דיאטת אטקינס האם מישהו שמע עליה ?

דיאטת אטקינס האם מישהו שמע עליה ?

רציתי לנסות את הדיאטה הזאת אני אשמח עם מישהו יוכל לספר לי עליה מה אוכלים בדיאטה כיצד היא בנויה האם היא מזיקה או טובה ? והאם התוצאות טובות? ובכלל האם מישהו ניסה אותה ? ואם אפשר לקבל קישור לכתבה של דיאטת אטקינס
 
דיאטת אטקינס

תראי הרבהנידון על דיאטת אטקינס בפורום,כעיקרון הדיאטה לא מומלצת בעיני אלא אם כן את סובלת מעודף משקל מאוד מאוד גדול,בדיאטה הזו יש הרבה מאוד חסרים והרבה מאוד איסורים,אם את רוצה לדעת באמת על הדיאטה אני מציעה לך לרכוש את הספר הוא קיים בכל חנויות הספרים בתרגום לעברית.
 
אני שמנה מאוד מאוד צריכה להשיל מעצמ

איזה 60 קילו וחשוב לי לרדת גם מהר במשקל אחרת אני אתחרפן
 

נוב 00

New member
את יכולה...

לעשות את הדיאטה הזאת כהתחלה במשך החודש הראשון כדחיפה הראשונה לעבר דיאטה יותר בריאה בהמשך... אבל תמיד עדיף להתייעץ עם מישהו מקצועי
 
תראי

אם אכן את סובלת מעודף משקל כלכך גדול אני מציעה לך לנקוט בכמה צעדים קודם לפני תחילת דיאטת אטקינס,הראשון הוא בדיקה מקיפה של בלוטת התריס בדיקת התיפקוד שלה,אחר כך ,בגלל עודף המשקל שלך את זכאית לקבלת משקל לתרופה שנקראת רדוקטיל,שתיהיה לך לעזר רב,ניתן להשיג אותה אך ורק באמצעות מרשם רופא,והיא יכולה לעזור לך מאוד. דיאטת אטקינס היא דיאטה מאוד נוקשה ואין בה כמעט פשרות,ישנה עוד דיאטה שהיא הגירסא המרוככת לאטקינס והיא נקראת דיאטת"סאות" ביץ""היא נסבלת יותר,אבל גם בה קשה להתמיד לזמן רב מאוד,וקשה לאמצה כאורח חיים מלא,ולכן אני חושבת שמוטב שקודם תקראי את הספרים של דיאטות אלו ,בכדי שתוכלי לבחור מתוך ידע ולא מתוך בורות או שמועות על הדיאטות. ואגב בלי קשר...אני חולה על וומפייר קעקועים,ראיתי מישהי שיש לה קעקוע של פיה שיצא לה ממש מדהים!!!
 
למעלה