עוד דיווח אופטימי מאד - הפעם על קו 13 בת"אדיווחים שונים
נערי השוליים והתחבורה הציבורית בביתר עיליתדיווחים שונים
כץ: המכרז להקמת תחנת רכבת חדשה בנתניה יפורסםדיווחים שונים
מה המיקום המדוייק?כץ: המכרז להקמת תחנת רכבת חדשה בנתניה יפורסם
"
שר התחבורה: תחנת הרכבת "ספיר" תשפר את הנגישות התחבורתית לנתניה באופן משמעותי ותביא למינוף של אזור התעסוקה החשוב של העיר
בשורה טובה לתושבי נתניה והסביבה, משרד התחבורה ורכבת ישראל יפרסמו מחר (יום חמישי) מכרז להקמת תחנת רכבת חדשה, באזור התעשיה ספיר בנתניה. כך הודיע היום שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ.
תחנת הרכבת "ספיר" שתוקם על מסילת החוף, כוללת הקמת טרמינל נוסעים חדיש, רציפי נוסעים בשטח של כ-3,800 מ"ר, מערך דרגנועים ומעליות, הנגישות גם לנכים, גישה לתחבורה ציבורית ומגרשי חנייה "חנה וסע" ל-650 כלי רכב. מבנה התחנה יהיה בשטח כולל של כ-600 מ"ר.
השר כץ ציין כי העבודות להקמת התחנה יחלו בתוך מספר חודשים והיא צפוייה להחנך במהלך שנת 2016. עלות הקמת התחנה נאמדת בכ-70 מיליון שקלים. לדברי כץ, התחנה תשרת את תושבי האזור וכן את עובדי אזור התעשיה קרית ספיר ותושבי דרום העיר.
שר התחבורה ציין כי הוא מיחס חשיבות רבה להקמת תחנת הרכבת בעיר גדולה וחשובה כמו נתניה. "תחנת הרכבת תשפר את הנגישות התחבורתית לנתניה באופן משמעותי ותביא למינוף של אזור התעסוקה החשוב של העיר", הוסיף כץ.
התחנה החדשה צפוייה להשתלב בעתיד במערך היסעים נרחב המתוכנן באזור, הכולל בין השאר תחנות של קווי ה-BRT (מערכת הסעת המונים), מרכז תחבורה גדול, מבנים ומוסדות ציבור.
"
______________________________________________________________________________________________
"שר התחבורה ציין כי הוא מיחס חשיבות רבה להקמת תחנת הרכבת בעיר גדולה וחשובה כמו נתניה. "תחנת הרכבת תשפר את הנגישות התחבורתית לנתניה באופן משמעותי ותביא למינוף של אזור התעסוקה החשוב של העיר", הוסיף כץ."
ואני שואל את השר כץ: איזו חשיבות אתה מייחס לקישור עיר קצת יותר גדולה מנתניה לתחנות הרכבת שלה?
במפה שמצורף קישור אליה אפשר לראות את המיקוםמה המיקום המדוייק?
רחוב יד חרוציםבמפה שמצורף קישור אליה אפשר לראות את המיקום
המתוכנן של התחנה ליד אזור התעשיה הדרומי של נתניה (התחנה בין תחנת בית יהושע מדרום לתחנת נתניה מצפון).
תסתכלי ממזרח לאזור התעשיה, התחנה מסומנת במפהרחוב יד חרוצים
אבל איפה בדיוק?
לא מבין למה לא למקם אותה כבר ליד כביש 5611תסתכלי ממזרח לאזור התעשיה, התחנה מסומנת במפה
התחנה לא יכולה להיות בתוך אזור התעשיה, אלא על מסילת הרכבת מזרחית לאזור.
