דיון: מהו מהלך ההכנעה האלטימטיבי?

AdAmD1

New member
../images/Emo121.gifיש כמה

Sleeper Arm Bar-תאמינו לי, אחרי ניסיון של 3 וחצי שנים של קרב מגע, ארמבר זה קטלני. Ankle Lock אחרי הנעילה שאנגל עושה עם הרגליים שלו. בערם כל נעילה על הראש וצוואר הם הטובים ביותר, מניסיון:) כל השארפשוטרים, קרוספייסים וכנל הם לא תרגילים מציאותים אז אני פשוט לא יכול להחשיב אותם.
 

RJT

New member
אני ממש אוהב

את הזה שמשכיבים את היריב על הבטן, מהדקים את הרגליים שלו לרגליים של המבצע, המבצע תופס לו את הידיים ומתהפך על הגב. איך קוראים לו באמת? (מצ"ב תמונה). כמובן גם הקוקינה קלאץ' אדיר, והטקסס קלובררליף לא פחות.
 

OmriIchi

New member
לתרגיל קוראים רומרו ספישל....

על שם ריטו רומרו. אפשר גם לקרוא לו לא טאפטיה(שכחתי את התירגום.
 

shadowfax

New member
chickenwing

אחד מהתרגילים היות כואבים, יחד עם הSTF ונעילת העקב.
 

Taker4ever

New member
לפי דעתי..

הדראגון סליפר של טייקר. למה? כי היריב עומד עם הגב מכופף אחורה כשהוא נחנק בצווארו, וכך יש לחץ גם על הגב וגם על הצוואר (וגם על הזרוע השמאלית של היריב, טייקר לופת את ידו סביב הצוואר יחד עם הזרוע שלו). ולכן, נראה שאי אפשר לעשות קאונטר למהלך הזה, בנוסף לכך שהוא קטלני.
 
כולכם לא מבינים משהו אחד..

אתם יודעים שזה לא באמת כואב להם.. אולי טיפה.. אז איך אתם יודעים? השארפשוטר לא מפעיל שום לחץ על הגב והרגליים.. הקאמל קלאץ' לא מפעיל לחץ על הגב והעורף.. היית צריך לנסח את זה אחרת.. אולי מהו מהלך ההכנעה הכי משכנע..
 

שי מילר

New member
מנהל
לדעתי אתה טועה

לא צריך להיות גאון כדי לראות שהשארפשוטר מפעיל לחץ גדול מאד על הגב. החוכמה היא לגרום לזה להראות כמה שיותר כואב ושיהיה כמה שפחות כואב(מה שלא תמיד עובד).
 

elad84m

New member
קצת באיחור- דעתי

הקרוספייס היה אצל בנואה פעם פחות אמין, עכשיו זה כבר נראה יותר טוב, אבל הSTF (כמו שסינה עשה על כריס מאסטרס לפני שבוע) הוא הכי טוב והכי אמין. האנגל לוק נראה טוב אבל לא אחד כזה שאי אפשר לצאת ממנו.
 
למעלה