דיון...

דיון...

האם לדעתכם יש צורך בבלם מחליף טוב עם טיפה נסיון? משומר לא בדיוק שיא השלמות,ועל חרזי אי אפשר לבנות על עונה שלמה..נשארנו עם אולארה וקינן בלמים יחידים,והאילתור של סואן כבלם לא מוצא חן בעיניי.. קראתי בעיתון שהצהובים(בעעע) משחררים את מישאלוב,וחשבתי שזאת תהיה החתמה מצוינת!גם צעיר,גם משחק ב2תפקידים,ועם נסיון של שנתיים בליגת העל...מה דעתכם?
 

eran 89

New member
צריך בלם מחליף.

אין ויכוח על זה לדעתי. ורצוי מאוד שיהיה לו נסיון. שנה שעברה תומר בן יוסף היה על סף חתימה ובסוף חזר בו, איזה הפסד זה היה. לא חשבתי בכיוון של מישאלוב, אבל זו יכולה להיות אופציה מעניינת.
 

Olympic Hero

New member
חח מישאלוב לא בלם!

ולך עוד יש בעיות עם סואן כבלם? בתור אחד ששונא אילתורים, הפעם ממש התרשמתי לטובה מהרעיון. סואן בתור בלם נשמע לי רעיון גדול, ולכן אני חושב שאין צורך בבלם נוסף. חחח מישאלוב...
 

Benn Is Kane

New member
../images/Emo45.gif.

אפשר גם להביא מישהו מהפועל חיפה, שקינן יפצע לכל השנה, הוא יעלה ויראה יכולת טובה, שנה אחרי זה קינן יחזור ויקל לו את המקום, הוא יאיים שהוא עוזב, אבל אז קינן יפצע שוב בתחילת העונה, הוא יישאר למרות שקיבל הצעה מקבוצה בולגרית, ישחק גרוע, יהיה אחראי להדחה שלנו מליגת האלופות ואז יגיד "אני לא מבין איך כולם תמיד עוברים אותי בכ"כ קלות!". מוכר למישהו?
 
מישאלוב כן בלם

ואני לא מבין איך אתה מזלזל בשחקן שהיה בנבחרת הנוער,ובשנתיים האחרונות שחקן מאוד טוב,אולי היחיד ששיחק אצל ת``א טוב.. בכל מקרה,אם אתה חושב שסואן מתאים להיות בלם אז אין צורך בויכוח בינינו..אחרי זה שיהיו פנדלים חופשי נגד חיפה,וברחבה בכל מה שקשור לכדורי גובה יהיה טיילת מה תגיד?
 

Olympic Hero

New member
מישאלוב קשר אחורי!

הוא שיחק משחקים בודדים בתור בלם למרות שזה אינו התפקיד המקורי שלו. איך אתה יודע שסואן עושה פנדלים, וגורם לטיילת? עובדה שהוא נראה די טוב במשחקים שהוא תופקד כבלם. תן לו כמה משחקים והוא ישלוט בזה כמו שצריך, ברמה טובה בשביל בלם מחליף.
 
התפקיד המקורי שלו הוא קשר אחורי

וזה שהוא תופקד כמה פעמים בהצלחה רבה בתור בלם מראה שהוא טוב ב2 התפקידים..סואן תופקד ככה במשחקי גביע הטוטו,שזה תת רמה יחסית לליגה עצמה..סואן לא יהיה טוב אפילו בתור בלם מחליף!
 

Olympic Hero

New member
אבל על סמך מה אתה אומר את זה?

לא נתת לו שום צ'אנס, אתה ישר פוסל.
 

ירוק18

New member
התפקיד המקורי שלו הוא דווקא בלם

ולא קשר אחורי.הוא משחק כבלם אחורי בקבוצה שלו וגם בנבחרת הצעירה... העמדה של הקשר האחורי היא העמדה הנוספת שלו ולא להפך.
 

Olympic Hero

New member
אחרי בדיקה קצרה

אתה צודק, הוא התחיל בנוער כבלם. אבל למרות זאת במכבי ת''א הוא תופקד בעיקר כקשר אחורי. בכל מקרה, הוא עדיין לא שחקן שמתאים לחיפה, בטח לא כל עוד לחיפה יש את סואן. ולסיום, כתבה מהאתר הרשמי של מכבי ת''א בה מישאלוב מכחיש שהוא מעוניין לעזוב.
 

R E k

New member
מישהו המליץ לי פעם על בלם..

אלי משהו.... מכיר?
 

R E k

New member
בכמה אתה מוכר?

כי אני גם צריך לחסוך לקשר טוב
טוב, אני מפסיק
 
מוכר ב3וחצי שקל

זה יספיק לי לפחית בצבא... בעצם,אני כבר לא צריך כי סיימתי עם החרא הזה!! אז עדיין אני בקטע של למכור לך חיים אחי...
 
אני לא מתלהב ממישאלוב

אבל זה ברור שחיפה צריכה בלם מחליף נוסף.אולי צריך לנסות לתת לבלם מהנוער את התפקיד הזה.
 
למעלה