דיוני סדרות לתחילת שבוע

Don Nirtin

New member
דיוני סדרות לתחילת שבוע


אפילו אין לי כוח למצוא משהו מעניין לכתוב פה.
 
ויקי


ויקי אמורה לסוע עם איתן בעלה/בן זוגה הצנון לסופש וממש לא בא לה..דדי נרדם במשרד ושוב חולון על ליאור האקסית...ויקי מעירה אותו ודורשת שיזמן את כולם על מנת לגלות מי עשה אצלה סקס במשרד..היא בעצם מנסהה להתחמק מהסופש עם איתן חחח
&nbsp
ליאור שולחת לדדי הודעה ומבקשת שיקפוץ אליה...ויקי זקוקה למשבר אז היא מבטלת את ההסכם הקיבוצי אבל מסתבר שזה לא יוצר משבר...אז היא מודיע על מחבל ורוצה להכריז שכולם ישארו בבתי הספר עד שיתפסו את ה"מחבל"...דדי רק רוצה לעוף ומתקשר לליאור ואומר לה שהוא קצת תקוע בעבודה ומבקש ממנה להגיע למשרד שלו.
&nbsp
ויקי מבינה שהיא נסחפה אבל לא יודעת מה לעשות..שר האוצר דיי רותח עליה. דדי מחכה לליאור שפתאום הפלא שלה לא זמין והיא לא מגיעה לפגישה שלהם והוא מבקש ממנה לדבר עם המפכל כי הוא בטוח שמישהו קיבל רעיון מההמצאה של ויקי וליאור נחטפה חחח
איתם מגיע למשרד ומתעמת עם ויקי שהמציאה הכל רק כדי לא לשכב איתו בשבוע שהיא מבייצת והמפכל בדיוק מתקשר...הוא מעדכן את ויקי שבזכותה המחבל נתפס ואז בדיוק לפני שאיתן לוקח אותה הביתה, נשמעת אזעקה שמודיעה שהשבת נכנסה וויוקי "לא נוסעת" בשבת..לפחות לא עם איתן חחח הם נשארים במשרד.
&nbsp
ליאור מגיעה וויקי קוראת לדדי שלא מאמין שהיא הגיעה ומבקש מויקי שתיתן לו סטירה... היא מגיעה עם שקפקפים..היא סתם לא הגיעה ומחרטטת משהו...ויקי לא אוהבת אותה ואומרת לדדי שהיא מחלישה אותו. היא מספרת לדדי שהיא חוזרת לגוסטב ונוסעת לשוודיה והיא באה לבקש ממש עצות איך לא לגרום ליחסים שלה ושל גוסטב להכשל..דדי מתפוצץ עליה סוף סוף ואז היא אומרת שהיא צחקה איתו והם שוכבים.
&nbsp
נראה שלנווית יש מישהו....היא זאת שעשתה סקס אצל ויקי במשרד!!!!!
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

panda0zombie

New member
ריברדייל עונה 2 פרק 7


אם היה איזה שהוא פרק שעשה יותר טיזינג לסברינה זה הפרק הזה.. הרבה מהפרק הזה צעק "משהו לא טבעי הולך פה"

הפרק הזה היה שונה בנוסחא שלו. הוא התחלק ל3 חלקים (3 סיפורים) והתחיל בקריינות לא של ג'אגהד על רקע תקציר של מה שרק מזכיר אסתטיקה של סרטים ישנים. זה היה מעולה

החלוקה הזאת לסיפורים די מקלה עליי אני חייבת להגיד בכתיבת ביקורות

ארצ'י וג'אגהד:
בחייכם כל העלילה הזאת צעקה לא טבעי. המוזיקה הקריפית, ה"לא כדאי להיות גרינדייל אחרי חצות", האייל המדמם הולך בקז'ואליות על הכביש ואחריו שוט על השלט של גרינדייל.. סברינה!
ובקשר לעלילה. פני פיבודי הזאת הפכה לבן אדם השנוא עליי התוכנית הזאת... מצד שני זה באמת היה גם חוסר אחריות/תשומת לב של ג'אגהד שלא טרח לבדוק יותר את הפרטים. הוא היה צריך לבדוק את אבא שלו לפני שהסכים, לחשוב קצת יותר לעומק על למה פני פיבודי יודעת על זה לפניו ועוד.. ועכשיו גררו גם את ארצ'י לעניין הזה מזל שלא בטי
החוואי הקריפי הזה וכל סיפור המרטש הזה.. לא צירוף מקרים אין מצב

