דיוני סדרות לאמצע"ש

Don Nirtin

New member
the fosters 1X04


אז הפרק הזה היה יכול לתפקד בתור פרק סיום עונה האמת.
&nbsp
ביי טליה.
&nbsp
האמא של לינה- מעצבנת. מאוד. טוב שהיא גאסט סטאר.
&nbsp
כשג'וד הוזמן לרקוד ע"י ילדה אחרת - הוא לא טרח להסתכל עליה בכלל כל הריקוד.
&nbsp
מריאנה גילתה על חסוס (די כבר עם התרגום העילג שמתעקש לקרוא לו הייסוס. ברצינות.) ולקסי זה גרם לה לבומבה בפרצוף. טוב שהיא שמרה על שלמות המסיבה למען האמהות.
&nbsp
שום נשיקה של האמהות הפרק.
&nbsp
ברנדון ניהל שיחה עם סטף בעניין זה שאחים אומנים לא יכולים להתאהב. הבעיה שהם כבר התאהבו.
&nbsp
כשקאלי מוזמנת ע"י וויאט למסיבה כלשהי - הוא אומר לה שזה יהיה בחצות. בפועל כשקאלי מגיעה אליו לחוף - רואים אור יום. פאק בתסריט
?
&nbsp
ו.... את 1X05 אני אראה מחר.
 
Halt and Catch Fire פרקים 3X01+02
קוד שרוף

שני פרקי פתיחת העונה החזירו אותי לחלוטין להתלהבות מהסדרה. לא שזה שיפור על עונה 2 שהייתה גם מעולה, אבל העונה הזאת מאוד שונה לאור זה ששינו מיקום מטקסס לעמק הסיליקון בקליפורניה, העסק של מיוטיני גדל והשינוי הכי גדול הוא ג'ו שהפך להיות לחלוטין הנבל.
ג'ו בעונה 1 היה מין גאון מסתורי ולא ברור שעושה המון דברים לא מוסריים. בעונה 2 הוא ניסה לשפר את עצמו ולתקן את טעויות העבר, אבל נכווה קשה. העונה הזאת מקיימת את מה שראינו בסוף עונה 2 - ג'ו החליט להיות נאמן לג'ו האמיתי, האנוכי. ותוך שניה הוא מנצל תוכנה שגורדון נתן לו במתנה כדי ליצור חברה ענקית ולהפוך לדבר הגדול הבא.
ג'ו הוא כמו נבל בונד בפרקים האלו. או שילוב של נבל בונד עם סטיב ג'ובס (שלפי סיפורים מסויימים זה אומר פשוט נבל בונד.
אבל כמובן יותר מורכב מזה כי אין מושג מה הוא הולך לעשות. ובשלב מסוים הוא רומז שלו עצמו אין מושג מה הדבר הבא שהוא יעשה - ורוב הסיכוי שזאת האמת, אבל הוא ידע לזהות את ההזדמנות הנכונה כשהיא תגיע כמו שהוא עושה תמיד.
במקרה הזה הוא ידע איך להשפיל את גורדון עוד יותר (ותוך כדי כך קשה שלא לתהות אם הוא לא היה רציני כשהוא הציע לו עיסקה שבה הוא מקבל שליטה גדולה יותר מחברה מאשר יש לו) ואז אפילו יותר כשהוא נותן לריאן הוראה לפגוע בגורדון עוד יותר.
&nbsp
אבל ג'ו הוא רק האורות והנצנוצים של הסדרה. הדבר שמקפיץ אותי. אבל הלב האמיתי של הסדרה הוא הלב שנוסד בעונה 2 של הסדרה והפך אותה לכל כך הרבה יותר טובה - השותפות של קמרון ודונה, בניית מיוטיני והתפתחותה מדבר לדבר.
על הנייר נושאים של פרטיות של צ'אטים והמצאת אתר ההחלפה הראשון זה נושאים משעממים (בדיוק כמו שפיתוח המחשב האישי הנישא היה די משעמם בעונה 1) אבל כשהן עוסקות בזה (עם עזרה של צוות המתכנתים שלהם, בוז ולפעמים גורדון) זה נפלא ומרתק.
&nbsp
אני גם מאוד אוהב את התוספת החדשה של העונה - ריאן ריי, המתכנת שחושב שהוא חכם מכולם ותמיד מתוסכל כשלא מעריכים אותו. לחלוטין סוג של גורדון, אבל לא כל כך מוכה (אם כי הבירבור שלו לפני ג'ו היה די נוראי).
הוא נראה דמות מעניינת מאוד.
אבל חוץ מזה ברגע שקלטתי שהוא הולך להיות דמות ראשית (או לפחות משני-ראשי) קלטתי שעד כה הסדרה הזאת הייתה לבנה בטירוף. בסדרה יש בעיקרון חמש דמויות ראשיות (3 גברים,2 נשים) וכולם לבנים כמו קיר. חוץ מכמה מהמתכנתים שהם מאוד משניים וחבר לשעבר של ג'ו מעונה 1 אני חושב שכל הדמויות המשניות גם היו לבנות.
אז יש משהו נחמד בלראות מישהו שהוא לא לבן שם.
עוד דמות נוספת היא האמא/שותפה בחברת השקעות. נראית לי כדמות מעניינת.
&nbsp
לא ברור לי מה קורה עם מי שהיה חבר של קמרון בעונה 2. זכור לי שהוא עלה עם שאר התכנתים למטוס בסוף עונה 2. אני צריך ללכת לבדוק. נראה לי שהיה קטע שבו קמרון יצרה איתו קשר במחשב, אבל זה לא היה ברור.
 

