דחוף!!

noniey

New member
דחוף!!

באמת שלא ידעתי למי לפנות ומבין כל הפורומים שגם יענו לי מהר אתם האופציה היחידה אז.. סלחה מראש אם זה לא המקום.. היום הייתי בכינרת עם המשפחה ואני ואחותי טיילנו במים ופתאום ראינו זוג מזדיין (בן ובת כמובן) בתוך המים ואז כשהם ראו אותנו הם הפסיקו ואנחנו עברנו כאילו כלום לא קרה... אז השאלה שלי היא האם אני יכולה להיכנס להיריון מזה למרות שהייתי רחוקה מהאיש באיזה שני מטרים.
 

noniey

New member
אני מאוד רצינית!

ידוע שזרע מת בסביבה לא מימית ובגלל שזה היה בסביבה מימית אז.... לוידעת! אבל היה לי חשוב לבדוק גם אם יצאתי הסתומה שבסתומות
 

i married Isis

New member
יצאת כזאת.

אתה הזדיינת איתו? לא. אז מה הריון? זרע מת בסופו של דבר, וגם אם הזרע נסחף אלייך [מה שנראה לי אבסורד] איך תוכלי להיכנס להריון? הזרע יבצע חדירה אלייך? o_O.
 

TheBeast

New member
לא.

ושוב- לא!
 

tsurisofer

New member
לא יכולה (כדאי שתקראי טוב)

יש מעט מאוד אורגניזמים בעולם החי שיכולים להתרבות באמצעות הפרשת זרע של זכר לתוך המים, וקליטתו ע"י הנקבות. עיקר בעלי החיים שמתרבים בדרך זו הם דגים, וכן יצורים דו-חיים (שיכולים לחיות הן במים והן ביבשה. למשל: צפרדע). כך, למשל, זכר המדוזה מפריש את זרעיו למים (וזה, ד"א, מה שצורב), ונקבת המדוזה קולטת אותן בשלב מאוחר יותר. על-מנת שתהליך זה יוכל להתקיים, זכר המדוזה מפריש כמויות עצומות של זרע למים, שכן, ככל שהוא יפריש יותר זרע, כך הסבירות שנקבה כלשהי תקלוט אותו גדלה. בפליטת זרע של אדם ממוצע, נפלטת כמות של בערך כף עד שתי כפות של זרע. לפיכך, הסבירות שזרע אחד יחדור לך לתוך הנרתיק, ועוד יפרה ביצית שלך היא אפסית עד בלתי אפשרית. תשובה טובה?
 

TheBeast

New member
../images/Emo12.gif../images/Emo47.gif

אתה בטוח שהזרע של המדוזה גורם לצריבה?
 

vkt

New member
גמני תהיתי לגביי זה

לצנעת דעתי - מה שצורב במדוזות זה החוטים האלה שיש להן מתחת.. והן גם משחררות את החוטים הללו למים.. ובגלל זה המים צורבים.. אבל לא נראה לי שהחוטים האלו הם זרע..o_O
 

vkt

New member
***ממממממממ

הזרועות שה משחררות - הן זרועות ציד ולא תאי זרע אשמח אם כותב ההודעה יאיר את עיני ויראה לי מקור מבוסס לכך שתאי הזרע הם אלו שגורמים לתחושת הצריבה
אני אוהבת ביולוגיה :)
 

TheBeast

New member
אכן מדובר בזרועות ציד..

שאיתן הן משתקות את טרפן. אותן הו לא משחררות- הזרועות נשארות מחוברות אליהן כל הזמן. הבעייה היחידה היא כשהמדוזה מתפרקת- כל התאים הצורבים פשוט צפים במים, ויעילותם עדיין תקפה. מה שאומר שבסוף עונת המדוזות, עדיין יש סיכוי לצריבה..
 

tsurisofer

New member
מדוייק יותר לומר:

הזרע של הזכר, וגם זרועות הציד של הזכר והנקבה צורבים. אין לי מקור מוסמך שיכול לאשר את המידע הזה, כי ראיתי את זה בתכנית בערוץ דיסקברי לפני זמן-מה, אבל אני חותם לך שזה מידע מדוייק.
 

tsurisofer

New member
תקשיבו, לא יפה לצחוק על הילדה

אמנם יש לה דמיון פרוע, אבל היא לא הילדה הראשונה ששואלת את השאלה הזאת. שמעתי כבר על בנות ששאלו אם אפשר להיכנס להריון מנשיקה, ושמעתי על בנות ששאלו אם אפשר להיכנס להריון אם בולעים זרע. אז תעזבו את הילדה בשקט..!
 

אפרת ה1

New member
אני מצטערת על שצחקתי הבנתי שהשאלה

שלה ממש נכונה והרבה יכולים לשאול אותה מבקשת את סליחתך
 
למעלה