|דחוף| תחנת לב המפרץ...|דחוף|

מצב
הנושא נעול.

שרוך

New member
|דחוף| תחנת לב המפרץ...|דחוף|../images/Emo53.gif

|דחוף| תחנת לב המפרץ...|דחוף|

בס"ד שלום לחברי הפורום מקווה שאתם תעזרו לי כי זה ממש דחוף... אני בעז"ה הולך לאסוף את חברה שלי מתחנת הרכבת בלב המפרץ... הקטע או שאני אף פעם לא הייתי בתחנה וגם היא לא ירדה שם ואני די בלחץ.... האם התחנה ממקומות בקניון או במרכזית המפרץ? האם יש מעבר מהתחנה לקניון? היכן כדי לחנות תרכב שאני הולך להפגש איתה? בתקווה לעזרה שרוך
 

urilei

New member
אם זה עדיין רלוונטי

|דחוף| תחנת לב המפרץ...|דחוף|

בס"ד שלום לחברי הפורום מקווה שאתם תעזרו לי כי זה ממש דחוף... אני בעז"ה הולך לאסוף את חברה שלי מתחנת הרכבת בלב המפרץ... הקטע או שאני אף פעם לא הייתי בתחנה וגם היא לא ירדה שם ואני די בלחץ.... האם התחנה ממקומות בקניון או במרכזית המפרץ? האם יש מעבר מהתחנה לקניון? היכן כדי לחנות תרכב שאני הולך להפגש איתה? בתקווה לעזרה שרוך
אם זה עדיין רלוונטי
יש כניסה דרך החנייה של הקניון לתחנת רכבת לא נורא מסובך, מקסימום תשאל שם אנשים
 
סע באוטובוס

|דחוף| תחנת לב המפרץ...|דחוף|

בס"ד שלום לחברי הפורום מקווה שאתם תעזרו לי כי זה ממש דחוף... אני בעז"ה הולך לאסוף את חברה שלי מתחנת הרכבת בלב המפרץ... הקטע או שאני אף פעם לא הייתי בתחנה וגם היא לא ירדה שם ואני די בלחץ.... האם התחנה ממקומות בקניון או במרכזית המפרץ? האם יש מעבר מהתחנה לקניון? היכן כדי לחנות תרכב שאני הולך להפגש איתה? בתקווה לעזרה שרוך
סע באוטובוס
עדיף...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה