דיווחים והודעות

מצב
הנושא נעול.

Ofekalef1

New member
יפה מאוד

בקרים סמויים יפקחו על רמת השירות ברכבת ישראל
יפה מאוד
נקווה רק שזה לא יוביל להגדלת הריפודים...
מה עם בקרה על האינטרנט ברכבת? נראה שהרכבת מתייחסת לזה כאל "שירות אקסטרא" ובהתאם לכך כמות הפעמים בהם האינטרנט לא עובד. כשמתלוננים אליהם הם מתרצים את זה בזה שזה תוספת לשירות.
 

DRORIKO8

New member
מה זאת אומרת הגדלת הריפודים?

יפה מאוד
נקווה רק שזה לא יוביל להגדלת הריפודים...
מה עם בקרה על האינטרנט ברכבת? נראה שהרכבת מתייחסת לזה כאל "שירות אקסטרא" ובהתאם לכך כמות הפעמים בהם האינטרנט לא עובד. כשמתלוננים אליהם הם מתרצים את זה בזה שזה תוספת לשירות.
מה זאת אומרת הגדלת הריפודים?
אתה רומז לשביתה איטלקית?
 
נדמה לי שהוא רומז לזמנים שקל יותר לעמוד בהם

מה זאת אומרת הגדלת הריפודים?
אתה רומז לשביתה איטלקית?
נדמה לי שהוא רומז לזמנים שקל יותר לעמוד בהם
אם תוסיף לכל עצירה שתי דקות של המתנה בתחנה, ברור שתמיד תעמוד בזמנים
 
חנוכת כביש 411 החדש


דיווחים והודעות
חנוכת כביש 411 החדש

הבוקר נפתח הקטע המרכזי של כביש 411, מהפרדה מפלסית גבירול ועד צומת עקרון ("בילו סנטר").
התנועה מאיזור התעשיה/קרית משה לכביש החדש חסומה ולא ניתן להכנס אליו, אלא דרך צומת גבירול. כתוצאה מכך מגבירול עד לשילר הנסיעה היא ללא רמזורים ועיכובים, שתי דקות ואתה בשילר.
הכביש נראה איכותי אם כי העבודות לא נסתיימו לחלוטין ויש עוד כמה תיקונים לעשות.

בשילר הוצב רמזור לפניה שמאלה לתוך רחובות, כרגע נראה שלא ממש מסונכרן ונותן זמן רב מדי למגיעים מתוך רחובות, מעט מאד מכוניות עמדו שם אבל מופע הרמזור היה ארוך מאד. אולי יתוקן בהמשך.

אחרי שילר הכביש עבר סופית לתוואי החדש שלו עד צומת עקרון. יש רמזור חדש נוסף בכניסה לגבעת ברנר אבל הוא מסונכרן עם הרמזור של שילר ולכן יש רק עצירה אחת.


בצומת עקרון אין פניה חופשית ימינה, כנראה בגלל הכניסה למשתלה. כך שהיציאה לכביש 40 מסורבלת. צפויים שם פקקים בשעות העומס כי הפונים דרומה לא יכולים לעקוף את הרמזור, כך שמבחינה זו אין ממש התקדמות. אבל זו ההערה היחידה שלי, סה"כ כביש מצויין שיוריד הרבה מאד מכוניות מהתנועה בתוך רחובות ובעיקר מדרך הים, רוז'נסקי, איזור תחנה מרכזית, חזית הדרום וכביש שילר כמובן.

נקווה שבקרוב ייסלל גם כביש עוקף גיבתון (המקביל בתוואי שלו לכביש החדש) ותתאפשר נסיעה שפויה מדרום רחובות למערבה, גם בלי לצאת לכביש החדש (הרבה שכונות חדשות נבנות באיזור זה).