לא מבין למה לא למקם אותה כבר ליד כביש 5611
זה הרבה יותר נכון מבחינה תחבורתית וגם קצת פחות צמוד לתחנת בית יהושע
ומה שיותר מעצבן -לא מבין למה לא למקם אותה כבר ליד כביש 5611
זה הרבה יותר נכון מבחינה תחבורתית וגם קצת פחות צמוד לתחנת בית יהושע
לא מבין למה לא למקם אותה כבר ליד כביש 5611
זה הרבה יותר נכון מבחינה תחבורתית וגם קצת פחות צמוד לתחנת בית יהושע
אחרי שדיברו על זה השבוע ביהיה בסדר - גלי צה"לכץ: המכרז להקמת תחנת רכבת חדשה בנתניה יפורסם
"
שר התחבורה: תחנת הרכבת "ספיר" תשפר את הנגישות התחבורתית לנתניה באופן משמעותי ותביא למינוף של אזור התעסוקה החשוב של העיר
בשורה טובה לתושבי נתניה והסביבה, משרד התחבורה ורכבת ישראל יפרסמו מחר (יום חמישי) מכרז להקמת תחנת רכבת חדשה, באזור התעשיה ספיר בנתניה. כך הודיע היום שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ.
תחנת הרכבת "ספיר" שתוקם על מסילת החוף, כוללת הקמת טרמינל נוסעים חדיש, רציפי נוסעים בשטח של כ-3,800 מ"ר, מערך דרגנועים ומעליות, הנגישות גם לנכים, גישה לתחבורה ציבורית ומגרשי חנייה "חנה וסע" ל-650 כלי רכב. מבנה התחנה יהיה בשטח כולל של כ-600 מ"ר.
השר כץ ציין כי העבודות להקמת התחנה יחלו בתוך מספר חודשים והיא צפוייה להחנך במהלך שנת 2016. עלות הקמת התחנה נאמדת בכ-70 מיליון שקלים. לדברי כץ, התחנה תשרת את תושבי האזור וכן את עובדי אזור התעשיה קרית ספיר ותושבי דרום העיר.
שר התחבורה ציין כי הוא מיחס חשיבות רבה להקמת תחנת הרכבת בעיר גדולה וחשובה כמו נתניה. "תחנת הרכבת תשפר את הנגישות התחבורתית לנתניה באופן משמעותי ותביא למינוף של אזור התעסוקה החשוב של העיר", הוסיף כץ.
התחנה החדשה צפוייה להשתלב בעתיד במערך היסעים נרחב המתוכנן באזור, הכולל בין השאר תחנות של קווי ה-BRT (מערכת הסעת המונים), מרכז תחבורה גדול, מבנים ומוסדות ציבור.
"
______________________________________________________________________________________________
"שר התחבורה ציין כי הוא מיחס חשיבות רבה להקמת תחנת הרכבת בעיר גדולה וחשובה כמו נתניה. "תחנת הרכבת תשפר את הנגישות התחבורתית לנתניה באופן משמעותי ותביא למינוף של אזור התעסוקה החשוב של העיר", הוסיף כץ."
ואני שואל את השר כץ: איזו חשיבות אתה מייחס לקישור עיר קצת יותר גדולה מנתניה לתחנות הרכבת שלה?
כלומר: אחרי שמדברים על משהו ביהיה בסדר שראחרי שדיברו על זה השבוע ביהיה בסדר - גלי צה"ל
הנה הפוסט המלא בנושא>>>כלומר: אחרי שמדברים על משהו ביהיה בסדר שר
התחבורה ומשרדו מוצאים פתאום תקציבים עלומים ליישום דברים שלפני כן כביכול לא היה להם תקציב?
אולי באמת הכתובת לשיפור תחבורה ציבורית במדינה הזו זו וכנית רדיו ולא המשרד האמון על הנושא.
למה לבזבז זמן על דיבורי סרק עם אנשים מהמשרד, עדיף ישר לפנות לתקשורת...
אבל יש כאן עוד פרמטר - לנתניה יש ראשת עיר מהליכוד שמאוד מקושרת לכל ראשי הליכוד, כולל לכץ. ותחנת הרכבת הזו זה נושא שמאוד חשוב לה.
אם מרים פיירברג הייתה ראשת עיר של עיר אחרת, כבר מזמן תחנות הרכבת של אותה עיר היו מקושרות לכל רחבי העיר.
כך זה עובד במדינת ישראל.
