עושה משהו שהוא בכלל לא אוהב, זה ניכר בעבודתו. מקעקע שלא אוהב לקעקע, רואים את זה. לא מכירה שום מקעקע שמקעקע מדהים, ולא אוהב את זה. מכירה כאלה שלא אוהבים, ורואים, וכאלה שאוהבים, וגם רואים. ומעבר לכך אני אמצא מקעקע שיקעקע ברמה שפשוט תדהים אותי, מצדי שיהיה חיזר בתחפושת.. אני אתקעקע אצלו.
 
למעלה