דיון על סאונדגארדן!

MilkShack

New member
דיון על סאונדגארדן!

ביקורת טרייה של ידיעות אחרונות על האוסף החדש שלהם http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3967722,00.html מה אתם אומרים על האיחוד? ההופעות יהיו מוצלחות? יגיעו לארץ? ובכלל, האם עדיין יש מקום לגראנג' המיתולוגי בעידן הנוכחי בו רוקנרול נדחק כ"כ לפינה, אך גם אלה שכבר כן מצליחים לא מזכירים את הזרם האהוב עלינו מתחילת ה90'?
 

yd33

New member
הדיסק הראשון לא אהבתי ,השני טוב מאוד

אגב , בכתבה כתוב "אוסף משולש" , אבל זה 2 דיסקים בלבד .
 

tamar12a

New member
דעתי

אני ממש לא בעד האלבום החדש.... נכון שזה נחמד והכל, אבל עד שהם מתאחדים אתה מצפה למשהו טוב ומספק, לא לאוסף עם שירים שכבר שמעת אלף פעם... הייתי מעדיפה לחכות עוד קצת ולקבל משהו מספק, אפילו אלבום אוסף עם איזה שני שירים חדשים. (לא מחשיבה לחלוטין את בלאק ריין). לדעתי הם כן יופיעו בארץ, והאם ההופעות יהיו טובות? ברור שכן, זה הופעה של סאונדגארדן! האם הן יהיו טובות כמו פעם? לא נראה לי... אבל זאת לא שום תלונה, זאת דרכו של הטבע, הם מבוגרים יותר, אולי עייפים יותר, והם בטח יתנו בראש עד כמה שהם רק יוכלו.
 

backspacer

New member
חפירה

אני דיי חושב שהאיחוד הייתה הברירה היחידה שנשארה לקורנל.. בכל מקרה,קראתי ברעיון חדש שלהם עם spin שהם בכלל לא תכננו להתאחד,הם רק חידשו את האתר...וכול העולם חשב שהם מתאחדים אז הם זרמו(בגלל זה ההופעה הראשונה הייתה ממש אחרי הרבה זמן) ההופעה הראשונה הייתה מעולה עם סאליסט מעולה,האחרות היו סבבה. אם יש מקום...לא יודע פרל ג'אם ואליס הצליחו בענק עם הדיסקים החדשים. בכל מקרה המסר כבר לא אקטואלי, בין 1993 ועכשיו זה מרגיש כאילו עברו מיליוני שנים....
 
למעלה