ג'וזי:
מה לעזאזל בחורה מסכנה היא על הכוונת של שריל עכשיו.
צ'אק חזר, הוא אומר שהוא השתנה. קשה לי להאמין שהוא באמת באמת השתנה אבל סביר להניח שהוא טוב יותר ממקודם הייתי אומרת אבל שעדיין מגיע לו להיות השעיר לעזאזל של שריל הפסיכית הזאת
צ'אק לא יכל להיות ההוא ששם לשאר הפוסיקאטס את הפתק על כך שג'וזי רוצה לעזוב אותן מאיפה הוא יכל לדעת? רק שריל ידעה. מצד שני הן היו צריכות לדעת שזה מה שיקרה כשהן קראו ללהקה שלהן על שמה של ג'וזי (היי מלודי קיבלה שורות!)
רק שריל הזאת, אם היא הסטוקרית של ג'וזי בגלל שעזרה לה עם ניק סיינט קלייר למה היא לא עושה את אותו הדבר לשאר? גם מלודי וואלרי לקחו את אותו החלק בלכסח לניק את הצורה.

בטי וורוניקה:
באופן אירוני הסיפור הכי קליל של הפרק.
אחרי הרצח של השוגרמן בטי חושבת ששריף קלר הוא הברדס השחור וורוניקה חושבת שהוא מנהל רומן. אחרי מעקבים, מסיבת פיג'מות ועוד התגלתה האמת. ששריף קלר אוהב לעשות הרבה ספורט וגם שהוא באמת מנהל רומן, ועם ראשת העיר מקוי לא פחות (אמא של ג'וזי).

ועל רקע כל זה יש אווירת מתח גדולה אפילו יותר בגלל מכתב של הברדס השחור שמורה עליהם להישאר חסרי חטאים למשך 48 שעות אחרת הוא יחזור למסע הרצח.
בסוף הפרק מתגלה שתושבי העיירה נכשלו במבחן. כל כך הרבה חוטאים.. מעניין מי הקורבן הבא
 
Saturday Night Live S43E07


מערכון הפתיחה של טראמפ וקלי אן היה מעולה...אנשים מהעבר שרודפים אותו...בילי, מלאנייה, פוטין (אני מתה עליו
..הוא מוציא לוח שנה בכיכובו לקראת הכריסמס או השנה החדשה)...הילרי הרגה אותי!!!!
&nbsp
Saoirse Ronan שלקח לי מלא זמן לזהות אותה (מזל שיש IMDB) נראה לא משהו.. היא נראתה לי רזה מידי..מקווה שלא סובלת מהפרעות אכילה...והקטע עם השם היה לא כלכך מצחיק...מצד שני, אני רגילה לזה שמסתבכים עם השם משפחה שלי..קצת חפרו..
אחד מהמונולוגי הגרועים שהמנחה עשה לדעתי..
&nbsp
התוכנית ראליטי "חוף פלוריבנה" או משהו כזה היה מעולה!!! איך השלט הרג אותו :)
&nbsp
האיש המוזר והפיצוץ חחחחח והשיר של הבנות שמנסות להגן על עצמן מהטרדות...היה משהו בכל הורוד והשמחה שהיה בניגוד לנושא עצמו...אהבתי...
האיש עם הקונדומים והלקוחות שבאים להחזיר כל מיני דברים הזויים חח כשגרתי בארהב נתקלתי בכאלה...זה אמיתי....חחח
המערכון על מקום העבודה ושהוא רץ לאט היה דיי גרוע... :/
&nbsp
U2 היו מעולים!!
&nbsp
הוויקנד אפדייט היה מעולה כרגיל...
לא יעזור להם..טראמפ ישאר....וכן, התקשורת צבועה ומפחדת ממנו...
טרזה מיי
צחקתי בקול...ומה שאמרה על קים הפסיכופט...ואז היא דיברה על פוטין