עד כאן משדות פלשתים!
 

dctgdctg

Member
בשעה טובה! הנה הודעה ומפה

חנוכת כביש 411 החדש

הבוקר נפתח הקטע המרכזי של כביש 411, מהפרדה מפלסית גבירול ועד צומת עקרון ("בילו סנטר").
התנועה מאיזור התעשיה/קרית משה לכביש החדש חסומה ולא ניתן להכנס אליו, אלא דרך צומת גבירול. כתוצאה מכך מגבירול עד לשילר הנסיעה היא ללא רמזורים ועיכובים, שתי דקות ואתה בשילר.
הכביש נראה איכותי אם כי העבודות לא נסתיימו לחלוטין ויש עוד כמה תיקונים לעשות.

בשילר הוצב רמזור לפניה שמאלה לתוך רחובות, כרגע נראה שלא ממש מסונכרן ונותן זמן רב מדי למגיעים מתוך רחובות, מעט מאד מכוניות עמדו שם אבל מופע הרמזור היה ארוך מאד. אולי יתוקן בהמשך.

אחרי שילר הכביש עבר סופית לתוואי החדש שלו עד צומת עקרון. יש רמזור חדש נוסף בכניסה לגבעת ברנר אבל הוא מסונכרן עם הרמזור של שילר ולכן יש רק עצירה אחת.


בצומת עקרון אין פניה חופשית ימינה, כנראה בגלל הכניסה למשתלה. כך שהיציאה לכביש 40 מסורבלת. צפויים שם פקקים בשעות העומס כי הפונים דרומה לא יכולים לעקוף את הרמזור, כך שמבחינה זו אין ממש התקדמות. אבל זו ההערה היחידה שלי, סה"כ כביש מצויין שיוריד הרבה מאד מכוניות מהתנועה בתוך רחובות ובעיקר מדרך הים, רוז'נסקי, איזור תחנה מרכזית, חזית הדרום וכביש שילר כמובן.

נקווה שבקרוב ייסלל גם כביש עוקף גיבתון (המקביל בתוואי שלו לכביש החדש) ותתאפשר נסיעה שפויה מדרום רחובות למערבה, גם בלי לצאת לכביש החדש (הרבה שכונות חדשות נבנות באיזור זה).

עד כאן משדות פלשתים!
בשעה טובה! הנה הודעה ומפה
 

בועז ל

New member
תתחדש!

חנוכת כביש 411 החדש

הבוקר נפתח הקטע המרכזי של כביש 411, מהפרדה מפלסית גבירול ועד צומת עקרון ("בילו סנטר").
התנועה מאיזור התעשיה/קרית משה לכביש החדש חסומה ולא ניתן להכנס אליו, אלא דרך צומת גבירול. כתוצאה מכך מגבירול עד לשילר הנסיעה היא ללא רמזורים ועיכובים, שתי דקות ואתה בשילר.
הכביש נראה איכותי אם כי העבודות לא נסתיימו לחלוטין ויש עוד כמה תיקונים לעשות.

בשילר הוצב רמזור לפניה שמאלה לתוך רחובות, כרגע נראה שלא ממש מסונכרן ונותן זמן רב מדי למגיעים מתוך רחובות, מעט מאד מכוניות עמדו שם אבל מופע הרמזור היה ארוך מאד. אולי יתוקן בהמשך.

אחרי שילר הכביש עבר סופית לתוואי החדש שלו עד צומת עקרון. יש רמזור חדש נוסף בכניסה לגבעת ברנר אבל הוא מסונכרן עם הרמזור של שילר ולכן יש רק עצירה אחת.


בצומת עקרון אין פניה חופשית ימינה, כנראה בגלל הכניסה למשתלה. כך שהיציאה לכביש 40 מסורבלת. צפויים שם פקקים בשעות העומס כי הפונים דרומה לא יכולים לעקוף את הרמזור, כך שמבחינה זו אין ממש התקדמות. אבל זו ההערה היחידה שלי, סה"כ כביש מצויין שיוריד הרבה מאד מכוניות מהתנועה בתוך רחובות ובעיקר מדרך הים, רוז'נסקי, איזור תחנה מרכזית, חזית הדרום וכביש שילר כמובן.

נקווה שבקרוב ייסלל גם כביש עוקף גיבתון (המקביל בתוואי שלו לכביש החדש) ותתאפשר נסיעה שפויה מדרום רחובות למערבה, גם בלי לצאת לכביש החדש (הרבה שכונות חדשות נבנות באיזור זה).

