דחוף!!!

RealityBoy

New member
דחוף!!!

המחשב נכבה לי לבד כדקה לאחר שמערכת ההפעלה עולה יש לי AVG ו SPYBOOT מעודכנים כבר פירמטתי את המחשב וזה עדיין לא עוזר. אני נואש.
 

ס פ י י ק

New member
לפני שהמחשב נכבה מופיעה הודעת

שגיאה כלשהי? אם לא, יכול להיות שאחד המאווררים לא פועל והמחשב מתחמם יותר מדי מיד לאחר העליה של מערכת ההפעלה.
 

RealityBoy

New member
אין שום הודעה מוקדמת לפני האיתחול

מחדש ולגבי המאווררים - הבעיה החלה רק היום בכול אופן הורדתי את ה DOWNLOAD ACCELORATED מהמחשב הרצתי שוב את SPYBOOT והבעיה נפטרה לעת אתה. אני מקווה שזאת הייתה הבעיה. חוץ מזה הורדתי את האנטי וירוס קפלסקי. הוא גוזל המון משאבים מהמערכת ביחס ל AVG האם זה שווה את זה? או שיש לקנפג את התוכנה בצורה כולשהי?
 

ס פ י י ק

New member
אני מניח שאתה מדבר על הקספרסקי*

1. הוא נחשב לאנטי וירוס הכי טוב כיום, אך אני חושב שיש אנטי וירוס אחד שלא רק שהוא יותר טוב ממנו, אפשר לקבל עידכונים חינם לשנה, והוא יותר קל למערכת. אני מדבר על האנטי וירוס של CA שמצא לי 2 וירוסים שקספרסקי לא מצא.. תוכל להוריד אותו מכאן 2.אני לא מכיר את ה - DOWNLOAD ACCELORATED שהורדת.. 3. לא "פגשתי" עד היום רוגלות שגרמו לכיבוי המחשב..
אבל יכול להיות שמדובר ברוגלה.. בכל מקרה תפעל לפי המדריך הזה נגד רוגלות. בהצלחה ומקווה שהבעיה לא תחזור על עצמה.
 

Mesarim

Member
יש תוכנות שמודדות טמפרטורה

אולי כדאי להוריד אחת כזאת, ע"מ לשלול את עניין המאוורר הפגום
 

RealityBoy

New member
יכול להיות מצב הפוך!!!

הבעיה חוזרת ונעלמת יכול להיות שצריך לתת למחשב להתחמם? כי כשזה קורה אז אני מדליק את המחשב כול פעם מחדש ורק אחרי זמן רב הוא מפסיק לכבות אוטומטית. הרצתי כבר שלוש אנטי וירוס וכלום גם ספייבוט ו AD-AWARE SE ולא עוזר. מצאתי כי כול עוד אני לא נוגע בעכבר המחשב לא כבה אז החלפתי אותו והבעיה עדיין קיימת. כאמור רק אחרי שהמחשב "מתחמם" הבעיה נפטרת. אם יש לכם עוד דברים שניתן לעשות אני יודה לכם מאוד
 

RealityBoy

New member
עוד דבר

כול פעם שהמחשב נכבה השעון מתחרפן - שעה שונה ותאריך שונה
 

Mesarim

Member
בטריה ?

BIOS ? נראה בעיית חומרה יש פורום מתאים בתפוז, נדמה לי
 

RealityBoy

New member
תן עוד פרטים

או הפניה מכוונת יותר כול דבר שאתה יודע זה יותר ממה שיש לי
 
קח את הפתרון-פשוט מאד

לחץ ימני על שולחן העבודה ( מקום ריק ),מאפיינים,שומר מסך, לחץ על כוח - power במלבן הראשון צריך להיות רשום -תמיד על בשאר המלבנים הארוכים - לעולם לא , או אף פעם . בלשונית הגדרות -לחץ על מתקדם ,לחץ על מוניטור או בעברית צג , ודא שבמלבן יהיה 75 הרץ -לפחות. אשר
 
למעלה