ואייל ימר הוא גם מעצב כלי..אין באמת
הרבה מעצבים ישראלים... אולי אלו מהטלויזיה? רוצה לקרוא להם מעצבים? אני אוהב את הצורה הזאת של ערוץ 3 החדש, ערוץ 8, ערוץ 4 האמת קצת פחות. אבל יש בו גם קטעים יפים
בתנאי שאתה באמת רוצה לקרוא להם מעצבים...אני בכל אופן קורא להם ככה.. ובנספונטס (באמת, בלי קשר לזה שהוא כלי). האמת שחלק מהפרויקטים של מנטיס לא כל כך אהבתי. עוד מאייר אפשר להכניס? אז את זה שמאייר לאודיגו.