עד כאן משדות פלשתים!
תתחדש!
עכשיו חסר רק קטע מנהור קטן מתחת לשילר ואני מסודר.
 

בועז ל

New member
אכן, העסק משתפר.

גם אתה בועז
אני מבין שאתה ממשיך להגיע למשפחתך בדרום רחובות, ובכל פעם יש שיפור מסויים בהגעה. חבל רק שהתהליכים האלה כל כך אטיים...
אכן, העסק משתפר.
למרות שבוצעו בסביבה כמה פרויקטים בשנים האחרונות, יתכן שקידום תשתיות בשפלה ובסביבת רחובות מתונה משהו. אבל...! בכל פעם שאני מצפין או מדרים יש לי תחושה של תנופת פיתוח אדירה; מהפכה של ממש ביחס לשנים עברו ושרי תחבורה קודמים. איני יכול לומר שאיני מרוצה מכך.
 

amit1270

New member
ומתי ירחיבו סוף סוף את הקטע לאורך בילו

חנוכת כביש 411 החדש

הבוקר נפתח הקטע המרכזי של כביש 411, מהפרדה מפלסית גבירול ועד צומת עקרון ("בילו סנטר").
התנועה מאיזור התעשיה/קרית משה לכביש החדש חסומה ולא ניתן להכנס אליו, אלא דרך צומת גבירול. כתוצאה מכך מגבירול עד לשילר הנסיעה היא ללא רמזורים ועיכובים, שתי דקות ואתה בשילר.
הכביש נראה איכותי אם כי העבודות לא נסתיימו לחלוטין ויש עוד כמה תיקונים לעשות.

בשילר הוצב רמזור לפניה שמאלה לתוך רחובות, כרגע נראה שלא ממש מסונכרן ונותן זמן רב מדי למגיעים מתוך רחובות, מעט מאד מכוניות עמדו שם אבל מופע הרמזור היה ארוך מאד. אולי יתוקן בהמשך.

אחרי שילר הכביש עבר סופית לתוואי החדש שלו עד צומת עקרון. יש רמזור חדש נוסף בכניסה לגבעת ברנר אבל הוא מסונכרן עם הרמזור של שילר ולכן יש רק עצירה אחת.


בצומת עקרון אין פניה חופשית ימינה, כנראה בגלל הכניסה למשתלה. כך שהיציאה לכביש 40 מסורבלת. צפויים שם פקקים בשעות העומס כי הפונים דרומה לא יכולים לעקוף את הרמזור, כך שמבחינה זו אין ממש התקדמות. אבל זו ההערה היחידה שלי, סה"כ כביש מצויין שיוריד הרבה מאד מכוניות מהתנועה בתוך רחובות ובעיקר מדרך הים, רוז'נסקי, איזור תחנה מרכזית, חזית הדרום וכביש שילר כמובן.

נקווה שבקרוב ייסלל גם כביש עוקף גיבתון (המקביל בתוואי שלו לכביש החדש) ותתאפשר נסיעה שפויה מדרום רחובות למערבה, גם בלי לצאת לכביש החדש (הרבה שכונות חדשות נבנות באיזור זה).

עד כאן משדות פלשתים!
ומתי ירחיבו סוף סוף את הקטע לאורך בילו
סנטר? הקטע ה"זמני" הזה מחכה כבר למעלה מעשור...
 
