דיוני סדרות לתחילת שבוע

didalf

Well-known member
נראה לי


שהם נסעו לאנשו, ואז התמסטלו שם, ואז אולי הם ימשיכו, לא בטוחה.
אבל לא נראה לי שהם קרובים לבית בשלב הזה.
&nbsp
אני גם לא בטוחה אם קארל יודע שטרוור טראנס כי הוא די עזב לבית ספר צבאי כשאיאן וטרוור התחילו לצאת. אבל מצד שני כולם יודעים הכל בבית איכשהו. אולי הוא עסוק מידי בעניינים שלו (למשל, כליאת אנשים במרתף והשגת כסף) בשביל שהמחשבה הזאת תעבור בראש שלו.
 
היה היום פרק של המדרשה?....היה אמור להיות והוא נעלם מלוח

השידורים....זאת כבר פעם שנייה...
 

dory141

New member
גם אני שמתי לב

אולי מישהו "חטף את הפרק"? סתם. אבל ברצינות, זה לא בסדר. אני אכתוב לרשת בנושא.
 

dory141

New member
הכי גרוע שלפושעים אין אימייל

ביררתי באתר רשת ולא מצאתי.
 
Man with a Plan S02E04


אדם חושד שחבר של קייטי מעשן גראס והוא רוצה שקייטי תפרד מטיילר...אנדי כבר ידעה בדיוק מה הוא יגיד והיא אומרת שזה לא ביג דיל...
הוא מחליט לשאול את קייטי אם היא עישנה גם והיא מכחישה ואדם רוצה שהיא תפרד ממנו אבל היא לא רוצה ואין לו ממש מה לעשות..
&nbsp
הוא מחליט להזמין את טיילר ולדבר, כלומר "להפחיד" אותו...קייטי כועסת ואנדי אומרת לו שהוא מגזים. אנדי חושפת שהיא אהבה לעשן בעברה...אז אדם מחליט לפנות לאבא שלו שיפחיד את אנדי...מסתבר שגם אבא שלו שינה את דעתו והוא מעשן גם...אדם אוכל בטעות את סוכריות הגומי ה"מיוחדות" של אבא שלו ומתמסטל....טיילר מגיע לשיחה...
&nbsp
טיילר מספר לאדם המסטול שהוא כבר לא מעשן כי הוא כל הזמן טעה בהזמנות של הלקוחות ואדם המאושר והמסטול מחבק אותו באושר...הוא מתנצל בפני קייטי :)
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
lucifer.s03e09


