דיוני סדרות לאמצע השבוע

סיום סדרה THE FOLLOWING ללא ספוילר. רק שתדעו שזה טוב...

השמיצו בצדק את הסדרה בעונה הראשונה שהייתה לא אמינה מתחת לכל ביקורת, די מגוחכת למען האמת. הסדרה הפכה לפחות הזויה בעונה השניה ובעונה השלישית היא עוד יותר פחות הזויה. היא הפכה לצפיה נחמדה וטובה אפילו בעונה השלישית. יש מתח, הפתעות בלתי צפויות, התקדמות דמויות באופן ברור. אני חושב שהיוצרים שמו לב כמה לא אמינים הם בעונה הראשונה והובילו את הסדרה לכיוון יותר... שפוי. אני לא יכול להגיד הגיוני כי עדיין מתרחשים שם דברים לא סבירים בעליל (24 בעונה האחרונה נראת יותר הגיונית מזה) אבל בהשוואה לעונה הראשונה זה שמים וארץ. או אולי ים וארץ. או חול ובוץ. דברים סמוכים בקיצור.
אז לכן הסדרה מספקת את מה שהיא סיפקה עוד מההתחלה רק במינון נכון. היא אפילו סגרה מעגל בצורה מאוד מספקת. אך לא לגמרי. אני רק הייתי רוצה לראות את השחקנים שוב בטלוויזיה.
 

איל51

New member
The Flash עונה 1 פרק 23


השם שלו הוא בארי אלן, והוא האיש הכי מהיר שחי. כשהוא היה ילד הוא ראה את אמא שלו נרצחת בידי משהו בלתי אפשרי. אבא שלו נשלח לכלא בגלל הרצח שלה, ואז תאונה הפכה את בארי לבלתי אפשרי. לעולם החיצוני הוא מדען מז"פ רגיל, אבל בסתר, הוא משתמש במהירות שלו כדי להילחם בפשע וכדי למצוא אחרים כמוהו. ויום אחד הוא יגלה מי הרג את אמא שלו, וישיג צדק עבור אבא שלו.

היום הזה הגיע.

ובארי נעמד מול אויבו הגדול, מול האיש שהתחיל הכל, מול האיש שהרס הכל. בארי עומד מול האריסון וולס, אבל מדבר עם איאוברד ת'ון. איאוברד כלוא, לכוד, אבל ממשיך את המשחק. הוא ממשיך את הקרב. הפעם זה לא פיזי, הפעם זה מנטלי. ת'ון בתוך התא, אבל הוא גם בתוך הראש של בארי. הוא מציג בפניו אפשרות – לחזור בזמן, להציל את נורה, להציל את אמא. הוא רק מבקש דבר אחד בתמורה – שהוא, איאוברד, יחזור לזמן שלו, לעתיד. הוא לא מבטיח להפסיק את המאבק, הוא לא מוותר על נסיונות עתידיים להרוג את בארי, הוא פשוט רוצה לחזור לעתיד כדי להתחיל מחדש.
אבל פה הדילמה, פה הבעיה. כטבעם של מסעות בזמן – אין אפשרות לדעת מה באמת יקרה, אין סיכוי לנחש למה זה יגרום. בארי יכול לחזור בזמן ולהציל את אמא שלו, אבל לגרום להרבה יותר נזק בתמורה. ובארי מתלבט, בארי אוכל את עצמו, בארי לא יודע מה לעשות. זה כל חלומו, זה כל מה שהוא אי פעם רצה לעשות, זה כל מה שהוא אי פעם קיווה להשיג. הוא רוצה להציל את נורה, הוא פשוט רוצה שיגידו לו שזה מה שהוא צריך לעשות. ולכל אחד יש דעה שונה.
סיסקו מתנגד, קייטלין מאשרת, מרטין שטיין לא חושב שזה רעיון כל כך טוב לקחת את ההימור הזה. ואז בארי פונה לדמויות הכי חשובות בחייו לעצה, הוא פונה אליהם לעזרה. והם מייצגים את כל קשת ההחלטות של בארי. כי הנרי מסרב בכל תוקף, הוא לא מעוניין שבארי יעשה את זה. הוא חושב שזה אולי יציל את נורה, והוא חושב שזה אולי יפגע בדברים אחרים מסביב, אבל הוא משוכנע שזה ישנה את בארי. והוא לא מעוניין שזה יקרה, הוא לא רוצה שהבן שלו ייפגע יותר ממה שהוא כבר נפגע, גם אם זה אומר שהוא ייצא מהכלא, אפילו אם זה אומר המשפחה שלהם תתאחד.
לאייריס אין תשובה בשביל בארי, היא מסרבת להחליט בשבילו. היא מאמינה בו, היא בטוחה שהוא יבחר נכון, אבל היא מסבירה לו שזו הבחירה שלו ושמותר לו סוף סוף להפסיק לחשוב על אחרים ולהחליט לבד, לפי מה שהוא חושב לנכון.
וג'ו? האבא השני, המחליף, משוכנע שבארי צריך לעשות זאת. הוא מוכן להקריב את הקשר בינהם, הוא מוכן להקריב את בארי כ"בן". הוא מאמין בבארי כל כך שהוא יודע שבארי יציל את אמא שלו ו...הם כבר יתמודדו עם התוצאות. אבל אז גם הוא כבר לא בטוח בזה.
הוא לא בטוח בזה כי האריסון וולס לא גילה להם משהו, הוא לא בטוח בזה כי איאוברד ת'ון ממשיך לשחק בהם. הסכנה היא לא "רק" לבארי במסע חזרה, הסכנה היא להכל. בארי לא צריך רק להציל את אמא שלו, הוא צריך לחזור בזמן להווה כדי להציל את כל שאר הדברים. ואם לא....