למיטב ידיעתי, הקטע נכנס להקפאה

ומתי ירחיבו סוף סוף את הקטע לאורך בילו
סנטר? הקטע ה"זמני" הזה מחכה כבר למעלה מעשור...
למיטב ידיעתי, הקטע נכנס להקפאה
בעת ביטול מנהלת כבישי הרוחב המושחתת.
אחד הפרוייקטים שלה היה כביש 411 דו מסלולי לכל אורכו עם חיבור לכביש 6 (מחלף חולדה/מזכרת).
חלק מעבודות ההכנה בוצעו באופן ספורדי במקומות שבהם לרשויות המקומיות היה אינטרס לכך (הכניסה למזכרת בתיה, בילו סנטר עצמו) אבל לא המשיך להתבצע פרוייקט מאוחד ורציף.
בעת ביטול המנהלת ההחלטה היתה להתמקד ב-431 (7 המרכזי כבר היה מוכן) ו-411 נכנס להקפאה כמו 551.
ביצוע 411 בקטע המערבי שלו לאורך השנים (מצומת כביש 42 עד צומת עקרון) נובע כולו מדחיפה של עיריית רחובות ולא כחלק מהפרוייקט הארצי של כבישי הרוחב.
כנראה שלעקרון ומזכרת לא מספיק חשוב להשלים את העבודה על הקטע המזרחי של הכביש.
 

amit1270

New member
ככל הידוע לי זה היה פרויקט של מע"צ

למיטב ידיעתי, הקטע נכנס להקפאה
בעת ביטול מנהלת כבישי הרוחב המושחתת.
אחד הפרוייקטים שלה היה כביש 411 דו מסלולי לכל אורכו עם חיבור לכביש 6 (מחלף חולדה/מזכרת).
חלק מעבודות ההכנה בוצעו באופן ספורדי במקומות שבהם לרשויות המקומיות היה אינטרס לכך (הכניסה למזכרת בתיה, בילו סנטר עצמו) אבל לא המשיך להתבצע פרוייקט מאוחד ורציף.
בעת ביטול המנהלת ההחלטה היתה להתמקד ב-431 (7 המרכזי כבר היה מוכן) ו-411 נכנס להקפאה כמו 551.
ביצוע 411 בקטע המערבי שלו לאורך השנים (מצומת כביש 42 עד צומת עקרון) נובע כולו מדחיפה של עיריית רחובות ולא כחלק מהפרוייקט הארצי של כבישי הרוחב.
כנראה שלעקרון ומזכרת לא מספיק חשוב להשלים את העבודה על הקטע המזרחי של הכביש.
ככל הידוע לי זה היה פרויקט של מע"צ
אני לא מבין למה ביטול המנהלת אמור להקפיא פרויקט חיוני שאין לו קשר של ממש לכביש רוחב אבל יש לו חשיבות בטיחותית ותחבורתית.
 
ודאי, המנהלת היתה שייכת למע"צ

ככל הידוע לי זה היה פרויקט של מע"צ
אני לא מבין למה ביטול המנהלת אמור להקפיא פרויקט חיוני שאין לו קשר של ממש לכביש רוחב אבל יש לו חשיבות בטיחותית ותחבורתית.
ודאי, המנהלת היתה שייכת למע"צ
היא הוקמה בתוך מע"צ ע"מ לסלול 9 כבישי רוחב שיהיו מוכנים עם פתיחת כביש 6 ב-03'.

מלבד כביש 7 בחלקו המרכזי היא לא עשתה דבר. הבטלנות הזו שנמשכה 7 שנים היתה גורם מרכזי בהחלטתם של נתניהו וזליכה - לא רק לסגור את המנהלת, אלא גם לסגור את מע"צ ולהקים חברה חדשה (כיום "נתיבי ישראל").

לגבי השיקולים שלהם להקפיא - אני מניח שהם החליטו להתרכז ב-431 ולהעביר את המאמץ לשם, פשוט קבעו סדרי עדיפויות (כמו שהקפיאו את 551 והתרכזו רק ב-531). בסופו של דבר תמיד תהיה מגבלה מסויימת של תקציב וכ"א.
 
מיום שישי הקרוב - קו חדש לציבור החרדי 975 בין

דיווחים והודעות
מיום שישי הקרוב - קו חדש לציבור החרדי 975 בין
ריכוזי האוכלוסיה החרדית בחיפה לבין קרית צאנז בנתניה, ללא תחנות בין מרכז הקונגרסים בחיפה לבית חולים לניאדו בנתניה.
נסיעה אחת בשישי אחר הצהריים בכל כיוון.
ואני מניח שיפעל גם במוצ"ש.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה