דיאלוג פנימי. תגיבו בבקשה.

דיאלוג פנימי. תגיבו בבקשה. ../images/Emo39.gif

" את בכלל לא אוהבת אותו!" "איך את יודעת אם אני אוהבת או לא?" "מה זה איך? אני זו את!" "את לא היא! את רק חלק ממנה, וחלק רע שצריך להסיר אם שואלים אותי!" "תראו מי הגיעה, ואף אחד לא שאל אותך! anyway את בכלל לא אוהבת אותו ,זה רק האגו שנפגע לך קצת מחוסר היחס שלו ,שוב הוא ברח לך! נו באמת, את יודעת את זה כבר..אני צריכה להזכיר לך את שוב כל פעם מחדש?" "ואולי היא כן אוהבת אותו? וגם אם האגו שלה נפגע , אין פה מקום לאגו , אני אומרת לך..דברי איתו..את חייבת לעשות זאת בשביל עצמך, אולי זה רק קרע בקשר, את כל כך רצית בזה , אל תתני לדבר קטן לעמוד בדרכך." "קטן?? הוא ברח לה שוב! השאיר אותה לבד! נעלם, הוא לא עונה לה יותר. הוא אמר שהוא אוהב אותה וברח לפני שהיא הספיקה להגיב, הוא לא מגיע לה!" "אבל היא צריכה להתעמת איתו, להתעמת עם עצמה, להבין את מה שקרה, כי היא לא מבינה כלום" "היא לא צריכה לעשות שום דבר חוץ מלשכוח , תשכחי ממנו,הוא הסטוריה, אף אחד לא יעשה מאיתנו הזבל שלו!" "אל תגידי שהוא זבל, את בכלל לא טרחת להכיר אותו!" "מה את מגנה עליו? את בצד שלו או שלה?" "לא מגינה עליו, מנסה להבין אותו...כדי להבין בעצמי...יש שני צדדים למטבע את יודעת.." "אין מה להבין פה! הוא שקרן, הוא אמר לה שהוא אוהב אותה ונעלם מהאופק" "תראי מה עשית! גרמת לה לבכות שוב!" "אני? אולי את אשמה, את זו שמתארת אותו כנסיך החלומות של כל אישה וגורמת לה רק לצער." "אני לא גורמת לכלום! אני מכירה אותה, היא רוצה לדעת...לא איכפת לה מאגו..היא מעוניינת להסתכל לו בעיניים ולצוד את נישמתו כמו נץ..היא רוצה לדבר איתו." "למה לדבר איתו בכלל? שתשכח ממנו! הוא לא שווה בכל, אני כבר חצי שנה אומרת את אותו דבר - הוא לא בשבילה נקודה!" "את כזו קרה לפעמים! פשוט רעה!" "ומה את? עם כה ההבנה הזו שלך? לאן זה הוביל אותה? כל הזמן את רק מבינה אותם! תפסיקי! תחשבי עליה לשם שינוי!" "הם לא כאלו מפלצות את יודעת!" "הם גם לא כאלו תמימים!" "איך הגענו לנושא הזה שוב?" "איזה נושא?" "הנושא שבו את אומרת שכל הגברים זבל ואני מנסה להכניס לך לראש שיש דווקא כאלו שרוצים אהבה.." "אז זה סגור!" "מה סגור?" "הוא לא רוצה אהבה!" "איך את יודעת? לא דיברנו איתו עדיין!" "הוא לא מעוניין בדיבור,הוא מעוניין בדבר אחד ואת יודעת מה זה" "די הוא לא כזה..הוא נחמד..תפסיקי!" "מה את בוכה?" "אני לא בוכה! אני בכלל לא יכולה לבכות!" "אז את מתייפחת וזה מרגיז אותי!" "סליחה שאני מבטאת רגשות באמת!" "אולי נחזור לנושא?" "אולי נעזוב את הנושא, את תמיד חייבת להעלות את הנושאים האלו..להעציב אותה....." "אולי נחזור לנעמי? חשבת עליה? לא.....ררק עליו את חושבת!!" "נעמי? יו, איפה היא?" "אוי.....היא שוב בוכה בחדר לבד..." "שוב שכחה אותנו..." "נעמי...אל תבכי..." "כן נעמי....אל תבכי..." "אנחנו....." "........אנחנו" "אנחנו אוהבות אותך.....וזה העיקר."
 

Mack_ler

New member
ובכן....

את בהחלט מעלה דיון בסיסי שעיקרו הוא: גברים - משדרים אהבה כדי לקבל מין??? יש כל מיני סוגי אנשים, חלקם אכן מציגים הצגה גדולה כדי שבסוף הם יהיו עם אותה אחת במיטה. אבל, יש חלק (ואין הרבה כאלה, תאמינו לי - אני בן...) שבאמת רוצה אהבה, ולא הכי חשוב לו אם הוא ישכב עם אותה אחת או לא, העיקר שיש אהבה, והוא מרגיש טוב עם אותה אחת, במילים פשוטות - מאוהב וטוב לו. ובנוגע לכתיבה - אהבתי את הכיתה שלך אור הירח, את בהחלט מעלה דיון של מישהי שלא יודעת, לאיזו קטגוריה שייך אותו בחור. יפה מאוד!
 

ביאנה

New member
הדיאלוג יפה מאוד! כל הכבוד!

אבל מה שבאמת מעניין אותי מקלר: עם יד על הלב לאיזה חלק אתה משתייך?
 

*קסנדרה

New member
אור ירח - האם זה היה שיח פנימי שלך

??? אם כן אין זה דיאלוג, אלא התלבטות שבינך לבינך. כי בדיאלוג מעורבים 2 אנשים. אבל ההתלבטות שלך כ"כ מוכרת בקרב הנשים, והנה מקלר השיב בשם הגברים
קסנדרה
 

Mack_ler

New member
אז ככה:

אני שמח מאוד להשתייך לחלק הבוגר יותר, ואני באמת מחפש אהבה ללא תנאים מוקדים וכדו´... מרוצה? :)
 

ביאנה

New member
מפקפקת מעט........ ../images/Emo4.gif

אבל אם זה נכון אז כל הכבוד!!!!!!! מגיע לך
 
למעלה