ולפני כן יש רגע אחד, קטן, כדי לנקות את הראש, כדי לשמוח. קייטלין ורוני מתחתנים, וכולם שמחים, וזו אותה טבעת מקורית שרוני הציע איתה, ומרטין מחתן אותם, ואייריס ואדי ביחד. אבל בארי יודע, בארי יודע שכל זה יכול להיות זמני, שכל זה יכול להשתנות בעוד רגע.

ובארי צועד לתוך המאיץ, מקבל שיחת עידוד אחרונה מוולס ויוצא לדרך. הוא רץ מהר, ומהר יותר, ומהר יותר ו...הוא רואה תמונות, מוזרות, משונות, לא ברורות. תחת ההדרכה של איאוברד הוא מתרכז בלאן שהוא צריך להגיע, הוא מתרכז ברגע שהוא חלם להגיע אליו.

הוא מגיע הביתה.
הוא הולך להציל את אמא!

אבל משהו עוצר בעדו, משהו משכנע אותו לא לעשות זאת. מישהו שהוא לא חשב שהוא בכלל שיקול, מישהו שהוא לא ידע שאפשר לשאול. כי בארי שאל את כולם מה לעשות, אבל הוא לא שאל את מה שזה באמת משנה. הוא לא שאל את עצמו. והוא העתידי, בארי שרדף אחרי ת'ון מהעתיד אומר לו לעצור. בארי אלן העתידי מבין שהדברים צריכים להישאר כמו שהם.
ובארי, בארי מהווה, עוצר. אבל הוא מקבל עוד זמן עם נורה, רק פחות ממה שהוא קיווה. הוא מקבל דקה וקצת להיפרד מאמא שלו, משהו שהוא מעולם לא הספיק לעשות. הוא נותן לה הצצה לאיך הבן שלה ייראה כשהוא יגדל, הוא נותן לה לראות למה הוא יהפוך. ואז עולה המחשבה – אולי הוא כבר עשה את זה, אולי מאז ומעולם תמיד היו שם 3 מאיצים באותו ערב, אולי בארי תמיד היה שם מאחורי הדלת, מחכה שאמא שלו תמות.

אז בארי חוזר להווה, להיפטר מוולס אחת ולתמיד. כי אם הוא לא יכול לשנות את העבר, הוא הולך למנוע מת'ון להשפיע על העתיד. הם נלחמים, ושוב...ידו של ת'ון על העליונה. ועכשיו, לאיאוברד כבר לא משנה הדרך הביתה, לאיאוברד לא משנה לחזור לזמן שלו. הוא רוצה להרוג את בארי, והוא הולך לעשות זאת. עד ש...

ת'ון אחר, אקראי, לא חשוב, אנומלי, משנה הכל.
אדי, שקיבל את היותו צירוף מקרים, ואת היותו חשוב כל כך בגלל שהוא צירוף מקרים, בוחר לעשות את הצעד שאף אחד לא חשב שהוא יבחר. הוא מקריב את עצמו כדי להציל את בארי. הוא מקריב את עצמו כדי לעצור את הצאצא שלו. הוא קוטע את שושלת ת'ון. והוא נעלם בלהבה כחולה.