Chandler Rulz

New member


היו 2 פרקים ממש טובים

איזה כיף שהסדרה חזרה. מבחינתי, העונה הזאת היא בונוס.. אני הייתי מופתע שהיא חודשה לעונה שלישית כי הריינטינג לא בשמיים, אבל אני ממש ממש שמח!
וה-main title עם המוזיקה הכי טובה בטלוויזיה. אני לא מעביר אפילו קדימה חח
&nbsp
מסכים איתך שמערכת היחסים של קמרון ודונה הם הלב של הסדרה עכשיו. הדרך שלהן לנהל חברה מצליחה בעולם שובניסטי כזה, כזה שמנהל חברת מימון [זה ששיחק את טום ב"עקרות בית נואשות", היה נחמד לראות אותו שוב על המסך] חושב שזה לגיטימי שהן ישכבו איתו בשביל שיממן את הפרוייקט שלהן..
חשבתי בהתחלה שהאמא הזאת והשותפה בחברת ההקשעות, תהיה ביץ' כזאת אבל נראה באמת שהיא תהיה דמות טובה ומרכזית בעונה - שזה טוב.
נקרעתי מצחוק כשדונה פרצה בזעקות שמחה בשירותים ואז בעטה בדלת של מישהי שישבה שם בתא חחחחח

&nbsp
לא כל כך שמחתי לראות שקמרון ודונה התעלמו מפרצת אבטחה חמורה כזאת במוצר שלהם! [אני עובד באבטחת מידע, אז זה כואב לי אישית חח]. לא פלא שריאן הזה החליט לעזוב בשביל מישהו ששם את האבטחה במרכז. אהבתי את הנחישות שלו, והתעוזה לעשות גם משהו פלילי כמו לפרוץ ללו"ז של ג'ו, כדי להשיג איתו ראיון ושיחה.
מצד שני, חבל לי שהוא לא החליט להקים עם גורדון איזו חברה מתחרה.. אולי בעתיד הוא יבין שג'ו, בלי היכולות של גורדון להביא לידי מימוש רעיונות "משוגעים", הוא רק מישהו עם רעיונות משוגעים, בדיוק כמו ריאן עצמו, והם יהיו חייבים את גורדון..
אבל גורדון פגוע מג'ו ולא רוצה לעבוד איתו..
 
אוי, הבחור הזה...


