Moledet972
New member
דיון חדש: סדרת "המורדים".
תחילה, ברצוני לאמר שיותר מכמה דקות של הסדרה לא ראיתי, אך בכל זאת קראתי כל מיני "מאמרי ביקורת" על הסדרה. אחותי צופה בסדרה(אולי היא גם קוראת הודעה זו), ולא נראה לי שמוחה נשטף יותר מדי. לעומת זאת - בטוחני כי כל הילדים בין ה-5-12 שצופים בסדרה זו עוברים מעין "שטיפת מוח". במקום להתחנך לערכים, הם מתחנכים לשטחיות. ב"דורנו"(כלומר, עד לפני כמה שנים) עוד נהגו בני נוער לצפות מדי פעם גם בערוצי כמו ערוץ 8 וNational Geographic (וגם ערוץ ההסטוריה למי שיש). בילדותי, אני יכול להעיד, שהתוכניות שבהן צפו ילדים היו דרדסים, בולי איש השלג
, קטקטים צבי הנינג´ה, שלל סרטי דיסני וכו´. סרטי ילדים נהדרים. הסרטים הללו כפי שאני זוכר אותם העבירו לילדים מסרים חינוכיים, בסוף תקופת הילדות כבר הופיע הסדרה הנוראה ששמה פאוור רנג´רס(איך אפשר להיות כאלו רפי שכל ולצפות בו, אני שואל). כיום, ילדים בני 6 צופים בטלנובלות שעד לפני 20 שנים היו מגבילים לגילאי 16 ומעלה(או שבכלל היו אוסרים לשידור). נדמה לי, שבשנים האחרונות הילדים צופים בסדרות וסרטים שמיועדים לילדים בני 5 שנים יותר, לפחות. בכל מקרה - מה דעתכם? (אגב, השעה המאוחרת נובעת מכך שבית ספר אין לי מחר)
תחילה, ברצוני לאמר שיותר מכמה דקות של הסדרה לא ראיתי, אך בכל זאת קראתי כל מיני "מאמרי ביקורת" על הסדרה. אחותי צופה בסדרה(אולי היא גם קוראת הודעה זו), ולא נראה לי שמוחה נשטף יותר מדי. לעומת זאת - בטוחני כי כל הילדים בין ה-5-12 שצופים בסדרה זו עוברים מעין "שטיפת מוח". במקום להתחנך לערכים, הם מתחנכים לשטחיות. ב"דורנו"(כלומר, עד לפני כמה שנים) עוד נהגו בני נוער לצפות מדי פעם גם בערוצי כמו ערוץ 8 וNational Geographic (וגם ערוץ ההסטוריה למי שיש). בילדותי, אני יכול להעיד, שהתוכניות שבהן צפו ילדים היו דרדסים, בולי איש השלג