דחו לי את הבקשה הראשונית ל SW

ShacharWeis

New member
דחו לי את הבקשה הראשונית ל SW

סיבה - לא צרפתי הצעת עבודה (קטגוריה 2) אבל אני בכלל לא צריך הצעת עבודה ואני קטגוריה 1 - ברשימת 38 המקצועות למה הם חשבו שאני בקטגוריה 2 ? בשום מקום בטפסים לא שואלים באיזה קטגוריה המגיש, חשבתי שיבינו לבד. צריך לצרף מכתב שמסביר שאני מעוניין בקטגוריה 1 ?
 
איזה מקצוע כתבתם למגיש הראשי?

אני בטוחה שהתחושה נוראית עכשיו אבל תנסו להרגע , אתם יכולים להגיש שוב!!!! אני לא זוכרת שצריך לסמן קטגוריה. כרגע בדקתי את הטפסים אין שום מקום שצריך לסמן את הקטגוריה. מה המקצוע המדויק שכתבתם למגיש הראשי? (המקצוע של הבן זוג לא נחשב) אם אין שום טעות בטפסים אולי תסרקו את הטפסים + הדחיה ותשלחו אמייל אלהם? מהנסיון שלי הקנדים טועים והרבה!!! המון המון בהצלחה! לא לוותר!!!
 
לא שלחת COVER LETTER עם הבקשה?

מקובל מאד לשלוח מכתב כיסוי יחד עם הטפסים בנוסח: לכבוד מרכז העיבוד נובה סקושיה מצורפים בזה טפסי הבקשה לתושבות קבע במסלול SW. הבקשה מבוססת על זכאות בקטגוריה 1 הואיל ומקצועי הוא מנהל IT נוק 0213, ויש לי ניסיון של מעל שנה במקצוע. כמוכן במבחן הניקוד הגעתי ל 82 נקודות, אודה לכם על עיבוד הבקשה בברכה, שחר וייס טלפון, כתובת , אי מייל. כדאי שתשלח את זה שוב עם מכתב נלווה, תציין שנראה לך שחלה טעות בעיבוד הראשוני ותבקש הסבר מפורט. לדעתי הם יוציאו לך אישור. אפשרות אחרת היא לשבת כמה שעות טובות על הטלפון ולדבר עם שירות הלקוחות שלהם (המספר מאחורי רשיון העבודה) קשה מאד להשיג אותם אבל בסוף מצליחים. בהצלחה.
 

ShacharWeis

New member
בשום מקום לא ראיתי שצריך COVER LETTER

גם בפורום כאן לא הזכירו את זה. אני אשלח שוב עם מכתב הסבר, לא יכול להזיק. תודה לכולם שחר
 

amirshuval

New member
לא צריך מכתב אבל כן

צריך לסמן checkmarks בצ'קליסט. ואם עשית טעויות בצ'ק ליסט (התכוונת להריץ את הבקשה בקטגוריה 1 וסימנתי וי על קטגוריה 2 בצ'קליסט) אז מבחינתם אתה בקטגוריה 2 ואם חסר מכתב מהמעסיק אז הבקשה תוחזר.
 

shuttles

New member
למה מכתב? כתוב על הצ'ק ליסט

אתה הרי מגיש את הצ'ק ליסט הממולא כדף ראשי של חבילת המסמכים. על הצ'ק ליסט כתוב סוג המסלול.
 
למעלה