וזה שהיא אמרה לנסיך הארי שהיא לא בליגה שלו חחחחחח
הסקר על הטרדות מניות במקום העבודה חחחחחחחחחחח ואן קורי.....
הוידוי "המפתיע" של JAY Z.....ותרגיל חמאת הבוטנים

המערכון עם הקאמה סוטרה....שלי הייתה מעולה והוא היה כל כך מסכן...
&nbsp
המכירה הפומבית הייתה לא מצחיקה..
גם הכיתה לא הייתה משהו....
&nbsp
ואז שוב U2 המעולים...
&nbsp
הדיילות היה מצחיק חחחחח והכלבים היו ממש חמודים!!!!!
Saoirse Ronan השתפרה והייתה דיי מצחיקה במהלך הפרק..
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
מהפרקים הרעים


חוץ ממערכון הפתיחה עם טראמפ שהיה טוב והוויקאנד אפדייט שכרגיל טוב.
המונולוג של Saoirse היה לא משהו, אבל טוב יותר מהמערכונים בהמשך התוכנית.
אולי בעצם רק השיר welcome to hell של הבנות היה טוב.
&nbsp
טראמפ בהחלט ישאר. ככתם מוזר וכתום על ספרי ההיסטוריה של העולם
 
MKR עונה 8 פרק 46


לא סבלתי אותם מהתחלה....
הוא מאוהב בה והיא לא שמה עליו ושניאם כל כך מתנשאים ן"האשתאג" שלהם אחרי כל מילה ממש ממש מפגר!!!!
&nbsp
ביי ביי
 

kordilia snake

New member
פספסתי את מרבית הפרק

אבל באמת שלא היה טעם לראות אותו כי היה צפוי שאיימי וטייסון יעלו לגמר.

ודייב ובטי? היא חצי מהזמן הזכירה לי ילדה קטנה ולא חכמה במיוחד והוא היה סתם מעצבן ולא מעניין(ויש אנשים שבאמת מדברים ככה? כאילו מעל גיל 14?).

הפרק של מחר אמור להיות הרבה יותר מעניין
.
 

Don Nirtin

New member


אני דווקא כן חיבבתי את הדרך הילדותית בה הם התנהלו אבל היה לי ברור שהם לא יישארו הרבה זמן.
 
הכוכב הבא


ג'ורדן, מורה לפסנתר ופיתוח קול. עשה עלייה...אסי עושה סצינה מפגרת עם רותם...אסי ירק בחזרה את השייק חחחחחח. סטטיק ובןאל רוצים להחליף לו את השם...הראל מדבר צרפתית חלקה...מאוד אהבתי את גוון הקול שלו ואת הביצוע. הופתעתי שעברי לא אהב.. שמחתי שעבר.
&nbsp
רבקה בת 22, איזה חמוד הבן זוג שלה. אסי כמעט הבריח אותו..מאוד אהבתי את הביצוע שלה ולדעתי היו רגעים שהיא נשמע יותר טוב מריאנה..ההתלבטות של אסף ממש לא מובנת לי...עברה :)
&nbsp
אור סלע, מנגן ומפיק, היה בX פקטור. הוא מנגן עם הראל סקאת..זה הרגיש לי כמו קטע ממחזר או הפסטיבל...לא....לא עבר.
&nbsp
סתיו בת 22, מתעסקת במוזיקה מגיל 6 וניצחה בפרוייקט הלהקה..ואש שכחו ממנה...
שרה מאוד יפה אבל לא שמעתי שום דמיון בינה לבין שירי..גם לא במראה...שמחתי שהיא עברה...
&nbsp
יוסף גדג' בן 21, קרוב משפחה של נדב. אסי מסביר לרותם איך העניין עם שמות המשפחה עובד...הוא שר ממש שונה מנדב אבל לא ממש אהבתי...לאהבנתי מה קרה...הוא הפסיק באמצע?... בקיצור לא עבר ולא היה טוב..הופתעתי מהערה של הראל אבל דיי הסכמתי איתו...
&nbsp
צחי ועודד מלהקת בויבנד...ממש לא זוכרת אותם...החבר השלישי בלהקה עזב..מסתבר ששלושתם יצאו מהארון ביחד..כמובן שדיברו על זה שהבן הומו והאבא דתי...מרגש היה לשמוע את האב אבל לא היו צריכים לדון בזה...מאוד אהבתי את איך ששרו..הייתי שהם ישרו את השיר הזה בחופה שלי...קודם אני צריכה למצוא חתן חחחחח. מאוד לא הסכמתי עם הראל. עברו.
&nbsp
"סלפיש שפרדס"- להקת רוק מצפון הארץ...הגיעו ממעלות..ההתבכיינות על הארץ קצת הרגיזה אותי..ניגנו טוב, שרו לא משהו...הסולן היה בסדר..לא עברו.
&nbsp
קארין בת 22, אחות של דודו אהרון בסוף היא לא באמת אחותו אבל היא הבת של ציפורה (לא הבנתי כלום), הגיע עם אמא ציפורה. בחרה לשיר שיר של דודו אהרון בסגנון משלה..אסי ורותם התחלפו עם סטטיק ובן אל... מסתבר שהם מרגיזים לא פחות.
יש לה קול יה ממש אבל היו רגעים שממש אהבתי ורגעים שממש לא...לא עברה אבל סטטיק ובן אל עשו SAVE...עברה...
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
סדר בבלאגן