זה לא נגמר, חור התולעת מופיע מחדש, הוא גדל, הוא מופיע בשמים, הוא בולע הכל. ובארי מבין שהוא לא סיים את תפקידו, בארי מבין שזו הייתה רק ההתחלה. הוא נאבק בחזרה בזמן, הוא נאבק ביריב הנצחי שלו, הוא ראה את אמא שלו מתה מול עיניו, שוב, וחזרו הוא ראה את אדי מת. אבל עכשיו הוא צריך להרים את עצמו, לנגב את הדם מהפנים, ולהתחיל לרוץ.

השם שלו הוא בארי אלן, והוא האיש הכי מהיר שחי. כשהוא היה ילד הוא ראה את אמא שלו נרצחת בידי משהו בלתי אפשרי, ועכשיו בתור בוגר הוא ראה את זה קורה שוב. הוא גילה מי הרג את אמא שלו, והוא חזר להווה כדי להביס אותו אחת ולתמיד. הוא הבין שזה לא מספיק, ושהוא חייב להמשיך להילחם. הוא הולך להשתמש במהירות שלו כדי להציל את כולם, בלי לדעת לאן זה יוביל אותו, בלי לדעת אם הוא יצליח, אבל עם ידיעה אחת ברורה ובהירה.

הוא חייב לנסות.



 

איל51

New member
Flashes


1. אנשי Arrow, אתם מכירים את החבר'ה של הפלאש נכון? אז הנה, קחו דף ועט, צאו מהדלת של חדר הישיבות שלכם, תלכו במסדרון, כנסו לחדר הישיבות בו מחליטים מה יקרה בפלאש, ותשאלו אותם טוב טוב מה עושים. כי למקרה שלא הבנתם: ככה מסיימים עונה!
2. רק אני שמתי לב שהברקים (בפתיח, במעברים בין סצינות) היו אדומים בהתחלה?
3. טוב, אז מסתבר ש...אין פרות בעתיד.
4. “Let me ask Dr. Evil — which used to be a name that made me smile”
5. “So long, and thanks for all the fish” - סיסקו, אתה מלך הרפרנסים.
6. “This will be ‘legit,’ as the kids say”
7. "Let the Speed Force be with you" - סיסקו, אתה מלך הרפרנסים 2.
8. אחרי כל הדיבורים, ההסברים ושאר הדברים שוולס אמר בפרק הזה, הוא לא הסביר דבר אחד קטן, קטנטן - למה הוא ובארי יריבים?
9. השיחות בין בארי להנרי, בין בארי לג'ו, בין בארי לנורה...מדהימות.
10. גם השיחה בין מרטין שטיין לאדי ת'ון.
11. טוב...אז לפחות איאוברד ת'ון קיבל אוכל לתא שלו.
12. סיסקו! תפסיק לשאול את וולס את מכניסים חליפה לטבעת ותתחיל לעבוד על זה בעצמך!
13. רבי מרטין שטיין. והוא גם עורך חתונות.
14. שובם של הנוזלים הצפים. עכשיו קצת יותר ברור מתי הם מופיעים?
15. האריסון מזכיר את ריפ האנטר. רק Easter Egg לסדרת הבת, או שיש קשר בינהם שייחקר מעבר?
16. אדי...
17. ושוב, מלאאאאאאאאא כחול הזה מסביבו.
18. רגע...אם אדי מת, זה לא אמור לשנות את הכל? אם הוא מת, אז איאוברד לא נולד ולא חוזר בזמן להרוג את נורה אלן. זה משנה הכל. את כל העונה, את כל העלילה, את כל מה שקרה. אם הוא מת.
19. מבט על סנארט, מבט על בחורה מכונפת.
20. אש וקרח, אש וקרח.
21. בואו נעבור על מה שבארי ראה בדרך חזרה בזמן -
* ג'ו מביא את בארי הביתה למשפחת ווסט.
* קייטלין בתור (להגיד? לא להגיד?): הגיע הזמן באמת! Blew my mind!!!!! מתי זה יקרה? האם זה יקרה?
* פסל הפלאש, מוזיאון הפלאש.
* בארי בכלא. למה?
* סצינה מהפרומו ל-Legends Of Tomorrow.
22. אל תדאגו, לא שכחתי מהשיחה בין סיסקו לוולס.
וולס מגלה שהוא הרג את סיסקו בקו זמן אחר. זה לא מה שמפריע לו, הוא לא מתנצל על זה (הוא משוכנע שהייתה לו סיבה טובה). מה שמוזר לו זה שסיסקו זוכר את קו הזמן השני. "You able to see through the VIBERATIONS ofthe universe". הוא מודיע לסיסקו שגם הוא (סיסקו) קיבל משהו ביום של התאונה במאיץ החלקיקים (יש!!! סוף סוף מדברים על זה!)
הבעיה היא שוולס מציג את העתיד של סיסקו כ - Great and honorable. אני אולי סתם חושש פה, אבל זה משהו שבדרך כלל אומרים על מישהו שמקריב את עצמו, מישהו ש...לא ישרוד.
23. נו...ברור שאיאוברד ת'ון עוד ישוב. נכון?
24. מה דעתכם על הפרק? מה דעתכם על העונה? מה אתם חושבים שיקרה לבארי ולשאר?
25. נתראה בעונה הבאה.











 

איל51

New member
רק אם אני לא מוצא אותם באינטרנט

ובמקרה הזה מצאתי אותם
 

Agent Clark

New member
בנוגע ל...


לקייטלין, זו היא באנימציה שם? מה היא? מי היא?
&nbsp
ואגב, משהו שאף אחד אחר לא ציין, מעבר לכל ההשפעות של מה שקרה על הסדרה הזו עצמה, לא צריכה להיות השפעה כלשהי גם על החץ? בארי מעורב גם בחיים שלהם.
 

איל51

New member
בהחלט


א. עוד לא ברור כיצד סוף העונה ישפיע על הסדרה הזו, אבל הגיוני שתהיה השפעה גם על החץ בתקווה שזה ימחוק כמה דברים מהעונה השלישית של החץ. למשל...את הכל.
ב. פרק מעולה.ראיתי אותו כבר פעמיים, והגיוני שאראה אותו שוב בסוף השבוע. יש קטעים שהרצתי שוב ושוב.
ג. זו היא, זו קייטלין. רק עם שם אחר - קילר פרוסט.
 

Cold WAR Kid

New member
סיום עונה נהדר


סיסקו מספר לוולס שהוא הרג אותו בטיימליין השני, וגילו שהוא עוקב אחריהם,
וולס יודע שסיסקו חושב שזה קרה לו והוא גם נתן לאברימן את התמליל בפרק 20.
הוא יודע על זה, אז למה הוא כל כך מופתע?!
 
נכון, זאת קצת פאשלה


אין ממש סיבה לזה שהוא מופתע בשלב הזה
כמו שאמרת הוא אמר כבר לדעת שסיסקו ראה את קו הזמן האחר
 
איזה סוף עונה נהדר!!!

הסדרה התחילה מהחיקוי של סמולוויל, בלי הרבה יצירתיות, אוירה קלילה וילדותית וגיבור שעוד לא יודע "לרוץ". אבל כמה שהיא התפתחה בעונה אחת. היא הצליחה להתקדם כל כך הרבה מהפרקים הראשונים ועד עכשיו. כל כך הרבה מחמאות מגיעה ליוצרים על התקדמות נהדרת וסוף עונה ברמה משל עצמו.
אני אתחיל בנקודה קטנה לפני שאני אשכח אותה - החתונה המזורזת של רוני וקייטלין הייתה ממש חמודה. קצרה עם כל החברים, מאוד נחמדה ולבבית. אהבתי את זה.
ועכשיו לבשר, כל הסיפור החזרה בזמן הוא רעיון טוב מאוד לסוף עונה. לקחו מספיק זמן בשביל להסביר מה יקרה, לשקול את ההחלטה וגם מספיק זמן לכל העניין להתרחש. זה הרגיש לי קצת חסר תועלת, ברי מסכן כל כך הרבה בשביל לא לעשות כלום בעבר. אבל אני חושב שכל זה היה אמור לקרות ככה. העתיד שלו ראה אותו וכנראה הוא ידע שעדיף לברי בהווה לא לעשות כלום. משהו שברי יידע בעצמו כאשר הוא יגיע לאותה נקודת זמן בעתיד. זה בהנחה והעתיד באמת לא ישתנה. ואני לא יודע מה להגיד על זה, ברוב המקרים של מסע בזמן אין שינויים קיצוניים (אהמ 12 קופים) כמו מוות של דמות מרכזית. אז יכול להיות שבאמת העתיד ישתנה. ואולי הוא יצליח למצוא דרך לתקן את עצמו.
בכל אופן, לא ברור מה יקרה עכשיו. ככה לסיים עונה זה טוב, עם סוף לא ברור. סביר להניח שברי יציל את היום אבל באיזה מחיר? איך הדמויות ישתנו? איך הסדרה החדשה תשתלב פה? איפה יהיה רוני בסדרה החדשה?!?!?!?! (שאלה אחרונה רטורית).
&nbsp
*יש לנו גם הזדמנות לראות דמויות רעות מהעבר בעונה השניה שזה תמיד מגניב. אולי אפילו לראות אותם בסדרה החדשה או בחץ.
 

