דיברו פה הרבה על מעצבים מחו"ל אבל

genotip

New member
דיברו פה הרבה על מעצבים מחו"ל אבל

מי המעצב הישראלי שאתם אוהבים? מי הוא זה שמשפיע עליכם? מעניין אותי לדעת מה איתכם וגם להכיר מעצבים ישראליים חדשים מובילים. תודה *לנסות לא להגיד מנטיס*
 

al-x

New member
אני לא מכיר הרבה מעצבים ישראלים אבל

מתוך אלא שכן אורן פייט ממש מצוין. ויש גם את אייל יימר שהוא סוג של מאייר, הוא עשה המון דברים מגניבים, הוא ענק לדעתי.
 

elad_t

New member
ואייל ימר הוא גם מעצב כלי..אין באמת

הרבה מעצבים ישראלים... אולי אלו מהטלויזיה? רוצה לקרוא להם מעצבים? אני אוהב את הצורה הזאת של ערוץ 3 החדש, ערוץ 8, ערוץ 4 האמת קצת פחות. אבל יש בו גם קטעים יפים
בתנאי שאתה באמת רוצה לקרוא להם מעצבים...אני בכל אופן קורא להם ככה.. ובנספונטס (באמת, בלי קשר לזה שהוא כלי). האמת שחלק מהפרויקטים של מנטיס לא כל כך אהבתי. עוד מאייר אפשר להכניס? אז את זה שמאייר לאודיגו.
 

D-ROOT

New member
אני לא מכיר כי אורן לא אמר לי

אתם לא מבינים כלום מהחיים שלכם וחיים לפי כל פליטת פה של הגורו שלכם. אתם לא מעצבים גרפיים ואף אחד לא יעסיק אותכם בתור מעצבים גרפיים ובטח אפילו לא בתור ביצועיסטים. אתם לא מבינים שיש עולם גדול שם מחוץ לפורום ופה אתם בתוך מין בועת אשליות קטנה וטיפשית. וכמו שהגורו נוהג לאמר "זה עוד יכה גלים" כמו שהוא אומר על כל עבודה שלו שהוא מנסה ליחצן. רק שתדעו שלמרות שהגורו שלכם יודע לעצב בניגוד לרובכם אף אחד חוץ ממנו ואולי המשפחה שלו מתייחסים אליו בתור מעצב ברמה. הוא יודע לעצב בדיוק באותה רמה כמו עוד אלפי מעצבים ישראליים וההבדל היחיד בינו לבין רובם זה שהוא גם מנהל פה את הגנון בעזרת איה העוזרת גננת. אם לא הבנתם עד עכשיו זה הבמה שלו להציג את האגו המנופח שלו ולקבל ליטופים. פה הוא יכול להפיץ על עצמו סיפורי עלי בבה למרות ששם בחוץ מחוץ לבועה הוא עוד ילד שהקים חברת עיצוב וחושב שהוא מינימום ביל גייטס .
 

havlaz

New member
גם אותי אורן..

בימינו כולם מורכבים מחברות גדולות, עם עשרות עובדים. אם היית שואל על חברת עיצוב, התשובה היתה שונה אבל במעצבים אישיים, גם אני חושב אורן פייט. אם אתם רואים תמונות בעבודות שלי, תאשימו אותו, זה בגללו
 

D-ROOT

New member
די כבר ילדים טורדניים שכמותכם

אתם לא מבינים כלום מהחיים שלכם וחיים לפי כל פליטת פה של הגורו שלכם. אתם לא מעצבים גרפיים ואף אחד לא יעסיק אותכם בתור מעצבים גרפיים ובטח אפילו לא בתור ביצועיסטים. אתם לא מבינים שיש עולם גדול שם מחוץ לפורום ופה אתם בתוך מין בועת אשליות קטנה וטיפשית. וכמו שהגורו נוהג לאמר "זה עוד יכה גלים" כמו שהוא אומר על כל עבודה שלו שהוא מנסה ליחצן. רק שתדעו שלמרות שהגורו שלכם יודע לעצב בניגוד לרובכם אף אחד חוץ ממנו ואולי המשפחה שלו מתייחסים אליו בתור מעצב ברמה. הוא יודע לעצב בדיוק באותה רמה כמו עוד אלפי מעצבים ישראליים וההבדל היחיד בינו לבין רובם זה שהוא גם מנהל פה את הגנון בעזרת איה העוזרת גננת. אם לא הבנתם עד עכשיו זה הבמה שלו להציג את האגו המנופח שלו ולקבל ליטופים. פה הוא יכול להפיץ על עצמו סיפורי עלי בבה למרות ששם בחוץ מחוץ לבועה הוא עוד ילד שהקים חברת עיצוב וחושב שהוא מינימום ביל גייטס .
 

D-ROOT

New member
אבל אתה לא מסוגל לסתור את מה שאמרתי

אולי תיתן לי שמות של מעצבים ישראליים אולי תסביר לי בקצרה על קומפוזיציה ותשתמש בתור דוגמה באתר של שנקר אולי תסביר לי מה יתרונו של צבע הרקע העכור של הווינדוס אתה בטח לא יכול
 

havlaz

New member
אולי תספר לנו מי אתה?

ולמה אתה מסתתר מאחורי שם בדוי? ידוע לכולם שאתה משתתף בפורום כאן, רק בשם אחר מה אתה מפחד? שאורן לא יעזור לך יותר אחרי שתגיד מה אתה חושב עליו?
 

D-ROOT

New member
אני לא צריך עזרה של אף אחד מפה

עם כל העזרה שהוא נתן לי כל הזמן הוא גם תמיד מכניס עקיצות וירידות ומנסה להשפיל את כולם חוץ מאת שני החסברים שלו פה ושני האלה שהוא מפחד מהם
 

רזי.

New member
נכון, אין לי מושג אפילו מה זה

המילים הארוכות האלה שאמרת
אבל גם לא ממש אכפת לי, אני לא צחקתי על שום בוגר ואין לי כוונה לצחוק. נראה לי קצת מוזר שאדם רציני כמוך יתווכח עם ילדים כמונו שלא מבינים מהחיים שלהם, עזוב.. אנחנו משחקים לנו, אל תתייחס
 

D-ROOT

New member
בגלל ילדים כמוכם אין פורומים מקצועי

כל ילד פה שעיצב אתר לדודה שלו חושב שהוא מעצב על
 

havlaz

New member
מי שמדבר על נודניקים

הזה שמגיע בשם בדוי, שחס וחלילה לא נידע מיזה, ותוקף את כולם. שאני יבין? מה אתה מקנא שאתה לא יודע לעשות עיגול?
 

D-ROOT

New member
נודניק אבל צודק

אולי תיתן לי שמות של מעצבים ישראליים ודברים שהם עשו אולי תסביר לי בקצרה על קומפוזיציה ותשתמש בתור דוגמה באתר של שנקר אולי תסביר לי מה יתרונו של צבע הרקע העכור של הווינדוס אתה בטח לא יכול הרי כולם פה כל כך רגילים לצחוק על בוגרי בתי הספר הגבוהים לעיצוב עד שהם שוכחים מי הם ומה הם יודעים
 

D-ROOT

New member
אף אחד עדיין לא ענה לי

וזה בטח ישאר ככה או שתענו לי עוד שעתיים אחרי שתנסו לברר משהו מהחיים שלכם
 

havlaz

New member
אמא לימדה אותי

שהדרך הכי טוב להיפטר מקרציות, ומאנשים נודניקים, זה להתעלם מהם והם ילכו לבד
 
למעלה