דיווחון קצרצר מההפרדה המפלסית ברחובות

מצב
הנושא נעול.

darkshadow1

New member


דיווחון קצרצר מההפרדה המפלסית ברחובות
ברחוב הרצל. הנחת הקורות לשלב ב' של ההפרדה לקראת סיום. כמו שלב א', גם הקמת שלב ב' מתקדמת בקצב מצויין!
צולם מהטרקלין בקומה ה- 10 של מלון לאונרדו ב- 1.10.2013.

במקרה היית במלון לעניין כלשהו וניצלת את ההזדמנות כדי לצלם או שעלית לשם במיוחד כדי לצלם? כנראה אני אעבור שם עוד כמה ימים וקשה לצלם ממקומות אחרים בגלל העבודות הנרחבות.
 

raminec

New member
הייתי בטרקלין במסגרת עבודתי


במקרה היית במלון לעניין כלשהו וניצלת את ההזדמנות כדי לצלם או שעלית לשם במיוחד כדי לצלם? כנראה אני אעבור שם עוד כמה ימים וקשה לצלם ממקומות אחרים בגלל העבודות הנרחבות.
הייתי בטרקלין במסגרת עבודתי
וניצלתי את ההזדמנות לצילום. אי אפשר לעלות במעליות של המלון בלי כרטיס מגנטי שמקבלים בקבלה.
 

itamo

New member
מה שהכי צריכים ברחובות היא תחנה נוספת

דיווחון קצרצר מההפרדה המפלסית ברחובות
ברחוב הרצל. הנחת הקורות לשלב ב' של ההפרדה לקראת סיום. כמו שלב א', גם הקמת שלב ב' מתקדמת בקצב מצויין!
צולם מהטרקלין בקומה ה- 10 של מלון לאונרדו ב- 1.10.2013.
מה שהכי צריכים ברחובות היא תחנה נוספת
כבר שנים שמדברים על תחנה נוספת שתוקם ליד רחובות ההולנדית ושתוכל להוריד את הצפיפות הבלתי נסבלת שיש בתחנה הנוכחית ברחובות.
למיטב ידיעתי מחכים ליזם פרטי שיקים אותה ליד מרכז מסחרי עתידי באזור, מה שלא נראה שהולך לקרות בזמן הקרוב-רחוק, אולי הגיע הזמן שהרכבת תקדם את התחנה בעצמה.
 

raminec

New member
נשמע לי די מיותר

מה שהכי צריכים ברחובות היא תחנה נוספת
כבר שנים שמדברים על תחנה נוספת שתוקם ליד רחובות ההולנדית ושתוכל להוריד את הצפיפות הבלתי נסבלת שיש בתחנה הנוכחית ברחובות.
למיטב ידיעתי מחכים ליזם פרטי שיקים אותה ליד מרכז מסחרי עתידי באזור, מה שלא נראה שהולך לקרות בזמן הקרוב-רחוק, אולי הגיע הזמן שהרכבת תקדם את התחנה בעצמה.
נשמע לי די מיותר
תחנות רכבת יכולות להתמודד עם עומסים גדולים בהרבה. מעולם לא נתקלתי בבעיה בתחנת רחובות שנבעה מעומס בתחנה.
 

jp3raptor

Member
יותר משתלם לבנות חניון רב קומתי

מה שהכי צריכים ברחובות היא תחנה נוספת
כבר שנים שמדברים על תחנה נוספת שתוקם ליד רחובות ההולנדית ושתוכל להוריד את הצפיפות הבלתי נסבלת שיש בתחנה הנוכחית ברחובות.
למיטב ידיעתי מחכים ליזם פרטי שיקים אותה ליד מרכז מסחרי עתידי באזור, מה שלא נראה שהולך לקרות בזמן הקרוב-רחוק, אולי הגיע הזמן שהרכבת תקדם את התחנה בעצמה.
יותר משתלם לבנות חניון רב קומתי
במיקום התחנה הנוכחית
 

