דיאגנוסטי פתיחה של קידום

jhracham

New member
דיאגנוסטי פתיחה של קידום

שלום חברה אתמול קיבלנו את התוצאות של הדיאגנוסטי פתיחה של קידום והתוצאות שלי הן כדלהלן כמותי 63% מילולי 65% אנגלית 75% ציון כללי 66% השאלה שלי בתור אחד שמכוון ל 700+ מה מצבי בתור פתיחה האם זה נחשב טוב אצל קידום או כל תגובה שיש לכם תודה לכולם
 

jhracham

New member
על סמך מה אם אפשר לדעת?

תודה על התשובה רק אם אפשר לדעת על בסיס מה זה נחשב מצויין הרמה של המבחן? או הרמה הכללית? יש לזכור שאני מכוון ל 700+
 

sapirk

New member
מצבך מעולה..

אני מכירה אנשים עם ציון ראשוני יותר מוך משלך [55 בערך...] שהוציאו מעל ה-700
 

מור202

New member
דיאגנוסטי פתיחה

תראה, לטעמי המבחן הזה לא ממש משקף משהו מלבד יכולות שיש לך כעת. אם תמשיך ללמוד ולהשקיע כמו שצריך בקורס- מבחן דיאגנוסטי אמצע (שמתקיים באמצע הקורס) והסימולציות במרתון- הם הרלוונטיים יותר (כי הרי בסופו של דבר, טרם למדת את רוב מה שנמדד במבחן הפסיכומטרי עצמו). בכל זאת, מבחינת ציון, לצורך השוואה- הממוצע הכיתתי כשאני למדתי (מועד יולי) היה 40 אחוזים. הציון שלי היה 71 אחוזים בדיאגנוסטי פתיחה ובמבחן עצמו קיבלתי מעל 700- אבל שוב, זה לא מדד (אני מציינת את זה רק בגלל שזה הציון שמעניין אותך אז אתה יכול לראות בזה מעין עידוד...). אני חושבת שכרגע אתה מעל הממוצע בכל התחומים- חשוב לתרגל ולבצע את כל מטלות הקורס על מנת לשמר את הציון וכמובן אף לשפרו בעתיד. שיהיה בהצלחה...
 

allmylove

New member
בדיוק עמדתי לשאול את אותה שאלה.

קיבלתי היום את התשובות, 69%... אין לי מושג מה זה אומר, אם זה טוב או לא, המדריך שלנו ניסה מאוד להיות פוליטיקלי קורקט ולא להגיד מה טוב ומה לא. רק אמר שהממוצע הארצי במבחן הוא 44%. אז זה נחשב בסדר? -תודה מראש-
 
נחשב בסדר גמור..

כמו שכולם הסבירו לפניי, מבחן פתיחה מעיד בעצם איפה אתה מתחיל ומה מצבך, אז קל מאוד להבין ש69 זה ציון נורא נחמד . במהלך הקורס תרכשו עוד שיטות ותלמדו את החומר כך שיש לכם עוד הרבה מה ללמוד ולכן גם מחכה לכם שיפור גדול בציון.. חשוב לא להיות שאננים ולהשקיע בלימודים, כי אכן יש לך נתוני פתיחה גבוהים אבל בלי הלימוד הנכון אתה עלול להשאר באותו מצב. בהצלחה..
 

s h a n i z

New member
זה ממש טוב!

בקידום תיכון נאמר לנו שהממוצע של מבחן הפתיחה הוא 30%. הרוב שיפרו בעזרת הקורס בערך בעוד 30%. ככה שהמצב שלך מצוין...
 

Pearle River

New member
מעל 60% זה מעולה ...

אני לא מבין מה השאלה בכלל. אם תעשה/תעשי מה שהמדריך אומר, אין שום סיבה שלא תקבל/י מעל 700. בהצלחה.
 