עברי לא אהב? את בטוחה? אולי אסף?

יוסף ג'דג. הוא לא הפסיק את השיר באמצע. העונה ברגע שיש ארבעה אדומים אז השיר מופסק באמצע. יוסף קיבל ארבעה אדומים, אז השיר הופסק.

צחי ועודד. אני מאוד הסכמתי עם הראל. הקולות שלהם לבד היו נהדרים, ביחד, לא היה בזה שום יחוד. הם גם לא השתלבו ממש. לא אהבתי.

קארין. לא קשורה בשום אופן לדוד אהרון, לאימא שלה לא קוראים ציפורה, אלא דרורה, או משהו דומה. אין קשר לדודו אהרון בכלל גם לא למשפחה שלו, רק מה? האימא דומה לציפורה אז כקגיל אסי ורותם עשו מזה סיפור שלם. ואז הם הדיחו את סטטיק ובן אל מהכיסא שלהם, כמובן מתוכנן, כן? וישבו במקומם. שוב אותו טריק ידוע של צחוקים ותוכנית בידור ופחות בקטע של לכבד את המתמודדים. ואז הם קשקשו שהם קשורים לדוד אנרון, והם לא, זה פשוט היה יותר מצחיק כי היא שרה שיר של דודו אהרון. אז הם הלכו עם זה עד הסוף.
הסייב של סטטיק ובן אל היה מקומם כי לא הגיע לה. היא שרה סביר מינוס, היא לא הייתה מדויקת, לא היה מושג על מה היא שרה, כמו שקרן אמרה, ואם שלושה שופטים נותנים אדום, לא מגיע למתמודד סייב. גם באחוזים, מבחינת הקהל, היא בקושי גירדה את הארבעים.
 
באמת התבלבלתי עם אסף ועברי חחחח לא נורא :)

תודה על ההסבר כי באמת לא הבנתי מה קרה...
&nbsp
סידרתי משהו באודישן של קארין אז לא ראיתי איך הם נראים רק שמעתי את אסי כי אי אפשר לא לשמוע אותו (אלא אם לוחצים MUTE) ואני בכלל חושבת שלאפשר לשני מנחים שלא מבינים גדולים במוזיקה או במשהו חחחח להפוך החלטות של מקצוענים (כביכול..).
 
