דיון/משימה

דיון/משימה

סתם משהו ששאלו אותי והראה לי רבות איך השתנתי לטוב ולרע... איך הייתן בחנוכה שעבר? אתן זוכרות איך הייתן אז? ומה השתנה בכן?
 

johnnygirl8

New member
מה שבטוח...

לא אכלתי שום סופגניה. אני גם זוכרת שבאו אליי מלא חברים והכנתי לכולם לביבות וזה. ולא אכלתי. בקיצור - הכי אני זוכרת כמה לא אכלתי. איזה עצוב. איכס. [תודה לאל שאני כבר לא שם. נראה לי]
 
חנוכה שעבר

האמת, שכל שנה, בגלל שהיום-הולדת של אח שלי קרובה לחנוכה אמא שלי תמיד מזמינה את המשפחה אלינו, להדלקת נרות וארוחה. אבל מה שזכור לי מחנוכה שעבר הוא, שבדיוק הייתי בצבא, לקראת סיום הקורס, וזאת הייתה תקופה טובה בחיים שלי. ממש פרחתי אז, ובכלל לא שמתי לב למחלה, שפרצה שוב כמה חודשים אח"כ.
 

מיכל..~

New member
חנוכה שנה שעברה

שבוע של חנוכה של שנה שעברה בנקודות אור וגאווה שלי. שבוע של חנוכה של לפני שנתיים בנקודות אור וגאווה שלי. חנוכה לפני שלוש שנים. צחוקים של החיים
 

LittleStarAtSky

New member
ניזכרתי!!!

לקח לי זמן להיזכר! אני עודדתי את מישפחתי להדליק את החנוכיה ולשיר שירי חנוכה. ולא אכלתי סופגניה.
 
חנוכה שעבר../images/Emo213.gif

מש"א הזכירה לי אתמול איך בחנוכה שעבר תכננתי בקפידה ובאובססיביות מתי ואיך אוכל סופגניה. השנה לא יהיו תכנונים, ותהיה יותר מסופגניה אחת, אני מקווה. מעניין אם מש"א תזכור מה שנזכרתי בו כשקראתי את המשימה הזו, איך התקשרתי אליה באמצע מסיבת חנוכה, כשכל המשפחה המורחבת [וזה המוני המונים של אנשים] אצלנו בבית, מרצפת השירותים, בוכה בהיסטריה. אני חושבת שיש לי הרבה יותר כוח להתמודד מול אנשים ומול המשפחה שלי השנה. בחנוכה שנה שעברה סיימתי את העבודה האחת לפני אחרונה של התואר. את האחרונה לא סיימתי כל השנה מאז. בחנוכה שנה שעברה לא היתה לי עבודה. מצאתי הודעה מאוד עצובה [הלכתי אפילו לקרוא את עצמי בארכיון לכבוד המשימה הזו] שמתארת את תחושת השיממון וריקנות שהיו לי אז בחיים, והיום, חיי מלאים עד הקצה. בחנוכה שנה שעברה הייתי בדיוק אחרי ניתוק כל הקשרים החברתיים שלי, בבדידות נוראית, בניסיון לשקם קשרים ולהקים לעצמי איזשהוא בסיס חברתי שהוא לא רק הפורום הזה. היום, רוב הזמן, אני לא מרגישה כל כך בודדה, יש לי חזרה חברות שאז אבדו לי. בטיפול שלי, אז, התחלתי בדיוק בדיוק לפתוח נושא קשה מאוד, שהיום הוא מרכז הטיפול הנוכחי. לכיוון הרע, אני חושבת ששנה שעברה הייתי במקום של מלחמה נורא גדולה במחלה. כל הכוחות שלי הושקעו שם, ונאבקתי חזק מאוד להתשחרר מכל דבר. זה לא ככה עכשיו. אני לא משקיעה אותם כוחות ולא אותו רצון לשינוי. מאז התחלתי להתעסק בנושאים שמאוד מאוד כואבים לי, וגיליתי גילויים שמכאיבים לי עוד יותר, והבסיס המשפחתי שלי רעוע מאי פעם. מקווה שיהיה חנוכה של אור. ואור לכל השנה.
 

adi948

New member
חנוכה שעבר...

ומה שאני זוכרת זה את הסופגניות שהטבחים היו מביאים לחד"א הצבאי, והתור שהיה מתמשך בלי סוף כדי להגיע אליהם. ואני זוכרת שאם המגש היה נגמר, ישר הייתי נכנסת לתוך המטבח ומתחננת לטבחים שיוציאו עוד מגש אחד, לחיילים שלי שהמגש נשאר ריק עוד לפני שהספיקו לשים ידם על איזה סופגנייה נחמדה. ואני זוכרת את החיילים שלי שרים, ומדליקים נרות. ואני זוכרת שאני וחברה שלי (שפיקדנו יחד) ארגנו ערב חנוכה נושא פרסים. ואני זוכרת כל מיני פקודות צבאיות בנוגע להדלקת הנרות. ואני זוכרת שלא ממש אכלתי סופגניות. כי זה הרתיע אותי. ואני זוכרת שפעם אחת דווקא ממש רציתי, ופחדתי. ועצוב לי לחשוב, על הזכרון הזה, בין כל הזכרונות ההם וכמה שהוא לא יפה וחולה. עצוב.
 

היתולית

New member
חנוכה שעבר

בחנוכה שעבר לא ידעתי עדיין שאני חולה. בחנוכה שעבר התחילה המחלה להתפרץ. לא חשבתי שזה משהו רע ולכן עוד לא נלחמתי. אכלתי בלי להפסיק מכל הבא ליד וככל שזכור לי גם נכנעתי לסופגניות. השנה אני מקווה שתהיה אסטרטגיה יותר ברורה לגביהן
. מצד שני עשיתי המון ספורט והרגשתי יותר טוב לגבי אך שאני נראית מאשר היום.
 
חנוכה שעבר

למזלי (או שלא אתן תחליטו) אני לא אוהבת סופגניות כ"כ כך שמהבחינה הזאת אף פעם לא היתה לי בעיה, לביבות אני יותר אוהבת אבך לא חסידה גדולה של זה, כך שמבחינת חנוכה והאוכל אין לי כ"כ בעיה.
 
אני זוכרת

אני זוכרת יותר מדי טוב איך הייתי, והייתי במקום כ"כ נמוך וחולה. אני נחרדת מכמויות החולי שהיו אז... מפחיד אותי אפילו לכתוב פה. משם אפשר היה להשתנות רק לטובה, וקמתי משם, קמתי מכ"כ הרבה הקאות ביום, אובססיה בלתי נגמרת וקידוש של ההפרעות אכילה. מה השתנה? השתנה הרצון שלי קודם כל, השתנתה האמונה שלי- חנוכה שעבר לא היה בי בכלל אור והאמנתי שאני לא מסוגלת להחלים שזה ילווה אותי כל החיים- והנה הוכחתי לעצמי שלא, שכן אפשר לצאת החוצה מהגהנום הזה.
 
למעלה