בחור צעיר בשם גואי מגיע למועדון ומבקש עזרה מלוציפר....לוציפר מנסה להסביר ללינדה על מלאכים ודיי מתקשה לענות על השאלות שלה..
&nbsp
קלואי מבקשת יום חופשי מהבוס שלה מרקוס פירס יום חופש והוא אומר לה שישקול זאת והיא כועסת כי היא אף פעם לא מבקשת חופש...כשלוציפר שואל אותה למה היא צריכה היא עונה שזה פרטי.הם מגיעים לזירת הרצח ומוצאים את גואי הבחור שביקש טובה מלוציפר ולוציפר אומר שהוא מתבגללו כי הוא עשה לו טובה...מסתבר שלוציפר סידר לו התמחות אצל המאפיה...
&nbsp
אמדיאל ולינדה צוחקים עבית הספר למלאכות והוא מנסה להסביר לה את העניין..הם ממשיכים להתקרב והיא אומרת שזה עצוב כי אסור לו להתקרב לאנושות...הוא אומר שרק לאחרונה הוא גילה את הרצון להתקרב לבני אדם...סוף סוף מייז מופיעה והם מנסים להסתיר את זה שהתקרבו ואומרים שהם ידידים...מייז לא קונה את זה. הם כמעט מתנשקים ולינסה עוצרת את זה ןואומת שזאת טעות והוא אומר לה שהביא צודקת והוא מתנצל.
&nbsp
שרלוט מגיעה לתחנה ומספרת שהתפטרה מעבודתה ועכשיו היא עובדת בתביעה..היא עוזרת להם כי ישלה נסיון לה עם מאפיונרים כי הגנה עליהם...שרלוט אומרת שהיא מכירה את פרנקי והוא מגיע לחקירה ושמח לראות את שרלוט שאומרת לו שעכשיו היא בפרקליטות..פרנקי אומר שהוא חבב את גואי והוא היה משפחה והוא רוצה לעזור להם לתפס את מי שרצח אותו. דן אומר שהאליבי שלו הוכח כנכון ויש גופה נוספת של אישה בשם פרידה שלוציפר עזר לה שלוציפר מכיר והוא מבין שמישהו שולח לו לו רמז.. קשור והוא בטוח שזה סינרמן ומרקוס מחזק אותו וקלואי מרגישה בחוץ.
&nbsp
לוציפר רוצה שאמדיאל יעזור לו לחפש את סינרמן אבל מייז אומרת לו שהיא צריכה לדבר איתו ובדיוק סינרמן מתקשר ללוציפר...אלה בדיוק מוצאת DNA שתואם את שני המקרים ועוד מקרה ישן שקשור לסינרמן...נראה שקלואי מתחילה להתאהב במרקוס...אבל כמובן מכחישה. הוא מחפש את לוציפר כדי לעזור לה אבל היא מעדיפה לקחת את שרלוט.
&nbsp
לוציפ מגיע לאיזה בניין ישן להיפגש עם סינרמן אבל מסתבר שזה סתם מסך טלויזיה והוא לא שם באמת...הוא אומר לו שהרצח של פרידה וגואי הוא מלכודת כדי לתפוס את לוציפר..הוא שואל אותו איך הוא הוריד לו את הכנפיים והחזיר לו את הפנים והוא אומר שהוא יענה לו בעתיד...ואז הוא נעלם ולוציפר נשאר כלוא שם..
&nbsp
קלואי ושרלוט נפגשות עם פרנקי וחבריו ואומרת שאם יעזור להן זה ישתלם לו..הוא מכחיש שהוא מכיר את סינרמן...קלואי מרוצה כי אומרת שהן יעקבו אחרי פרנקי כי הוא ינסה למצוא את סינרמן לבד כדי לנקום בגואי...שרלוט נפגעת שקלואי לא בטחה בה...פירס מתקשר לקלואי ומזמין אותה לארוחת עבודה.
&nbsp
מייז מוצאת את לוציפר כי היא הייתה בטוחה שהוא מתחמק ממנה והוא מספר לה שסינרמן לכד אותו...ולוקח לו זמן עד שהיא משחררת אותו...הוא מקשיב לה והיא מספרת לו שלינדה ואמדיאל יוצאים...נראה שהיא מקנאה אבל מכחישה את זה ואומרת שזה מפריע לה כי היא חברה שלה והוא האקס שלה..לוציפר מציעה לה לחשוב מה היא באמת רוצה...היא משחררת אותו.
&nbsp
פירס וקלואי מתצפתים על פרנקי..היא מבינה שמדובר במקרה אישי..הוא מספר לה שסינרמן רצח את אחיו והוא רוצה לאתר אותו כדי להתנקם בו. היא מספרת שהיא ביקשה יום חופש כי זה היום בו אביה נרצח..והם חולקים רגע...לוציפר מתקשר ומעדכן את קלואי במה שקרה והיא ופירס יוצאים לתפוס אותו בתור החשוד...הוא לא ממש נכנע ומתפתח קרב יריות. פירס תופס אותו אבל קלואי מגיע והוא עוצר אותו. לוציפר בדיוק מגיע והיא אומרת שפירס תפס אותו ולוציפר רוצה לדבר איתו....
&nbsp
מייז מגיע לדבר עם לינדה על רגשותיה במקום לזרוק עליה אבנים חחחח היא אומרת לה איך היא מרגישה ושהיא רוצה שהם יתרחקו ולינדה אומרת לה שאין לה מה לדאוג...הן מתחבקות אבל דיי ברור שלינדה מרגישה אליו משהו...
&nbsp
דן מוצא תא שרלוט בוכה והיא אומרת שהיא ממשיכה לפשל והוא מעודד אותה ואומר ששינוי זה קשה בהתחלה ושהיא בדרך הנכונה...נראה שהם שוב מתקרבים...
&nbsp
לוציפר נכנס לחדר החקירות ואומר לסינרמן שיסתכל לו בעיניים אבל הוא הוציא לעצמו את העיניים

&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
למעלה