סוכני שיל"ד
פרקים 1 ו2 לעונה 5


וואו איזו פתיחת עונה מעולה.
אפילו עם מה שראינו בסוף עונה שעברה והטיזרים שיצאו בשבוע האחרון אני בחיים לא דימיינתי אץ הגילוי הענק לגבי איפה הם בעצם נמצאים - בעתיד שבו כדור הארץ בערך התפוצץ.
*זה לא ממש ברור כמה נשאר מכדור הארץ, חוץ מהרבה אבנים וחצי קליפה מוזרה. האם בני אדם וקרי חיים בהרבה מקומות כאלו ששרדו? או שזה רק זה?
למה יש נבואה שהם יגיעו מהעבר?
ומה הם אמורים לעשות? סתם לעזור להם להלחם בקרי מרגיש מיותר - המטרה צריכה להיות לחזור לעבר ולמנוע מהדבר הזה לקרות.
והאם באמת דייזי גרמה לחורבן הזה?
&nbsp
אולי הדבר שהכי גורם לעלילה הזאת להרגיש מעולה זה משהו שקלטתי רק יום לאחר הצפיה. זה פעם ראשונה שבסדרה מתמודדים עם סוג של איום וחורבן שגדול יותר או לפחות מרגיש גדול יותר מכל מה שראינו בסרטים. ודבר חשוב נוסף הוא שאין להם שום שחקני משנה ברקע. הסדרה תמיד התמודדה עם הקונספט של זה שקפטן אמריקה, איירון מן ועוד קיימים בעולם ומתמודדים עם הדברים הגדולים. אז אם הייב או הרובוטית או הידרה מתכוונים להרוס את העולם בתכלס צריך לקרוא להם.
אבל עכשיו אין שום דבר מכל זה.
גם לא צריך לדאוג לגבי השלכות של מה שקורה בסדרה על העולם הסינמטי. העולם התפוצץ וכל בני האדם מכירים את חייזרי הקרי, דבר שהיה קשה להתעלם ממנו בסרטים - אבל זה בעתיד, אז זה לא מפריע.
&nbsp
הרעיון שבו האנושות היא על סף הכחדות ובני האדם הנותרים נאלצים לשרת חייזרים הוא בטח לא משהו שלא היה במדע בדיוני באופן כללי, אבל אני לא זוכר סדרה שהראתה מצב כזה.
אני כבר אוהב את הדינמיקה עם אנשי הקרי.
ואני אוהב את הדמויות האנושיות החדשות, בעיקר את דיק (Deke).
*והיה קטע שבו דיק אמר לשומר קרי שיבוא למצוא אותו וזה יהיה שווה לו בשביל הטובה שהוא עושה וזה נשמע כמו משהו מיני.
חוץ מזה כבר היו לנו מפלצות חייזריות מהירות בטירוף ומסע קטן בחללית.
&nbsp
ומה קרה בכדור הארץ? מי החייזר ששלח אותם לעתיד? האם זאת הייתה הכוונה שלו? למה פיץ' לא נשלח? האם הוא פשוט לא יהיה רוב העונה? או שנקבל חלקים בעבר?
האם בכל זאת נקבל מידע חדש על העיסקה של קולסון עם גוסט ריידר?
&nbsp
אהבתי את זה שהם לא שוכחים שכל זה קורה להם ביום שבו הם עוזבים את הפריימוורק. בהחלט הבנתי את העצבים של מאק. במיוחד כשמבחינתו הוא בדיוק איבד את הבת שלו.
&nbsp
אולי זאת סוף סוף תהיה באמת העונה האחרונה של סוכני שיל"ד (אני מתקשה להאמין שהרייטינג ישתפר בשלב זה) אבל אם כן אז לפחות עושה רושם שהיא תסתיים בקול חזק.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אני דווקא חשבתי שזו פתיחת עונה הזויה... לא אהבתי את התמה

והיא לא נראתה ריאליסטית. סדרות כאלה יש בשפע, משילד ציפיתי למשהו אחר. אני גם מאוד אוהבת את החיבור ל-MCU כך שכל מה שגורם לסדרה להיות עצמאית יותר ודאי נוח להם יותר, אבל נחמד לי פחות.
 