זה שחשב שהן ישכבו איתו בשביל המימון בפרויקט (נחשוב על זה שוב בבוקר...) והעוזר הזה שלו

האמת שזה מזכיר לי שעד כמה שג'ו עושה רושם של מרושע בעונה הזאת... לפחות הוא לא היה עושה משהו כזה לדעתי.
&nbsp
לגבי זה שדונה וקמרון התעלמו מפירצת האבטחה - אני חושב שקמרון היא זאת שפרצה לצ'אטים הפרטיים. ראינו שהיא ידעה פרטים אישיים על האדם שהיא נפגשה איתו. אומנם זה היה אחרי שהן קיבלו דפי צ'אט מריאן, אבל לא נראה לי שהיא הסתכלה עליהם בזמן הקצר הזה וחיפשה פרטים על האיש הזה.
זה גם מסביר למה היא כל הזמן מתחברת לאינטרנט גם בלילה, למה ראינו אותה מסתכלת על משהו עם השם של החבר שלה לשעבר (אולי היא התחילה בכך שהיא רצתה לבדוק אם הוא מדבר עליה). ומסביר למה היא נתנה לריאן העלאה אחר כך, אולי היא פחדה שהוא יסתכל על זה יותר מקרוב ויבין שזאת היא עשתה את זה.
בכל מקרה זה בטוח משהו שיחזור.
&nbsp
הנחישות והתעוזה של ריאן באמת מעולים. אבל לדעתי הוא לא כמו ג'ו - אדם עם רעיונות משוגעים אבל בלי הידע ליישם אותם. אלא דווקא אדם כמו גורדון, יש לו יכולות ענקיות ורעיונות גדולים, אבל אין לו הבנה כיצד ליישם אותם בעצמו באופן מוצלח. זה כמו שגורדון יצר בעבר מחשב בעצמו שנחשב מהפכני אבל נכשל.
מהרושם שלי גם קמרון מבינה שריאן הוא מתכנת מעולה. היא פשוט מפחדת ממה שהוא יוכל לעשות., ואולי היא מאויימת ממנו במידה מסוימת.
&nbsp
בכל מקרה לדעתי הסיבה שג'ו לקח את ריאן בסוף היא שהוא הבין שהוא צריך מישהו כזה, כמו שבעבר היו לו גורדון וקמרון. אבל השאלה היא האם הוא ינצל את ריאן וידפוק אותו? (כמו שגורדון וקמרון הרגישו בסופו של דבר) האם ריאן יבין שג'ו הוא אוויר ריק? ראינו שהוא הופתע לשמוע שג'ו לא תרם ידע לפיתוח "הענק".
&nbsp
עוד כמה דברים לציין:
* מאוד אהבתי את זה שברגע שמישהו מהמתכנתים, שהקשיבו לסיפור של גורדון, לעג על כך שג'ו אידיוט ולכן גונב רעיונות של אחרים - גורדון התעצבן. כי אי אפשר לטעון שג'ו הוא טיפש. הוא אולי לא יודע בעצם איך להנדס מחשב או איך לתכנת, אבל הוא גאון מסוג אחר. ובמיוחד אסור לזלזל בו, כי אז הוא הכי מסוכן.
&nbsp
* מצחיק נורא שהיה כבר אז את הדיון של כיצד אומרים GIF. לא היה לי מושג שבכלל היה קיים הדבר הזה כבר בשנות ה80. חשבתי שזה משהו נורא חדש. אבל קשה לי להאמין שהם היו שמים משהו כזה שם אם זה לא היה קיים בתקופה (אפילו שברור שזה קריצה לימינו).
&nbsp
&nbsp
*משהו נוסף - מאוד מעניין לראות את הסדרה הזאת ובמקביל לראות מר רובוט. כלומר ברוב הדברים הסדרות מאוד שונות. אבל שתיהן נותנות מבט חזק על הטכנולוגיה, ההשלכות המעשיות שלה בעולם ובעיקר בהקשרים של חברות וממון. זה מדהים עד כמה העולם השתנה ב30 שנה. אבל במיוחד מעניין לראות את הניצנים לשינוי הגדול הזה בשנות ה80.
 

