פרטי הפעימה בצפון עלו באתר נתיב אקספרסדיווחים שונים
וגם קווים 361 ו 363 בין חיפה ועכו לצפתפרטי הפעימה בצפון עלו באתר נתיב אקספרס
הקווים שיעברו לחברה:
הקווים הפנימיים בחצור הגלילית
הקווים מצפת/חצור לבני-ברק, ירושלים ואשדוד והקווים החדשים לעפולה, רכסים, נתניה, בית-שמש וקרית-גת
הקווים מחיפה לשפרעם, כאבול, אעבלין והאזור, קו פנימי חדש בשפרעם, וקו חדש משפרעם לאעבלין
מה לגבי קווי כרמיאל וקרית שמונה ?וגם קווים 361 ו 363 בין חיפה ועכו לצפת
קווי כרמיאל וק.שמונה נשארים באגד.מה לגבי קווי כרמיאל וקרית שמונה ?
האם קווי 26X ל/מ כרמיאל והקווים 500, 501, 505 (חלופת בוקר), נשארים בידי קואופרטיב אגד ?
מה לגבי הקווים הבינעירוניים 842 (חלופה מיוחדת בבוקר מצפת), 846, 848, 968, הם נשארים בידי קואופרטיב אגד ללא כל שינוי ?
האם קו מספר 343 (עכו - נצרת) נשאר בידי קואופרטיב אגד ?
קווי 84X ו 96X נשארים באגד, אבל צריך להמתיןמה לגבי קווי כרמיאל וקרית שמונה ?
האם קווי 26X ל/מ כרמיאל והקווים 500, 501, 505 (חלופת בוקר), נשארים בידי קואופרטיב אגד ?
מה לגבי הקווים הבינעירוניים 842 (חלופה מיוחדת בבוקר מצפת), 846, 848, 968, הם נשארים בידי קואופרטיב אגד ללא כל שינוי ?
האם קו מספר 343 (עכו - נצרת) נשאר בידי קואופרטיב אגד ?
יפעלו 825 ו-845קווי 84X ו 96X נשארים באגד, אבל צריך להמתין
לפרטים על הרפורמה של אגד בקווי הצפון שלה.
אם 842 הרגיל יבוטל או יקוצר לעפולה, סביר להניח שכך יקרה גם לחלופה שלו מצפת.
אני חושב שגם 836 יתוגבריפעלו 825 ו-845
הקווים העיקריים תל אביב-עפולה יהיו 821 דרך פתח תקווה וכביש 4 ולצדו 825 דרך כביש החוף.
אם אני לא טועה, לקו 845 דרך ואדי-מילק יתווספו נסיעות.
בקו 841 יבוטלו רב הנסיעות. נסיעת חצות מתל אביב תמשיך.
קווים 830, 835, 840 ו-842 - רב הנסיעות, אם לא כולן יבוטלו. לא יודע לגבי חלופת 842 מצפת.
מעניין האם לקו 836 טבריה-תל אביב דרך ואדי מילק יוסיפו נסיעות. לפני למעלה מעשור הוסיפו נסיעות. עם הזמן הן צומצמו. אולי זה שוב ישתנה.
אני חושב שגם 836 יתוגבר
מעניין גם מה יקרה ל-846, 848, 823 ולקווי הצפון-ירושלים.
ההגיון של השינוי בקווים לתל אביב קיים גם בקווים לירושלים.
למשל, אם יש צורך ב-963 ראוי שמסלולו בצפון עד כביש 6 יהיה כמסלולו של 845.
אם יש צורך ב-962 ראוי שמסלולו בצפון עד כביש 6 יהיה כמסלולו של 836.
953 צריך להיות הקו (הלא חרדי) העיקרי בין עפולה לירושלים.
וראוי גם לעשות שינוי במיספור: טבעי ש-845 ייהפך ל-846 כי סיומת 6 מאפיינת קווים הנוסעים בואדי-מילק ו-846 (אם בכלל יישאר) יקבל מספר אחר. לדעתי בכלל 846 של היום צריך להפוך לחלופה של 845 שמתחילה בצפת ולא ליסוע דרך כרמיאל ובמקום זה צריך להפוך את 848 לקו הנוסע כל יום.
אם יעשו ל-846 את השינוי הזה גם לא יהיה צורך בחלופת 842 מצפת (מ-4.4 יפעל קו נפרד בין צפת לעפולה, 983).
את קווי 821 ו-841 צריך לקצר לצומת רעננה (וגם את 921).
אבל במקום זאת מדברים על קיצור 947 שדווקא אותו זו שטות לקצר לצומת רעננה בעת הנוכחית.
למה שיקצרו קווים הנוסעים בז'בוטינסקי הקדוש? יקצרו קווים שעוקפים את ז'בוטינסקי ונותנים שירות לאזורים נוספים...
כיום ל-823 יש יותר נסיעות מל-821
אני נוטה להסכים איתך, שראוי ש-836 יתוגבר ועל מה שכתבת על 963 ו-962.
לקו 823 גם כיום אין הרבה נסיעות.
לגבי קווי אוטובוס מכרמיאל לתל אביב; בעוד מספר שנים תהיה רכבת.
קו 841 - כאמור רב הנסיעות יבוטלו. תהיה נסיעת חצות.
821 (וגם 921) היו אמורים להתקצר לצומת רעננה. כיום מסוף צומת רעננה כל כך צפוף, שאולי זו הסיבה לכך, שלא מקצרים את הקווים האלה.
פעם חשבתי, שבגלל שאין קווי אוטובוסים מהירים סדירים מהוד השרון לתל אביב, לא מקצרים את 821 ו-921. אז (וגם כיום) פעלו 565 ו-570 בנסיעות בודדות לכל כיוון. אולם מאז נפתח 249 המהיר, שפועל לאורך כל שעות היום. קיימת, כמובן הרכבת. כאשר יהיה כרטוס משותף במחירים סבירים, יהיה ללא ספק שיפור.
קיצור קו 947 - האם זה יצא ממקור רשמי?
ייתכן, שהכוונה לפיצול ל-950 ו-930 ולצד זה הפעלת קו נפרד מצומת רעננה לחיפה. במידה וכך זה יהיה, תהיה יותר זמינות של הקווים השונים ובכך יש יתרון. אני מניח, שגם בניית תכנית העבודה תהיה אופטימאלית יותר.
מנסיעות שלי בקטעים שונים ב-947 ההתרשמות היא שיש חלוקה. הרב באזור פתח תקווה נוסעים מ/לירושלים. פחות משתמשים בו לחיפה. בצומת רעננה יש יותר משתמשים לחיפה.
אני מסכים איתך על הזנה לרכבתכיום ל-823 יש יותר נסיעות מל-821
ולגבי 947, כל עוד איו קישור של פתח תקוה לתחנות הרכבת שלה ואין קישור מהיר (ללא תחנות בהוד השרון וללא המתנה לקו שמגיע מירושלים) בין פתח תקוה לרעננה, צריך להיות קו מפתח תקוה לחיפה.
אם לוקחים לפתח תקוה את 947, בבקשה שבו-זמנית יקשרו אותה לתחנות הרכבת שלה.
לפתח תקוה אין קווים מהירים לצומת רעננה ולתל אביב ללא תחנות בהוד השרון, בבני ברק וברמת גן ולכן אי אפשר להתייחס אליהן כאל תחנות מעבר בנסיעות בין פתח תקוה ליעדים כמו חיפה, באר שבע, ירושלים וכד'.
יש לעיר של מעל מאתיים אלף תושבים (בגודל של כפר סבא-רעננה-הוד השרון ביחד) שתי תחנות רכבת - צריך לחבר את העיר לתחנות הרכבת שלה. וזה צריך להיות בעדיפות גבוהה יותר מתחנת רכבת שלישית בנתניה ששר התחבורה מייחס לה חשיבות גבוהה.
גם לעיר השישית בגודלה בישראל מגיעה תחבורה ציבורית נאותה ולא תחבורה ציבורית גרועה יותר ממה שקיימת בה היום.
נשמע הגיונידיווחים שונים
אופס. היה אמור להיות תגובה להודעה על 836נשמע הגיוני
קווים ישירים שמחברים בין ירושלים ותל-אביב לערים ראשיות בצפון (עפולה, טבריה, כרמיאל, צפת, קרית-שמונה, נצרת-עילית, ואולי גם בית-שאן וקצרין) יישארו ואפילו יתוגברו.
קווי אקספרס, מאספים וקווים ליעדים "קטנים" יקוצרו כך שיספקו הזנה לערים הראשיות הקרובות.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.