נצטרך להסכים שלא להסכים


אלא אם כן את לא מסכימה

&nbsp
אני מאוד אוהב את החיבור לMCU, אבל בפועל הוא לדעתי מאוד מגביל את הסדרה הרבה פעמים. לא יכול להתרחש משהו ענקי שיכול לפגוע בתוכנית של העולם הקולנועי הרחב. פלישה שלמה של חייזרים בטח לא יכולה להתרחש ואיכשהו לטעון שהנוקמים לא היו מודעים לה. אז מעבר בזמן היא דרך טובה לעשות את זה.
&nbsp
&nbsp
כשאת אומרת שזה לא נראה ריאליסטי את מתכוונת למשהו מטורף כמו מסע בזמן וכדור הארץ שבור?
זה באמת לא משהו ריאליסטי. זה יותר משהו מטורף כמו שיכול לקרות בת'ור רגנרוק ושומרי הגלקסיה. ואני אוהב את זה שהם הלכו לשם.
זה בהחלט לא משהו שציפיתי מהסדרה. אבל אני שמח שהם הפתיעו אותי.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא חושבת שהחיבור ל-MCU מגביל את הסדרה. היא חלק מהיקום הזה

אני מבינה שהתסריטאים היו מעדיפים לעשות מה שבא להם כי זה הרבה יותר נוח מבחינה הפקתית, חוסך תיאומים וכו', אבל אני כצופה התחלתי לצפות בסדרה אך ורק כי היא הייתה חלק מהעולם שאהבתי, ומה שאני אוהבת בעולם הזה הוא שהכול קשור ומתחבר. ברגע שיש עוד סדרה שעושה דברים שסדרות אחרות כבר עשו (פחות או יותר) עם קשר קלוש לעולם הזה ובלי שום השפעה בעצם, היא הופכת להיות סתם סדרה בעיניי, ולצערי לא מעניינת דיה בפני עצמה (לפחות ע"ס פתיחת העונה).
&nbsp
וכן, האופן שבו הם בחרו להראות את הדברים מאוד לא ריאליסטי פיזיקלית... ומן הסתם הסדרה כבר שברה את הריאליזם בעבר לא פעם, אבל דווקא במקרים שלא אמורים להיות פנטסטיים (כמו חלק מהתמות בעונה הקודמת) אני מקווה למשהו עם קצת יותר אחיזה במציאות.
 
מהפכה במטבח


והפעם...קפה אנה ברמת גן.
היה שייך לורד שנפתרה מסרטן והאחותה הילה לקחה את העסק על עצמה. המלצרים חמודה ולא ממש מקצועית... אסף הזמין פירטטה, ניוקי ואיזו מנה טבעונית...היא המליצה לו על המנה התיאלנדית שהילה הקטנה (המלצרית ) המליצה לו.
&nbsp
האוכל:
הפירטטה לא נראת טוב ולא טעימה, הירקות חיים.לי אישית זה לא היה נראה כמו פירטטה.
יותר מידי רוטב בסלט.
המנה התיאלנדית- צמחונית. לא ממש ברור מה תיאלנדי בה. קראו כך למנה כי הנה צבעונית וכיפית.
ניוקי ערמונים ופרמזן- יותר מידי רוטב שמנת (לדעתי אין דבר כזה יותר מידי גיבנה/רוטב/פיצה), הניוקי לא מספיק מבושל והיה יותר מידי אגוז מוסקט...
סלט קיסר- הגיע עם שערה...
היא אמרה שזה אולי של הצלם...
מנת אנערף- רוסטביף פטריות מוקפצים בחלב קוקוס וחמאת בוטנים. לא מוצלח.לפחות את הסיפור של השם הוא אהב..
קובה מתוח חמוץ טבעוני עם אורז..אמא של הילה הכינה..הבצק עבה מידי והילה טענה שזה תוקן אבל לא במנה שלו...לא ברור.
&nbsp
להילה היה ממש קשה עם הביקרות כי כל המנות נבנו ע"י אחותה...לשף לא נעים להגיד כלום...אסף לא אהב כלום. ואז הילה ואסף יושבים לדבר והיא מספרת לו את הסיפור מאחורי הבית קפה ואחותה שנפטרה.איך השכונה התגייסה כולה לעזור ואיך הן זוגה נהרג בתאונה מצערת. היא עם תינוק בן שנה, אחותה ובעלה גוססים והיא מנסה להחזיק את הקפה בשביל ורד. אחותה נפטרה ובעלה לא ממש מתפקד.
&nbsp
אסף צופה בסרוויס צהריים....
בלאגן בשירות, מטבח קטן ולא מתפקד, טבח שהוא גם שוטף כלים..הם לא עמדו בלחץ..
בקיצור פשוט בלאגן...נראה לי הגיוני שהתנצלה וההציע פיצוי...הרגיש כאילו כרגיל הוא סתם חיפש על מה להתעצבן כדי לעזוב...והוא עזב.
&nbsp
ואז הוא חוזר ומדבר עם השף..הוא אומר שהוא והמלצריות לא מספיק מקצועיים והילה לא מספיק קשוחה איתם..אסף אופטימי לגבי השף ורוצה לרענן את התפריט..
&nbsp
אסף מארגן עם המשפחה סוג של התערבות אבל ורד נשארת בשלה ולא מוכנה לשנות כלום כי היא רוצה לשמר את זכרונה של ורד.
הילה הרגישה דיי מותקפת..אני מבינה אותה..
&nbsp
אסף הביא את איתי- מנהל מחנהיהודה שבא לעזור להם בסרוויס...השירות היה לחוץ למרות שלא הייתה הרבה עבודה..מיכאל תפקד טוב. תלונות של לקוחות והילה התווכחה איתם...אסף דיבר הילה על הטעויות שלה ונראה שהיא מתחילה להפנים..הוא מכין לה הפתעה: הנהג של אסף לוקח אותה לבלות :) היא רקדה ריקודי בטן... ורקדה דיי טוב!!
כשהיא רקדה היו לי דמעות בעיניים....
בבוקר הם מגיעים למסעדה בערב ומעצבים מחדש את המקום יחד עם מעצב וכל המשפחה והחברים, כמובן בלי הילה שמגיעה בבוקר והיא בהלם..המקום נראה מדהים!!
אסיף הכניס כמה דברים ממש מגניביםהקומה למעלה היא פינת יצירה לילדים.. מנות מהירות כמו שייקים, מוזלי, סלטים וכריכים..גאוני!!
&nbsp
המטבח שודרג עם כלי מטבח וציוד חדש...הוא הראה להם מנות חדשות..
מנות צמחוניות, קלות...
&nbsp
הסרוויס עבד טוב והמנות נראו מדהים...
הפרק באמת היה מרגש ועשוי טוב...המקום עדיין עובד :)
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
נבסו