האקדמיה ללשון אישרה את השימוש במילה ראשההנה הפוסט המלא בנושא>>>
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=712961098748128&id=128393563871554&stream_ref=10
*פתוח גם למי שלא רשום בפייסבוק*
התקשורת בהחלט עוזרת לקדם נושאים, ללא צל של ספק. אבל האם באמת יש כזה צורך בתחנת רכבת ספיר נתניה? מה כל כך רע בתחנת בית יהושוע (מלבד זה שמוניות שי לי עדיין דיי שולטות בה ביד רמה). בוודאי שזה יהיה מעולה שתהיינה רכבות שתעצורנה באיזור התעשיה, אבל מה עם זמן הנסיעה שיתארך לו עוד... האם באמת כל 2-3 קילומטרים צריכה להיות תחנת רכבת כבדה? האם לעיר בסדר גודל של נתניה יש צורך ב3 תחנות רכבת (למרות שבית יהושוע היא תחנת המושבים והקיבוצים, כולם יודעים שהיא מששמת לא מעטים מתושבי נתניה או אנשים שצריכים להגיע לנתניה).
אין דבר כזה ראשת עיר. ההגדרה כאן היא לא לפי המין של בעל התפקיד, אלא הראש של העיר, הראש של הממשלה. כפי שבמפת מדינת ישראל הראש הוא אצבע הגליל ואילת היא כפות הרגליים.
לפי ההסבר צריך להגיד ראשת השנה ולא ראש השנה.האקדמיה ללשון אישרה את השימוש במילה ראשה
פיירברג היא בין אלו שלא מאמצים את המילה הזו וזו זכותה.
ראש השנה = יום (זכר)לפי ההסבר צריך להגיד ראשת השנה ולא ראש השנה.
כי שנה היא נקבה...
האקדמיה עושה צחוק מהעברית שוב ושוב...
בקו רכבת פרברי התשובה היא כןהנה הפוסט המלא בנושא>>>
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=712961098748128&id=128393563871554&stream_ref=10
*פתוח גם למי שלא רשום בפייסבוק*
התקשורת בהחלט עוזרת לקדם נושאים, ללא צל של ספק. אבל האם באמת יש כזה צורך בתחנת רכבת ספיר נתניה? מה כל כך רע בתחנת בית יהושוע (מלבד זה שמוניות שי לי עדיין דיי שולטות בה ביד רמה). בוודאי שזה יהיה מעולה שתהיינה רכבות שתעצורנה באיזור התעשיה, אבל מה עם זמן הנסיעה שיתארך לו עוד... האם באמת כל 2-3 קילומטרים צריכה להיות תחנת רכבת כבדה? האם לעיר בסדר גודל של נתניה יש צורך ב3 תחנות רכבת (למרות שבית יהושוע היא תחנת המושבים והקיבוצים, כולם יודעים שהיא מששמת לא מעטים מתושבי נתניה או אנשים שצריכים להגיע לנתניה).
אין דבר כזה ראשת עיר. ההגדרה כאן היא לא לפי המין של בעל התפקיד, אלא הראש של העיר, הראש של הממשלה. כפי שבמפת מדינת ישראל הראש הוא אצבע הגליל ואילת היא כפות הרגליים.
אני מבין. פשוט זה לא היה כחלק מתוכנית החומשבקו רכבת פרברי התשובה היא כן
מה המרחק בין התחנות של בת-ים ושל חולון?
מה המרחק בין תחנת הוד השרון - סוקולוב לתחנת כפר סבא - נורדאו?
מה המרחק בין תחנות קרית מוצקין, קרית חיים, חוצות המפרץ, לב המפרץ?
ויש עוד דוגמאות.
בין תחנת נתניה לתחנת בית יהושע בהחלט יש מקום לעוד תחנה. לגבי המיקום המדויק של התחנה אפשר להתווכח. לדעתי היה מקום שהיא תהיה צפונית יותר ויותר קרובה לקרית השרון ובכך גם יותר רחוקה מתחנת בית יהושע, אבל כנראה מטרת המתכננים הייתה שהתחנה תהיה מספיק קרובה לכל חלקי אזור התעשיה ופחות לאזורי מגורים.
ואמנם עוד חזון למועד, אבל בהחלט יכול להיות שחלק מהרכבות יעצרו בבית יהושע וחלק בנתניה כפי שקורה עם תחנות לוד - גני אביב וכפר חב"ד.
ואגב, נתניה צפויה לגדול באופן משמעותי בעתיד הלא רחוק והתחנה ממילא תחל לפעול רק ב-2016.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.