itamo

New member
אין בתחנה מקום לעמוד על הרציפים

יותר משתלם לבנות חניון רב קומתי
במיקום התחנה הנוכחית
אין בתחנה מקום לעמוד על הרציפים
בשעות העומס בבוקר בקושי ניתן למצוא מקום לעמוד עליו ברציף בתחנה ברחובות .
עוד חניות לא יוכלו לפתור את כמות הנוסעים שיכולה להכנס באותו הזמן לרכבת, תחנה נוספת תוכל לפזר את העומס.
 

jp3raptor

Member
מודה שמעולם לא הייתי בבוקר בתחנה

אין בתחנה מקום לעמוד על הרציפים
בשעות העומס בבוקר בקושי ניתן למצוא מקום לעמוד עליו ברציף בתחנה ברחובות .
עוד חניות לא יוכלו לפתור את כמות הנוסעים שיכולה להכנס באותו הזמן לרכבת, תחנה נוספת תוכל לפזר את העומס.
מודה שמעולם לא הייתי בבוקר בתחנה
באיזה שעה בבוקר היית אומר שיש הכי הרבה עומס ברציפים
 

raminec

New member
אפשר להעלות את תדירות הרכבות

אין בתחנה מקום לעמוד על הרציפים
בשעות העומס בבוקר בקושי ניתן למצוא מקום לעמוד עליו ברציף בתחנה ברחובות .
עוד חניות לא יוכלו לפתור את כמות הנוסעים שיכולה להכנס באותו הזמן לרכבת, תחנה נוספת תוכל לפזר את העומס.
אפשר להעלות את תדירות הרכבות
אפשר להאריך את הרציפים ואפשר להרחיב אותם.
להוסיף עוד תחנת רכבת זה פשוט לא נכון לעשות.
 

raminec

New member
יש תחנות עמוסות כפליים

אין בתחנה מקום לעמוד על הרציפים
בשעות העומס בבוקר בקושי ניתן למצוא מקום לעמוד עליו ברציף בתחנה ברחובות .
עוד חניות לא יוכלו לפתור את כמות הנוסעים שיכולה להכנס באותו הזמן לרכבת, תחנה נוספת תוכל לפזר את העומס.
יש תחנות עמוסות כפליים
ולא שמעתי על בעיות משמעותיות. למשל, תחנת ת"א השלום עם אותו מספר רציפים ופי שניים מספר נוסעים. לנוסעים שלום...
 

easylivin

New member
כי תחנות מוסיפים לא (רק) כדי להתגבר על עומסים

יש תחנות עמוסות כפליים
ולא שמעתי על בעיות משמעותיות. למשל, תחנת ת"א השלום עם אותו מספר רציפים ופי שניים מספר נוסעים. לנוסעים שלום...
כי תחנות מוסיפים לא (רק) כדי להתגבר על עומסים
אלא בעיקר כדי להגדיל את הכיסוי של הרשת, את מעגל המשתמשים בה. ואני לא מדבר דווקא על רחובות אלא באופן כללי.
 

amit1270

New member
צריך למצוא את האיזון בין כיסוי למהירות נסיעה

כי תחנות מוסיפים לא (רק) כדי להתגבר על עומסים
אלא בעיקר כדי להגדיל את הכיסוי של הרשת, את מעגל המשתמשים בה. ואני לא מדבר דווקא על רחובות אלא באופן כללי.
צריך למצוא את האיזון בין כיסוי למהירות נסיעה
יותר מדי תחנות = נסיעה איטית.

לא יודע אם יש הצדקה לתחנה במערב רחובות. בכל מקרה היא לא תהווה תחליף מוצלח לתחנה הקיימת שנמצאת על ציר ראשי עם קישור למקומות רבים.
 

darkshadow1

New member
אולי אחרי שהמסילה תחושמל.