גילי שותה בטעות מסיר אבנית כי הוא לא מקשיב לתמר שאומרת לו שהיא שמה בקומקום...איך הוא לא הרגיש??? כנראה שהוא לחוץ כי קורה משהו בעבודה שלו... תמרי כועסת עליו והם מתחילים לריב בזמן שהקיבה שלו נמסה חחחח
גילי נפגש עם הפסיכיאטר שבטוח שהוא ניסה להתאבד
ואז במשרד חושבים כי גילי מסביר את עצמו לא נכון..מפטרוין, הבוס שלו עבר להיות אבאי חחחח
גילי מוצא דרך לנצל את זה לימי חופש ושקט מתמר חחח
גילי חוזר לעבודה אבל הבוס שלו לא נתון לו לעבוד או לחתןך עוגות חחחח
תמרי כמעט תופסת את גילי מחביא את הפרוזק בעציץ נענע...אמא שלו שלו מגיעה וישר קולטת שהוא עשה את זה בכוונה כדיל לקבל חופש...
סוף סוף נופל לה האסימון והיא מעיפה את הנענע חחח תמרי נוסעת לטיול עבודה של גילי והוא נשאר לשמור על המסיבת ילדים...
&nbsp
ניצה רושמת את יעקב לחוג שירה כדי שיכתוב לה שירה כי אין שם חנייה והיא רוצה שהחברים שלו יקנאו בהם..המנחה שניצה כל כך התלהבה ממנו לא אהב את השירים של ניצה אבל אהב את השירים של יעקב....ניצה כועסת והוא רוצה לכתוב שיר חדש שמסביר איך הוא אוהב את ניצה אבל גם פה רון סומך מוצא דרך להפוך את זה כאילו הוא שונא את אישתו...ניצה דורשת מיעקב שיפסיק לכתוב עליה.
משורר מפורסם מעוניין בשיר של יעקב ויצה מתלהבת עד ש...כולם בטוחים שזה עליה חחח
&nbsp
 
למעלה