LeRanch

New member


Mind Blown!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

The Flash היא הסדרה הכי טובה, לא רק בשנה האחרונה, אלא בכמה השנים האחרונות.
אני לא זוכר מתי יצא לי לצפות בסדרה שכל פרק חדש שלה הוא יותר טוב מהקודם, ופרק סיום העונה הזה הוא דוגמא לכתיבה מצוינת ותסריטאים שיודעים מה הם עושים.
ההודעה של איל חידשה לי יותר כי המהירות שבה הקטעים שודרה הייתה, וול, ממש מהירה כמו בארי

כל הקטעים שמחברים את הסדרה הזאת לסדרת הבת בשנה הבאה עושים לי כל כך הרבה חשק.
למה צריך לחכות 5 חודשים עד העונה הבאההההההההההההההה
 
תן לי להיות הרוורס לרגע

אני מסכים בערך עם כל מה שכתבת, הפרק היה מעולה. עוצמתי גם באקשן וגם ברגשות.
אבל בכל זאת אני אתן את הדברים שהפריעו לי בפרק.
1. בארי מהעתיד מסמן לבארי לא עם הראש. דבר ראשון, האם אלו לא בדיוק השניות איאברד זקוק כדי להרוג את בארי הילד (יותר מדיי בארים). דבר שני אולי הוא פשוט מסמן לו "לא, אל תכנס לסכסוך שלי עם איאוברד." אני מבין שבעצם זה אישר לבארי את מה שהוא הרגיש שנכון לעשות, אבל זה לא באמת ברור.
2. אז החליטו להמשיך את ההתעלמות מקיומה של גדעון. מחשב עתידני מסתובב בשטח (לא ברור אם וולס לקח אותו מהחדר הסודי או לא) ולאף אחד לא אכפת איפה הוא או לשאול אותו שאלות... אחלה.
3. עד כמה שזכור לי בפרק שעבר היו חייבים לפנות את כל האסירים ממאיץ החלקיקים כי הוא עמד לפעול ולא הייתה להם דרך לעצור אותו... עכשיו אין בעיה לכלוא את וולס שם. לא ברור אם הפסיקו את פעולת המאיץ או לא.
4. מה שקולד וור קיד אמר לגבי זה שוולס לא אמור להיות מופתע בשלב הזה שסיסקו ראה את קו הזמן המקביל.
5. פרק שלם עם רוני וסטיין ואין שניה של פיירסטורם
זה לא נורא, אבל קצת חבל.
6. אני יודע שזה עניין רגיש אבל אדי יכל לירות לעצמו בביצים עם אותה תוצאה. אני לא בטוח אם הייתי בוחר בזה בעצמי... אבל אופציה.
7. האם בכלל וידאו בשלב מסוים שאדי הוא סב רבה בעצמו של איאוברד ולא פשוט בן דוד של סב רבה שלו?
8. למה בעצם הם נותנים לוולס לחזור לעתיד. האם זה לא סכנה שהוא שוב יחזור מהעתיד ויפגע בהם? האם זה לא סכנה שהוא פשוט יהרוג אותם שם כשהם נותנים לו להיכנס למכונת זמן (נכון שג'ו עומד שם עם אקדח, אבל מה זה אמור לעזור?)
9. אם הם כבר עושים את זה מתוך עניין של כבוד כי הוא עמד בצד שלו של ההתחייבות אז למה בארי תוקף אותו כשהוא חוזר מהעבר? וולס עמד בהתחייבות שלו. אין סיבה לא לתת לו לחזור לעתיד רק כי בארי החליט לשנות את דעתו. שלא לדבר על זה שאם כבר וולס/איאוברד (כן אני עובר בין שמות) מסכים לחזור לעתיד בלי לפגוע באף אחד (וברור שהוא היה יכול) אז לחזור ולהרביץ לו סתם מסכן את כולם. כלומר בעצם אם בארי היה חוזר מהעבר ונותן לאיאוברד לחזור לעתיד אז אדי היה עדיין בחיים ולא היה חור שחור שמאיים לאכול את כל העולם.
10. איכשהו החור השחור הזה היה בתוך הבניין ואז בשמיים והוא לא הרס את התקרה של המעבדה בדרך...
11. לפי הסיום אפשר לסגור את החור העל ידי כך שרצים סביבו מהר. כלומר כמו שעשו עם טורנדו. ועם אש ובערך גם עם צונאמי...
האם אי פעם בארי יתקל בבעיה שאי אפשר לפתור על ידי כך שרצים מאוד מהר סביבה.
*קאט לעונה 12 שבה אייריס כועסת על בארי על כך שהוא שכח את היום נישואים שלהם. בארי רץ מהר סביבה והיא סולחת לו*

