דיברתי עם מטאוטק : לפיהם: נכון להער

huxh4

New member
דיברתי עם מטאוטק : לפיהם: נכון להער

להערב צפוי שלג בירושלים ואפי' למטה מזה ביום ג' בלילה רביעי במשך כל היום!!!!
 

אריאל5

New member
זה יצטרך לבוא לידי ביטוי...

בתחזית ערוץ 10 ובתחזית הארץ מחר. במידה וזה לא יבוא לידי ביטוי אז כנראה יש מחלוקת במטאוטק.
 

huxh4

New member
הוא אמר לי שערוץ 10 קיבלו מהם תחזית

על אפשרות לשלגים בירושלים ביום ד' הבא!!!!
 
למעלה