עלמה1 המקורית
New member
דיון - בעקבות שיחה עם חברה על חברה שמתגרשת...
באמצע השיחה החברה אומרת "אין מה לעשות, זה כנראה נכון "אישה בונה, אישה הורסת..." זה מאוד הרתיח אותי המשפט הזה איך בחורה אנטלגנטית כמוה שאני מאוד מעריכה, יכולה להגיד כזה דבר?! הרי הכול תלוי רק בנו - הנשים?! איפה התקשורת, ההבנה ושיתוף הפעולה של בני הזוג? הכמיהה לעשות אחד את השני מאושר, לא צודקת? אני יודעת שזה באה לה ממקום אחר שלאישה יש הרבה כוח, היא מנווטת, מכוונת את היחסים ובלה בלה....אתם מסכימות עם זה?
באמצע השיחה החברה אומרת "אין מה לעשות, זה כנראה נכון "אישה בונה, אישה הורסת..." זה מאוד הרתיח אותי המשפט הזה איך בחורה אנטלגנטית כמוה שאני מאוד מעריכה, יכולה להגיד כזה דבר?! הרי הכול תלוי רק בנו - הנשים?! איפה התקשורת, ההבנה ושיתוף הפעולה של בני הזוג? הכמיהה לעשות אחד את השני מאושר, לא צודקת? אני יודעת שזה באה לה ממקום אחר שלאישה יש הרבה כוח, היא מנווטת, מכוונת את היחסים ובלה בלה....אתם מסכימות עם זה?