דיונים על משחקי היום במונדיאל

Winner4Ever

New member
תחזית שלי

לדעתי מחר בערב סוכנויות ההימורים עשויות לפתוח את השמפניות ולהתחיל בחגיגה... כל העולם יהמר מחר על ברזיל, על הנייר זאת הנבחרת הטובה בעולם , הכי כשרונית אבל יש להזכיר שתמיד כשהיא הגיעה כפייבוריטית ברורה היא נכשלה. יש להזכיר שעל אדמת אירופה היא צלחה רק פעם אחת במונדיאלים וגם זה היה מזמן(שנות ה-50). קרואטיה לעומת זאת תבוא הכי לא לחוצה בעולם , היא יודעת שהמשחק מול ברזיל הוא רק בונוס ושברמה העקרונית הבית הזה הוא בית של 3 קבוצות שנלחמות על המקום השני. קרואטיה להזכירכם שיחקה ביורו האחרון מול האלופה היוצאת וסיימה בתיקו 2 אחרי שכבר הוליכה, האם היא יכולה לעשות זאת גם מול אלופת העולם!? אני מאמין שכן , יש לה סיכוי לא רע בכלל לסיים לפחות בתיקו ולא שווה לזרוק אלפי שקלים על ברזיל כי בטוח זה לא, שום הימור לא בטוח. אני באמת מבקש לא להתפרע בסכומים על ברזיל, אני אישית שמעתי מאנשים שמתכוונים ללכת מחר בסכומים אסטרונומיים על אלופת העולם, כמובן שהסיכוי שלה לנצח הוא גדול אבל לא שווה להפסיד משכורת או שתיים בשעה וחצי.
 

galavr

New member
המלצה שלי..

אלופת העולם היא כמובן הפייבוריטית לזכות שוב בגביע.הרבה מאוד תלוי באיך יתחברו הדברים לברזילאים המוכשרים במשחק הראשון.קרואטיה היא נבחרת טובה,בדרך כלל התקפית שמאפשרת יותר מדי הזדמנויות מול השער שלה.לברזיל,כידוע,מספיקה חצי הזדמנות כדי לעקוץ.קשה לי לראות קבוצה בבית הזה,שתוכל לעצור את הכשרון הברזילאי.הקרואטים פתחו בצורה מרשימה את משחקי ההכנה למונדיאל עם 1-4 פנטסטי על אוסטריה בביתה,אבל מיד אחריו כמעט והפסידה קרואטיה בביתה לאיראן(הישוותה ל2-2 בדקות האחרונות) נוצחה ע"י פולין (1-0) וע"י ספרד (2-1).קרואטיה תחסר את החלוץ איביצה אוליץ' הפצוע. רונלדו לא שותף באימון האחרון (חום גבוה),אבל ככל הנראה ישחק. עם או בלי רונלדו,הקרואטים, שמאוד ירצו לעלות לשלב הבא,יצטרכו לחפש את הנקודות במשחקים מול אוסטרליה ויפן.ברזיל לדעתי,תנצח את המשחק הזה.
 

moshon1961

New member
ברזיל קרואטיה

להזכירכם מאז 1982 ברזיל מנצחת בכל משחק פתיחה. בכל הנצחונות לא הובקעו יותר מ- 3 שערים. היתה פעם אחת שניצחו 2:0 ושאר הפעמים 2:1 ופעם אחת 1:0.והיו להם נבחרות לא פחות חזקות מהיום. כך שלא צריך להשתולל עם אובר בגולים או לסמן 1 ב(+2).
 

soasmo

New member
דרום קוריאה וברזיל באנקרים מהסרטים

רק לסמן ולשלוח כמה שיותר מהר אני לקחתי את שניהם באינטרנט ב78 ש"ח ומאתיים ש"ח על קוריאה ב-0.5 שנותן מעל יחס 2 בהצלחה לי ולמי ששולח כמוני
 

aviel921

New member
ויקטור ממשיך להתגרות...

לאחר הזכייה אתמול בצ'כיה שוב שמתי הימור כרטיסים,הפעם בקוראיה טוגו. כפול שהולך ככה: בין 25 ל-45 ביחס 3 אובר 45 ביחס 2.1 שוב מספיק לי 3 צהובים,או אדום אחד(אפילו בלי צהובים).
 

bijo2

New member
אולי אתה יודע...

אם היה באחד מהמשחקים שהיה פחות מ-25 בכרטיסים? בכל מקרה נשמע מעניין נראה לי שאני גם ישים שם.
 

aviel921

New member
תשמע...

אתמול עשיתי בדיוק אותו דבר בצ'כיה..ואכן היו שם 6 צהובים. גם עוד חבר בפורום "סמך" עליי ושם על זה 100$ והרוויח 20$ נקי. לפי דעתי,זה הימור ממש חזק. מכאן והלאה תעשה עם זה מה שאתה רוצה. בהצלחה!
 
מוקש!

למעט מונדיאל 90' המונדיאל שהיה ביפן וקוריאה הוא הגרוע ביותר שהיה ועל כך תעיד העובדה שהמשחק הבינוני בין ברזיל לאנגליה נבחר למשחק של הטורניר. הסיבה שהמונדיאל הזה היה גרוע היא הזיוף בין מה שקרה בו לבין הרמה של הנבחרות במציאות. תראו מה קרה לנבחרות שהצליחו בו: תורכיה לא פה, סנגל לא פה, יפן קיבלה בראש אתמול (ועוד כבשה שער לא חוקי) וגם קוריאה לא שונה מהן ותצטרף לרשימת הכישלון. הידינק פשוט הוציא ממנה את מה שאפשר במונדיאל הקודם. טוגו מגיעה למשחק במצב זהה לזה של אנגולה כשזו הופעה ראשונה "לניצים" במונדיאל אי פעם. אנגולה לא פישלה מול פורטוגל וגם טוגו לא תעשה במכנסיים מול נבחרת פחות טובה מפורטוגל.גם אם קוראיה תנצח זה יהיה בקושי בקושי. זהירות משנה...
 

golfgolf

New member
למהמרי ויקטור,המלצה שלי:

טריפל מצוין עם סיכוי סביר בהחלט לזכיה: ברזיל לנצח, דרום קוריאה לנצח, צרפת לנצח. ביחס 5.5!! בהצלחה!! אפשר לגבות בטור: צרפת ניצחון+ברזיל ניצחון+דר' קוריאה במאני ליין.
 

1000momo

New member
למה אתה כל כך

בטוח בניצחון של צרפת? יש סיכוי ולא קטן שהמשחק של צרפת עם שוויץ יגמר בתיקו.
 

רונן ג

New member
טיפ קטן

אם אתם שמים יתרון לקבוצה כלשהי במחצית או מבקיעה ראשונה תנו גם חילוף ראשון ליריבה, בד"כ זה הולך ביחד, אין הרבה זמן לתקן דברים במונדיאל אז עושים שינויים מהירים בהרכב.
 
למעלה