בס"ד שלום לחברי הפורום מקווה שאתם תעזרו לי כי זה ממש דחוף... אני בעז"ה הולך לאסוף את חברה שלי מתחנת הרכבת בלב המפרץ... הקטע או שאני אף פעם לא הייתי בתחנה וגם היא לא ירדה שם ואני די בלחץ.... האם התחנה ממקומות בקניון או במרכזית המפרץ? האם יש מעבר מהתחנה לקניון? היכן כדי לחנות תרכב שאני הולך להפגש איתה? בתקווה לעזרה שרוך