דיון: מהו מהלך ההכנעה האלטימטיבי?

מה קרה לך כולכם שכחתם את

התרגיל האגדי של ריק פלייר בייגר פור לג לוק תרגיל שווה
 
סתם ברציניות התרגיל הכנעה הקטלני

ביותר הוא גם ואלס אוף ג'ריקו וכרוספייס ביחד כמו שג'ריקו ובנואה עשו לאוסטין במלך הזירה 2001, וב NYR שנה שעברה לטרייפל אייץ. לדעתי זה תרגיל ההכנעה הכי כואב שאף אחד לא יכול לעמוד בסבל שלו.
 

שי מילר

New member
מנהל
לדעתי שארפשוטר.

באמת שקשה לזוז וזה מפעיל לחץ עצום על הגב והרגליים.
 

The Boogeyman

New member
זה קשה להחליט!

לפי דעתי! השארפשוטר הכי טוב מהבחינה הזאת אם הייתי רואה את הדיון יותר מוקדם הייתי מספיק להגיב לפני שי ;)... אני חושב שהשארפשוטר הוא פשוט הורס לך את כל הגב, ובנוסף לכך גם הרגליים כואבות רצח, ואם כמו בתמונה ששי העלה אז גם הידים כי החזה נשען עליהם, ואם מבצעים את זה יותר כואב אפשר פשוט למתוח אותו על הראש ואז כואב גם בגב כי הגב נמתח גם הרגליים וגם הצוואר. לפי דעתי זה התרגיל הכי כואב והכי טוב להכנעה, אם זה חומות יריחו זה כואב רק בגב ולפעמים גם בצוואר אם עושים את אותו דבר כמו שאמרתי על השארפשוטר. הקרוספייס כואב מאוד וקשה מאוד להגיע לחבלים אבל השארפשוטר כואב יותר... קיצר הראט הארט פשוט גאון!
 

Rock n Sock

New member
טאזמישיין, קרוספייס.. אבל..

מעליהם יש את האנקל לוק לאחר ההידוק בעזרת הרגליים. היריב לא יכול לזוז סנטימטר אחרי שאנגל מהדק.
 

The Boogeyman

New member
אני קורא לזה:

השידרוג :) בראסמי זה שידרוג וכמעט אפ'חד לא יכול להשתחרר אבל הנעילה הזאת היא רק על הרגל השארפשוטר כואבת לך ברוב חלקי הגוף!
 

bangbani

New member
בונא אנשים פה מדברים שטויות בטונות

קרוספייס זה תרגיל חרא! בתור מישהו שבא מרקע של אמנויות לחימה (חגורה שחורה ו12 שנה בדניס הישרדות) אני חושב שזה תרגיל חרטה! הקטע של התפיסת יד עם הרגליים שלו יוצא 99 אחוז מהפעמים לא אמין וזה דופק את כל התרגיל. בקיצור תרגיל חרא! תרגילים באמת טובים זה האנקל לוק של אנגל- אני עושה את זה הרבה באימונים ובקרבות הכנעה רק בצורה טיפה שונה עם פחות שואו ורעש מסביב. גם אס טי אף תרגיש אכזרי במיוחד מוכר מאוד ובאמת אם מבצעים אותו נכון אין אפשרות להשתחרר. ואחרון זה השאפשוטר- תרגיל שקצת קשה להגיע אליו אבל כשעושים אותו נכון כמו בראט אז הלחץ על הגב פשוט מושלם.
 

שי מילר

New member
מנהל
אז בעצם לא מדברים כ"כ הרבה שטויות..

כמה אנשים אמרו כאן את האנקל לוק ואני ציינתי את השארפשוטר. אני גם חושב שהקרוספייס מפעיל המון לחץ על הגוף.
 

bangbani

New member
מה אז מה?

גם שזאת האבקות מבויימת זה אמור להיראות אמיתי והגיוני וכל פעם שאני רואה אנשים נכנעים לקרוספייס החרטה הזה זה מעצבן אותי
 

pasiava

New member
יש כמה

בוסטון קראב/וולס אוף ג'ריקו- גבך מתעקם למוות. אנגל לוק- הקרסול מסתובב לך כמעט ב-180 מעלות, וכשאנגל נועל את זה זה בכלל. המיוחד במתקפה זאת זה גם שלא חשוב איזה חלק בגוף כואב זה תמיד יכול להכניע. פול נלסון- כאב אדיר על העורף פיגר פור לג לוק- הברך נמחצת
 
למעלה