דיון- רזה מידי זה יפה..?

Efratiii

New member
דיון- רזה מידי זה יפה..?

_בת 20) ואני בכוונה שואלת בפורום הזה, שקוראים בו גברים ונשים מכל הגילאים.. אתמול לאחר וויכוחים רבים עם ידידי הטוב וחברתי, והמון לבטים, החלטתי לשאול אתכן.. האם רזון (רזה רזה - תת משקל ולא רזה נורמלית במשקל תקין של bmi 20) אך כמובן לא אנורקסיה (בואו לא ניסחף...) האם זה יפה לדעתכן..? מושך בנים..? \ לא מושך בנים..? והאם בנות עושות זאת בכדי להיות מודל להערצה בקרב חברותיהן ולאו דווקא למשוך גברים..? ו... מה המידה הכי יפה עבור בנות \בחורות שהכי נהדר לפי דעתכן להיות בה..? (מידת מכנסיים הכוונה) **חשוב לי לציין--- אין לי כל כוונה לפגוע במישהי \במישהו עקב פתיחת הדיון! סוגייה מעניינת ואשמח אם תענו לי
 
מעדיף בחורה לא רזה מדי

רזה מדי זה כמו אנורקסית, שאין לה אחוזי שומן בגוף. הכל שלד עצמות רק. בעיני זה לא מושך כגבר. זה לא אומר שהצד הקיצוני השני שזה שמנה נפסל. יש בחורות מלאות שהן יותר יפות וסקסיות מהבחורות הרזות ביותר שיש. הכל מקרה לגופו. עדיף להיות באמצע. בריאה, יפה, נאה, לא רזה מדי ולא שמנה מדי.
 

אוגלה

New member
לפי דעתי זה תלוי מאוד במבנה הגוף

יש בחורות רזות שנראות כמו ילד עם חצאית, ויש בחורות רזות שנראות גבעוליות ואציליות(כמו גל גדות). עם כמה שהמראה הגבעולי הוא יפה לדעתי, אני לא חושבת שהוא סקסי במיוחד, ודוגמניות קמורות יותר (כמו בר רפאלי ואסתי גינזבורג, שלהן גוף יותר סקסי מגל גדות). האם זה מושך בנים? תלוי בבחור. פגשתי בחיי לא מעט בחורים שאוהבים מלאות. לגבי המידה- אין דבר כזה. אני 1.72 במידה 38-40, ואם הייתי במידה 36 ומטה, הייתי רזה מדי לטעמי. בחורה בגובה 1.55 במידה 38-40 יכולה להראות קצת מלאה. אם שומרים על BMI בגבול הנורמה, זה לא משנה מה המידה של הבחורה, וזו לא דרך נכונה להתכל על כך (מה גם שחב' אופנה חושבות שהן יכולות על דעת עצמן להחליט על גודל המידות בחנויות שלהם, כאילו שמידות זה לא דבר קבוע)
 

מפתחSoul

New member
כל דבר שהוא 'מדי'- בעיניי הוא קיצוני

ולא יפה. מה גם, שלא בריא. רזון בפני עצמו לא מושך אותי.
 

lintu14

New member
אני אענה לך

בתור אחת שהייתה בתת משקל (דיאטות קיצוניות) ועליתי המון.. אני יכולה להעיד שההתעניינות גברה ככל שמידת החזייה עלתה. והביטחון העצמי, כמובן. תת משקל זה פשוט אופנה , שלדעתי כבר חלפה ..
 

לXנה

New member
../images/Emo13.gif

והאמצעית לוקחת ללא שום ספק! מה גם, קרוליין הזו דומה לשרה נתניהו מה שבעצם פוסל אותה אוטומטית.
 

elena20

New member
וגם הנשים המלאות פה עברו פוטושופ

בטירוף, בוודאות הגוף שלהן לא באמת נראה כל כך חלק וחסר צלוליטס וקמטי שומן....
 

לXנה

New member
תשמעי, זה לא מעניין אף אחד.

רק נשים מסוגלות להתייחס לדקויות האלו. פוטושופ שמוטושופ! ראבק, מה?
 

BlackUnicorn

New member
תשובה קצרה ולעניין -

אין תשובה אחת, אם לכולם היה את אותו הטעם, רק אחוז קטן מהאוכלוסיה היה מצליח ליצור זוגיות ולהתרבות... במילים אחרות - לכל אחד יש טעם שונה ולכן השאלה שלך לא רלוונטית. יש כאלו שאוהבים אנורקסיות, יש כאלו שאוהבים בכלל שמנות. מתי בפעם האחרונה דיברת עם חברות שלך וראית שכל אחת נמשכת לגברים מטיפוסים אחרים? זה לא שונה אצל גברים.
 
אין תשובה חד משמעית

כל אחד אוהב דברים אחרים. הייתי עם בחורים שרצו שאני ארזה ובחורים שרצו שאני אשמין ובסופו של דבר נשארתי ממוצעת כפי שאני. יש גם נשים שמתים על שמנות אבל בחיים לא יודו בזה כי החברה שנו מעודדת רזון, וברזון כמו בהשמנה לא בעיה להגיע למקום קיצוני. בקיצור... כל אחד מעדיף משהו אחר, כל אחד נמשך למשהו אחר, הסקר שלך הוא נורא אישי.
 
שלום

שום דבר מוגזם אינו יפה. אני מניח שנוטים להמשך למראה בריא. לכן אדם שמן מדי או רזה מדי לא נראה יפה. לא אשמח לראות אשה שרואים לה את כל העצמות מרב שהיא רזה.
 
למעלה