Don Nirtin

New member
the fosters 1X05


סוף סוף האמהות התנשקו ועברו לשכב במכונית מאחורה. ובהתנשקו אני מתכוון בפה ומזמוזים! יש!
&nbsp
הפרק הזה דילגתי קצת על הקטעים של הפיוטים של השירים ועל מריאנה. סורי, הדמות משעממת כרגע עם מרד הנעורים. את זה חסוס עושה מעולה, אז למה צריך עוד אחת שעושה מרד נעורים. ולא אהבתי את זה שהיא תקעה לעצמה עגיל בפרצוף.
&nbsp
אפרופו חסוס - נחמד שלשם שינוי לא ישבו והטיפו לו על סקס בטוח והכל. אלא הסתפקו בלתת ללקסי את הגלולה וגמרנו. מה שכן, בן כמה ג'ייק טי אוסטין היה כשהעונה הראשונה שודרה?
&nbsp
Jude Report - הפרק הזה רשמית אחד האהובים עליי. ג'וד מורח לק וזוכה לשיחה מאוד מעניינת עם לינה בזמן שאחותו לא בדיוק תומכת בו אבל ג'וד מבהיר לקאלי שהוא כבר נפגע ממילא אז שתפסיק להתייחס אליו כמו ילד קטן. בנוסף, ההוא החבר שלו גם מרח לק אז זה ממש נחמד. גם נהניתי מזה שחסוס התנהג לג'וד כמו אח קטן לכל דבר.
&nbsp
קאלי ו-וויאט........... אני מעדיף אותו מחוץ לסדרה. סורי. קאלי איתו רק בגלל שאסור לה להיות עם ברנדון. אגב, זה מצחיק אותי שקאלי וברנדון זה שמות גם של בברלי הילס 90120 הישן וגם שם הם היו זוג לזמן מה
?
&nbsp
ו..... לא קרה משהו משמעותי נוסף ששווה להתייחס אליו.
 
ג'ייק טי אוסטין היה בן 18 כשצולמה עונה 1


יחסית בשביל שחקנים שמשחקים תיכוניסטים הם יחסית צעירים. המבוגרת מכולם היא מאיה מיטשל שמשחקת את קאלי והיא הייתה רק בת 19 אז. אגב, היא אוסטרלית, אז מאוד מוזר לשמוע אותה מדברת מחוץ לתוכנית במבטא אוסטרלי.
&nbsp
אמרתי לך שלא יהיה מחסור בנשיקות בין סטף ולנה.
&nbsp
הפרק הזה הכי זכור לדעתי בגלל ג'וד עם הלאק. וקונור שנותן לו תמיכה בכך שהואו גם שם לאק.
לא זכור לי מה היה בין חסוס וג'וד, אבל אני זוכר שאהבתי את זה שמריאנה שמה לו את הלאק ותומכת בו. אני מבין את זה שקאלי לא תומכת בו כי בראש החשיבות שלה זה להגן עליו, במיוחד אחרי שהם היו במצבים לא טובים בעבר.
&nbsp
&nbsp
על וויאט אני אגיד רק דבר אחד - יש פרק בהמשך שבו קאלי מתלוננת על כך שהשיער שלו יותר יפה משלה
.
 

Don Nirtin

New member


בינתיים סיימתי גם 1X06 אבל אין לי שום דבר להגיד עליו. רפורט נשיקות- 0. לא היה כלום עם ג'וד, ואבא של סטף לא מעניין.
&nbsp
ומייק מעצבן.
&nbsp
ולגבי חסוס וג'וד- חסוס בצחוק הוריד את הברדס של החולצה על הפרצוף של ג'וד בקטע של אחים.
&nbsp
אולי תשקול להסתכל שוב בפרקים האלה.............. ככה תרענן את הזכרון שלך קצת.
 

Don Nirtin

New member
אז תעשה ריקאפ


נו צריך סדרה אחת משותפת שנראה יחד כמנהלים.
 
באמת צריכים סדרה לצפיה מנהלית משותפת

*ולאסור על אנשים שהם לא מנהלים לצפות בה

&nbsp
אבל לא סדרה שאני כבר ראיתי. כי אפילו אם אני אראה שוב, אני לא אוכל ממש להגיב לך על הכל כי אני יודע מה יקרה.
&nbsp
לכן צריך סדרה ששנינו רואים פעם ראשונה.
&nbsp
הצעה שלי, משהו שיש בו משהו ששנינו נאהב - Barracuda - סדרה אוסטרלית עם רק 4 פרקים על שחיין שחוקר את המיניות שלו (או משהו כזה)
 

Don Nirtin

New member
אתה יודע שצריך תרגום, נכון?


יש לי תחושה שאף אחד לא יטרח לתרגם את זה.
 
חשבתי שאת The fosters החלטת בסוף לראות בלי תרגום

אבל בסדר, נחשוב על משהו שבטח יש לו...
 
למעלה