רק אני חושב

שכל אלה (או כמעט כולם) שבאים לפה עם אחוזים כ"כ גבוהים בדיאגנוסטי סתם מתממים? לא יודע, אבל באמת שלא נראה לי שאם הם באים עם נתוני פתיחה כאלה גבוהים הם לא מבינים שמצבם מצוין ביחס לשאר הקורסיסטים ותכלס, סתם באים לפורום כדי לקבל פידבקים (אם לנסח את זה בצורה יפה)..
 

ליטן א

New member
קצת פסיכולוגיה להמונים

אבל בכל זאת.. יכול להיות שזה בשביל לקבל פידבקים, יכול להיות שסתם מדובר בדימוי עצמי או בהערכה עצמית נמוכה. יש הרבה אנשים שלא סומכים על עצמם, גם אם הם רואים תוצאות חיוביות מול העיניים. קצת נתרחק מהפסיכומטרי, אם בן אדם מחליט משהו שלילי על עצמו, לא יעזור מה שיראו לו - הוא יחשוב את זה עליו. אם יראו לו תוצאה הפוכה לגמרי, הוא יגיד שזה בפוקס, וזה היה קל מדי. אם בן אדם יחשוב על עצמו שהוא מכוער - לא משנה כמה פעמים יגידו לו שהוא חתיך-הורס, הוא עדיין יחשוב שהוא מכוער, ושהאלה לא מבינים במה מדובר. אנשים לא מאמינים מספיק בעצמם, אז הם באים למצוא הוכחות מבחוץ. ואחרי שהם מקבלים הוכחות מבחוץ, הם אומרים שהאלה מבחוץ סתם אמרו, והם לא יודעים. עד שיבוא מישהו אחד מבין כל ההמונים, ויגיד להם שהם צודקים - והם באמת מכוערים/מטומטמים/לא חכמים (וכן הלאה), ואז הם יגידו "הנה, אמרתי לכם. צדקתי. אני באמת מכוער/מטומטם/טיפש" קפיש?
 

Pearle River

New member
חחח גם אני חשבתי האמת ..

לא רציתי פשוט לקטול סתם. אדם שמניב אחוזים כ"כ יפים, אמור להיות חכם להבין מספיק שהם טובים. אבל שיהיה, מעל 60% זה טוב ובהצלחה.
 

jhracham

New member
הסיבה היחידה שאני שואל היא

כי אם אני לוקח כאילו עשיתי פסיכומטרי ומקבל 66 זה אומר בעצם שקיבלתי משהו כמו 540 שזה רחוק מאוד מה 700 המיוחלים
 

Pearle River

New member
אולי כי לא למדת כלום?

אנשים לומדים בד"כ כמה חודשים אינטנסיבים של בלי סוף חומר בכמותי, מילולי (וגם באנגלית); מלבד חומר תיאורתי מדובר על שיטות, זמנים, תירגולים אינסופיים, ספרים עבי כרך .. אם היית מקבל 700 על ההתחלה אז בשביל מה קורס או למידה?
 

jhracham

New member
אבל זה נראה שזה רחוק מאוד

ושיש המון מה לשפר ובכל זאת אנשים אומרים שזה ציון טוב להתחיל איתו האם אפשר לשפר כל כך הרבה במהלך הקורס ובלימודים בכלל ?
 

ohad60

New member
הדיאגנוסטי

קשה בכוונה ובכלל לא ברמה של הבחינה.... אז אל תקח אותו קשה, אגב גם שאר המבחנים כולל הסימולציות של קידום שתעשה עד המבחן עצמו, כולם יהיו ברמה גבוהה מהמבחן.
 

allmylove

New member
למה להיות כאלה חשדניים?..

אני לא יכולה לדבר בשם אף אחד אחר ששאל, אבל באמת שאין לי מושג מה לעזאזל אומר הציון של הדיאגנוסטי, המדריך בטח יסביר לנו בשיחה האישית איתו, אבל אתמול כשהוא חילק ציונים הוא לא הסביר. אני לא יודעת ציון של אף אחד אחר מהקורס אז אין לי מושג למה להשוות, ככה ש...חשבתי שפה יוכלו לעזור לי להבין אם יש לי סיבה להיות מרוצה מהציון או לא. באמת שאין סיבה להיות עוינים...
 
למעלה