דיברנו על אלימות

droli

New member
מתי?

כשלאחד השופטים תיאנס בת. ועד אז העונשים יהיו משוללי הגיון. הנערים יצאו לחופשי כעבור כמה שנים. וילדה נאנסה לכל החיים.
 

לאה_מ

New member
השאלה היא לא רק מה העונש שיקבלו

כאלה אנסים ומתי מערכת המשפט תתחיל להחמיר בעונשים על עבירות מין (ותפסיק להתייחס לקורבנות אונס כאל נאשמות בפוטנציה), אלא גם (ולדעתי בעיקר) מה מביא ילדים בני 13 או בני 15 או בני 17 לבצע מעשים כאלה, ומה בחברה שלנו גורם להם לחשוב שהמעשה הזה בכלל אפשרי, ולמה יש כזה ריבוי של מעשים מהסוג הזה. אני חושבת שאת השאלות הנוקבות האלה אנו צריכים להציב לעצמנו. אי אפשר לתלות הכל במערכת המשפט ובענישה לקויה. צריך שילדים לא יעלו בדעתם לאנוס לא בגלל ההרתעה, לא משום החשש שהם יקבלו עונשים כבדים, אלא משום שהמעשה עצמו יהיה בעיניהם לא לגיטימי. עצם העובדה שילד מעלה בכלל בדעתו לעשות מעשה כזה או להשתתף (ולו באופן פסיבי) בכזה מעשה, הוא ליקוי שהחברה בכללותה אשמה בו (לרבות אשמה עיקרית של ההורים ושל מערכת החינוך!).
 

חני ב

New member
שמערכת החינוך

תתן את דעתה, ובמקום טיולים, שעורים אחרים, שעות חופשיות רבות שיש לתיכוניסטים, תכניס יועצות, אנשי משטרה, אנשי מקצוע לתוך בתי-הספר ותתכנן תכנית למודים רצינית בנושא אלימות ומין!
 

לאה_מ

New member
ויפה שעה אחת קודם

תכניות בנושא אלימות כדאי ורצוי להתחיל כבר בגן הילדים, וכמובן בבית הספר היסודי, ולא לחכות עד לתיכון.
 

חני ב

New member
ודאי

אך רק לראות את המיניות השופעת בגיל ההתבגרות, ולהבין כמה חשובים שעורי חינוך מיני וכדומה. לא שבנות היום כבר בגיל 11-12 לא נראות כמו בנות 20.
 

ת ב נ

New member
ואכן אנחנו הבאנו לכיתות ו´, שוטר

שהסביר בנושא אלימות , וונדליזם, וכיצד מובאים גם קטינים בפני החוק. הילדים באמת נבהלו ושאלו כל מיני שאלות על הבית .
 

ת ב נ

New member
זה תמיד מה שאני אומרת שיקרה להם

ואז הם יראו וישתוללו. בעלי חוקר במשטרה והיה גם חוקר נוער וראיתי אותו קורע את התחת כדי להביא את הנאשמים לדין , פשוט עבודה של חודשים, והשופט/ת פשוט סיימו את העניין באיזשהו קנס או אזהרה או משהו על תנאי.
 
למעלה