דיון: מהו מהלך ההכנעה האלטימטיבי?

Swanton Bomb

New member
דיון: מהו מהלך ההכנעה האלטימטיבי?

כפי שאנחנו יודעים ישנם מהלכי הכנעה רבים וטובים אך מהו הטוב ביותר?. בדיון הזה תרשמו את המהלך ומה נראה לכם אפקטיבי בו. בעיניי, מהלך ההכנעה האולטימטיבי הוא הקאמל קלאץ'. למה?- המכניע מתיישב על גב היריב ומושך את צווארו ומפעיל לחץ רב על גבו ועורפו של היריב בנוסף לכף שגם הגב כואב מהישיבה. קשה מאוד לקום מזה ולגעת בחבלים כי הידיים נמצאות בין ברכיי המכניע.
 
זה מאוד קשה להעריך

מכיוון שאתה יודע שבמהלכים כמו שארפשוטר או וולס אוף ג'רקו המתאבקים לא מותחים את כל הגוף והוא לא בדיוק נראה אמין. אני אישית מאמין שאנקל לוק אחרי שקורט אנגל נועל את כל הרגל של היריב נראה הכי אמין, גם הקרוספייס נראה לי מאוד אמין.
 

Swanton Bomb

New member
אה, ועוד משהו חשוב

תשימו גם תמונה להמחשה. הנה: נראה לכם שבאקלנד יכול להיחלץ מזה? כן, זהו הרגע הקלאסי שבו באקלנד הפסיד את האליפות שלו לאיירון שיק אחרי שהמנג'ר של באקלנד זרק את המגבת על הזירה (ר' תמונה) ונכנע בשמו כי לבאקלנד היה גב שבור.
 

Kfirwo

New member
מאסטר לוק

סתם. ברצינות,האנקל לוק ניראה מאוד אמין, מהלך ההכנעה שפותח הדיון הראה בתמונה גם כן ניראה אדיר,ולדעתי הוא האולטימטיבי.... קאמל קלאץ' קוראים לו?
 

Y2Jim

New member
אני חושב שהוא התכוון ל

Rear Naked Choke (הקוקינה קלאץ' של סמואה ג'ו).
 

GeorgeChip

New member
הכוונה שלי

זה ריר נייקד צ'וק עם לג סיזורס, האחיזה שהכי קל להגיע עליה, ובמציאות חייבים תוך שנייה להיכנע.
 

Y2Jim

New member
אי-אפשר לקבוע

ככל שחברה מסויימת בונה מהלך הכנעה כבלתי ניתן לשבירה (מאסטרלוק) או כאחד שאין לך ברירה אלא להיכנע מרוב הכאב הרב (קרוספייס, אנקל לוק), הוא יהיה יותר מוערך ויותר לגיטימי. אם אתה מדבר על מהלכי כניעה שבאמת כואבים, אין ספק שהקאמל קלאץ' נמצא אולי בשלושה הראשונים. פשוט לחץ אדיר על הגב. אבל מצד שני, כמוהו גם מהלך פשוט כמו האמרלוק, שבאפשרותך לשבור את יד היריב כל זמן שתרצה. אם אתה מדבר על מהלכי כניעה מרהיבים לעין, אני מאוד אוהב את ה"אוקטופוס סטרץ'", שבדרך כלל משומש ע"י מתאבק קטן, וננעל אחרי ריצה מהחבלים. יש לי חולשה גם לשילוב של ה-Indian Death Lock + גשר ומשיכת סנטר המתאבק מעלה. אני חושב שאחד השמות של התרגיל הוא מוטה לוק. סטיילס מבצע את זה המון ב-TNA. כרגע, המהלכי כניעה הכי לגיטימיים בההיאבקות הם קרוספייס, מאסטרלוק (לדעתי אפילו יותר מהאנקל לוק. פשוט נבנה בצורה גאונית), אנקל לוק, והקוקינה קלאץ' (Rear Naked Choke, סמואה ג'ו).
 

YShhh

New member
לדעתי-STF !!!

אחלה תרגיל הכנעה. גם הרגליים מרותקות , גם הגב והראש. פשוט אין סיכוי לצאת ממנו. אגב, STF= stepover face lock
 
למעלה