אבל באמת שאהבתי מאוד את הפרק. לעשות עלילה עם כוחות על ומסע בזמן בלי חורי עלילה זה כמעט בלתי אפשרי.
זה ברור שזה יסתבך מכאן - הרי אין באמת הסבר לכך שאיאוברד ככה נעלם. אם הוא לא היה קיים מעולם בגלל שאדי מת אז זה אומר שהוא גם מעולם לא הרג את וולס או את נורה.

בשלב מסוים בפרק ממש קיוויתי שבארי באמת ישנה את העבר ואז נקבל הווה חדש שבו המון דברים שונים. יש את וולס האמיתי, אמא של בארי בחיים, בארי יוצא עם אייריס - ורק בארי זוכר את העולם שהיה לפני. ואז בשלב מסוים גם סיסקו זוכר את העולם האחר (כי זאת היכולת הקסומה שלו)
אבל בעולם החדש הזה יש אומנם המון דימיון, אבל דברים מסוימים שונים מאוד. שרשרת של צירופי מקרים גרמו לקייטלין להפוך למרושעת. ובארי וסיסקו לא מסוגלים לפעול נגדה כי הם זוכרים את מי שהיא הייתה. חוץ מזה שבארי יוצא עם אייריס ואבא שלה ג'ו לא מחבב את בארי במיוחד. דבר שנורא קשה לבארי כי מבחינתו ג'ו הוא כמו אבא, אבל ג'ו לא זוכר את זה.
בקיצור יש המון אופציות מעניינות.
וזאת פעם ראשונה שבעצם חבל לי שיצרו את התוכנית הזאת כסדרת בת לסדרה אחרת. כי אם לא היה את החץ אז בהחלט יכלו לעשות משהו כזה (אגב יש את הסדרה וויצ'בלייד שבה עשו משהו כזה בסוף העונה הראשונה) אבל בגלל החץ זה ברור שלא יכלו לעשות את זה.
זה יהיה מגוחך שיבטלו את אירועי החץ בגלל אירועים בהפלאש. זה יהיה במיוחד בגידה באנשים שרואים רק את החץ (ויש כאלו אנשים ועד כה מאוד התחשבו בהם).

עכשיו אם תסלחו לי הבית שלי מלוכלך. חשבתי לנקות אבל במחשבה שניה אני פשוט ארוץ מאוד מהר סביבו, אני בטוח שזה יפתור את הבעיה.
 

AlicePJ

New member
אני נורא מופתעת

לא קראתי את כל ההודעות, רק נכנסתי כדי לראות את הרוח שלהן, ואני נורא מופתעת שכולם אהבו. היו פרקים מצוינים של הסדרה במהלך העונה, אני עדיין חושבת שזאת סדרה טובה, ונשמע שהעונה הבאה יכולה להיות מאוד מגניבה, אבל באמת כולכם אהבתם? את הקיטש? את החורים הכל כך גדולים בעלילה? את המדע המזויף וההסברים המטופשים? ושוב, את הקיטש?
אני ממש התאכזבתי. התינוק שלי בוכה ואני לא יכולה להמשיך לכתוב, אולי עוד מעט, אבל בינתיים אני רק רציתי להביע את הפתעתי.
 
