דיון שעלה בפורום אחר...

  • פותח הנושא ny22
  • פורסם בתאריך
תודה נתאי, חשוב מאד, השפעת מערכת היחסים של

הורינו על הזוגיות שלנו. על הציפיות שלנו, על האמון שלנו וכו'. אפשר להגיד שההשפעה על ילדים להורים גרושים לענין הזוגיות נעה על סולם שבקיצוניות אחת - יש כאלה שמעדיפים לא לפתח זוגיות כלל, לא להתחתן ולא להביא ילדים לעולם. ובקיצוניות השניה - יש כאלה שמשקיעים אנרגיות אין סופיות להצלחת הזוגיות שלהם ובניית משפחה עם ילדים לתפארת. נראה לענ"ד שרובנו נמצאים באמצע, ומחפשים את דרכנו החדשה לאור המשבר של הורינו. ומה דעתכם?
 

lisa roo

New member
דעתי היא..

שכל הבאלגן עם ההורים שלי בהחלט השפיע על הדרך בה אני רואה קשרים זוגיים. אני לא רואה את עצמי מתחתנת. ואם כבר לחיות עם מישהי זה יהיה רק בתנאי שהולכים לעורך דין שבו מסכמים הכל מראש.. ילדים, בית, שבתות, חגים, מזונות וכו'. אותי כבר לא יתפסו לא מוכנה. בתוך הקשר עצמו אני יודעת שאעשה את המיטב שלא להתנהג כמו שההורים שלי התנהגו, עין ביקורתית אמורה לתרום איכשהו:)
 
דעתי

בתיכון היתה לי חברה שהוריה התגרשו, והיא תמיד אמרה לי: "אני, אחרי שראיתי איך שאבא שלי התנהג - בחיים לא אתחתן!", שמחתי לשמוע שהיום היא נשואה עם 2 ילדים קטנים. אני עצמי נשואה ואימא לילדה. אני מאד מכבדת את החלטתך lisa. אחת הסיבות שאני כאן בפורום, היא כדי לתת כוח לילדים שעוברים את המשבר הזה, כדי שכשהם יהיו בוגרים הם יבנו משפחה - כמו שדרך העולם נוהג....... אגב, יש לי חברה שההורים שלה נשואים והיא סיפרה שבחרה לא להתחתן ולא להביא ילדים, והיא אכן עקבית בהחלטתה.
 

lisa roo

New member
תראי..

טכנית.. אני לא יכולה להתחתן כי בישראל נשואים חד מיניים בלתי אפשריים.. אז הדילמה שלי היא לא דילמה ברמת הנישואים הרבניים.. וכן אני נגד.. לגמרי, מהמון המון סיבות. אני אבנה משפחה.. בוודאי.. מאוד רוצה משפחה. אבל אני לא אכנס למסגרת הזאת בעיוורון.. זה יהיה טיפשי נורא.. אני אכין את עצמי לכל אפשרות.. לחיות 10 שנים כמו שאמא שלי חיה זה לא תענוג גדול.. ואני בהחלט מוותרת עליו.
 
למעלה