צריך למצוא את האיזון בין כיסוי למהירות נסיעה
יותר מדי תחנות = נסיעה איטית.

לא יודע אם יש הצדקה לתחנה במערב רחובות. בכל מקרה היא לא תהווה תחליף מוצלח לתחנה הקיימת שנמצאת על ציר ראשי עם קישור למקומות רבים.
אולי אחרי שהמסילה תחושמל.
לגבי המצב בתחנה הקיימת- היא פשוט לא עומדת בעומס הנוסעים. לא זכור לי מצב שבו לא היה מקום לעמוד על הרציף (חוץ מבמקרים קיצוניים), אבל רציף 1 פשוט צר מדי: הסככות תקועות באמצע ולא משאירות מעבר מספיק רחב. חוץ מזה, המבנה הצפוני של התחנה לעיתים לא עומס בעומס ואין בו מקום לשום דבר נוסף.
 

Rubim88

New member
היא גם לא אמורה להוות תחליף למי שהתחנה הקיימת

צריך למצוא את האיזון בין כיסוי למהירות נסיעה
יותר מדי תחנות = נסיעה איטית.

לא יודע אם יש הצדקה לתחנה במערב רחובות. בכל מקרה היא לא תהווה תחליף מוצלח לתחנה הקיימת שנמצאת על ציר ראשי עם קישור למקומות רבים.
היא גם לא אמורה להוות תחליף למי שהתחנה הקיימת
נגישה עבורו יותר, היא רק תנגיש את הרכבת לחלק המערבי - לאחר החשמול תוספת הזמן תהיה מזערית וזמן הנסיעה הכולל יהיה מן הסתם קצר יותר מהמצב כיום.
 

jp3raptor

Member
אך לפחות לעת עתה החשמול עוד לא נראה באופק

היא גם לא אמורה להוות תחליף למי שהתחנה הקיימת
נגישה עבורו יותר, היא רק תנגיש את הרכבת לחלק המערבי - לאחר החשמול תוספת הזמן תהיה מזערית וזמן הנסיעה הכולל יהיה מן הסתם קצר יותר מהמצב כיום.
אך לפחות לעת עתה החשמול עוד לא נראה באופק
 

raminec

New member
מזכיר לי את הקבלנים שמשווקים דירות

גם תחנה נוספת..
מזכיר לי את הקבלנים שמשווקים דירות
תוך כדי הבטחה לתחנת רכבת שתיבנה באזור "בזמן הקרוב"...
הבעיה היא שהזמן הזה יכול להיות גם שנים רבות אם לא עשרות שנים.
 
הקמת התחנה הנוספת לא קשורה כלל לצפיפות

מה שהכי צריכים ברחובות היא תחנה נוספת
כבר שנים שמדברים על תחנה נוספת שתוקם ליד רחובות ההולנדית ושתוכל להוריד את הצפיפות הבלתי נסבלת שיש בתחנה הנוכחית ברחובות.
למיטב ידיעתי מחכים ליזם פרטי שיקים אותה ליד מרכז מסחרי עתידי באזור, מה שלא נראה שהולך לקרות בזמן הקרוב-רחוק, אולי הגיע הזמן שהרכבת תקדם את התחנה בעצמה.
הקמת התחנה הנוספת לא קשורה כלל לצפיפות
מטרתה האחת והיחידה היתה לחסוך לתושבי רחובות ההולנדית וסביבתה את הנסיעה בפקקים לתחנה הקיימת.
מאז פתיחת היציאה המערבית של רחובות (לכביש 42) יש לתושבים באיזור דרך חלופית לצאת מהעיר במצור, ולכן הצורך בהקמת התחנה פחת באופן משמעותי.

אם בעתיד השטח הריק שם יהפוך לאיזור היי טק כפי שטוענים בעיריה, ייתכן שיהיה צורך מחודש בתחנת רכבת במקום. אבל אם לסבתא...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה