עמוד השדרה
New member
לתחנה יש פוטנציאל ובלי קשר ה"הופ זה קפץ" נכון
וזה כבר קשור לפוליטיקה.
השר כץ הוא שר מאוד פוליטי ויש לו לא מעט החלטות שנגועות בפוליטיקה, למשל ההחלטה הפופוליסטית האחרונה שלו להעניק לתושבי שדרות עוד 3 חודשי חינם.
אין ספק למשל שתחנת זכרון יעקב צריכה להיות בעדיפות גבוהה יותר מתחנה שלישית לנתניה, אבל על משקל "יש דרג ויש זרג" - יש מקורבים ויש מרוחקים (בהקשר הפוליטי, לא הגיאוגרפי).
לא סתם ההודעה על תחנת הרכבת בנתניה יצאה מהשר עצמו.
לתחנה יש פוטנציאל ובלי קשר ה"הופ זה קפץ" נכוןאני מבין. פשוט זה לא היה כחלק מתוכנית החומש
עד שהתערבו קצת והופ זה קפץ לתוכנית החומש.
השאלה היא האם זה יבוא על חשבון משהו אחר (2016 זה דיי קרוב) או שזה יהיה בנוסף?
לכך התכוונתי בהאם באמת יש צורך בעוד תחנת רכבת בנתניה אך אני מבין מדבריך שבהחלט יש לתחנה שכזו פוטנציאל גבוה.
אני גם מניח שלא כל הרכבות תעצורנה בכל התחנות.
וזה כבר קשור לפוליטיקה.
השר כץ הוא שר מאוד פוליטי ויש לו לא מעט החלטות שנגועות בפוליטיקה, למשל ההחלטה הפופוליסטית האחרונה שלו להעניק לתושבי שדרות עוד 3 חודשי חינם.
אין ספק למשל שתחנת זכרון יעקב צריכה להיות בעדיפות גבוהה יותר מתחנה שלישית לנתניה, אבל על משקל "יש דרג ויש זרג" - יש מקורבים ויש מרוחקים (בהקשר הפוליטי, לא הגיאוגרפי).
לא סתם ההודעה על תחנת הרכבת בנתניה יצאה מהשר עצמו.