נשמע שגם התינוק שלך לא אהב

עד כדי כך שהוא בוכה מזה

&nbsp
אני כתבתי הודעה ארוכה על כל החורים שהפריעו לי. אבל באופן כללי זה לא הפריע נורא. אולי כי ברגע שיש בסדרה מסעות בזמן זה די צפוי.
והקיטש... אהבתי אותו. זה לא הרגיש לי סתם. היו רגעים מרגשים. אני אוהב שמצאו מקום לרומנטיקה ורגשות בפרק הזה.
 

kordilia snake

New member

עדיין לא ראיתי את הפרק(הוא כבר תורגם אבל עדיין לא החלטתי אם אני אראה אותו כבר עכשיו או אחכה לסופ"ש) אבל קראתי חלק מההודעות ודיונים משבועות קודמים ואני לא באמת מבינה את ההתלהבות מהסדרה, אני חושבת שהחץ עם כול הבעיות שהיו לה העונה טובה ממנה בהרבה. אני גם חושבת שלפעמים הפלאש הייתה קיטשית מידי ולפעמים היא הרגישה לי גם ילדותית קצת ומטופשת או שהיא נפלה לכול מיני קלישאות(אז מה אם זה חלק מהז'אנר זה לא תירוץ).
 

AlicePJ

New member
דווקא לדעתי הפלאש זאת סדרה טובה ומרעננת, והחץ

די נופל לדעתי בהשוואה, אם כי אני הרבה יותר אוהבת את השחקן של החץ מאשר את זה של פלאש. והיו כמה פרקים בעונה הזאת של הפלאש שממש היו מעולים לדעתי, וממש אהבתי. אבל פרק סיום העונה לא היה אחד מהם.
 

kordilia snake

New member
היא לא סדרה רעה

ואם הייתי סובלת בזמן הצפייה שלה הייתי מפסיקה לראות אותה מזמן וזה נכון שהיו לה כמה רגעים טובים. אבל אני מעדיפה יותר את הסגנון של החץ מאשר את הסגנון של הפלאש ולמרות שהעונה האחרונה של החץ סבלה מהמון בעיות נהניתי ממנה הרבה יותר מאשר מהפלאש.
 
Community 6X11
התשובה לשאלה היא כן

השאלה היא כמובן האם קומיוניטי יכולה לעשות שוב פרק של פיינטבול.
ועוד שאלה - האם זה יהיה מוצלח?
ולמזלנו לא רק שהתשובה לשאלה הראשונה היא כן, אלא גם לשאלה השניה.

הפרק הזה היה מפוצץ.
אומנם הוא לא יכול לעמוד בסטנדרטים של הראשון. ובעיקר לא יכול להפתיע כמו הראשון שבעצם זה שהוא היה ראשון היה זה שהפתיע אותנו לחלוטין.
בפרק הזה בכל זאת היו הרבה דברים שהיו די צפויים.
למשל בקטע שבו כולם אומרים שהם מסכימים שלא לשחק פיינטבול היה ברור שהם משקרים.
ועדיין הקטע שבו צ'אנג מתכוון לירות בהם ומחוסל בשניה על ידי כולם הוא מעולה. וכמעט הכל אחרי זה מעולה.
ג'ף שבאינסטינקט מחסל איזה חמישה תלמידים, הקרב במטבח, הקרב הסופי שבו כמעט כולם מחוסלים...
ושום דבר לא יכול לקחת את הבכורה מהקטע המדהים שבו הדין חצי בטעות "מחסל" חמישה שרתים במעלית בקטע שהוא כמובן הומאז' (לא פארודיה למקרה שלא הבנתם) לסרט קפטן אמריקה 2 (שכמובן בוים על ידי האחים רוסו, במאים ותיקים של קומיוניטי).

וכמובן כמו תמיד בפרקים כאלו, לא הכל הוא האקשן - מאחורי כל זה יש את זה שפראנקי כל כך מצליחה לסדר את גרינדייל שהדין והשרתים מרגישים לא נחוצים. זה לא טוב כמו בפרקים מטורפים קודמים, בעיקר כי פראנקי עוד לא גדלה עלינו כדמות, אבל בכל זאת.

חוץ מזה יש לציין:
ג'ף יורה בנער נכה.
שמות קוד שהם שחקני באטמן לשעבר. יש הרבה שחקני באטמן לשעבר.
מופע הפתיחה של ויקי היה מצחיק. מופע הסגירה של גארט גם היה מצחיק... ואז נעשה מטריד.

http://weareguardians.tumblr.com/post/119437560799/community-s6-modern-espionage-captain-america
 
למעלה