דחוף עזרה - הזרקה בשריר הישבן

דחוף עזרה - הזרקה בשריר הישבן

היי בנות,

אז היום הייתה לי שאיבה ivf2 ( עדיין בהלם - שאבו 15 ביציות
!!!!!), וממחר אני צריכה להזריק פרוגרסטרון ריטארד..
הבעיה היא שאני לא מוצאת סרטון הסברה על איך להזריק את הריטארד!!!!

אני יודעת שמזריקים את החומר לשריר בטוחס.. אבל האם זה עם המחט הירוקה ( מס׳ 21)..? כי היא ממש ארוכה.... וזה סופר מלחיץ..

אוף למה אין סרטון כמו לשאר הזריקות ??


יש טיפים לאיך לעבור את הסיוט הזה?..

תודה מראש על התשובות
 

שלגייה13

New member
אי אפשר להזריק פרוגרסטרון ריטארד לבד

זאת זריקה לשריר, וגם החומר שומני שמקשה על ההזרקה (כך הסבירו לי האחיות). את צריכה לגשת לאחיות שיזריקו לך.
בהצלחה!
 

טוליתי

New member
ברור שיש אפשרות, ואפילו רצוי.

אחרי הדגמה ראשונה, אין סיבה שלא - מדובר במיומנות פשוטה למדיי.
 

קולולה

New member
אין לי נסיון עם פרוגסטרון רטארד

אבל יש לי נסיון עם גסטון - פרוגסטרון שומני לטוחס


מחלקים "לחי" אחת של הטוסיק לארבעה רבעים ומזריקים ברבע החיצוני העליון. כן, עם המחט הירוקה כי חומר שומני לא עובר טוב במחט דקה

כדאי לעסות היטב אחרי.זה הטיפ הכי חשוב.

שוב מסייגת שאני לא מכירה את הרטארד, אבל יש לי חברה שלקחה את בעלה ללמוד אצל האחות והוא הזריק לה אחרי כן, אז מניחה שאפשר גם בהזרקה עצמית. אני את הגסטון הזרקתי תמיד לעצמי.
 

shoosh101

New member
רצוי לקבל פעם אחת הדרכה מהאחות -

זריקה לשריר היא יותר מסובכת מזריקה תת-עורית, והפרוגסטרון ריטרד הוא גם חומר שומני די כואב... אנחנו קיבלנו פעם אחת הדרכה, ואח"כ בעלי הזריק לי. אני מניחה שאפשר גם להזריק לבד, אבל דורש קצת אקרובטיקה. בעיקרון מזריקים ברבע החיצוני והעליון של הישבן.
אכן המחט היא ארוכה ועבה (וצריך להכניס אותה עד הסוף), לא נעים, אבל פחות נורא ממה שזה נראה. הטיפ הכי טוב זה להזריק לאט מאוד, וגם לעסות את המקום לאחר ההזרקה.
 

שלגייה13

New member
לי אמרו שאי אפשר

אבל ברור שכל דבר אפשר, ודאי שבן הזוג יעשה אם הוא מוכשר בדברים כאלה. להגיע לבד להזריק בישבן נראה לי קשה בלי קשר לחומר השומני ולכאב הזריקה.
אז בוא נשנה ל"לא מומלץ על ידי הרופאים והאחיות", בסדר? לי אמרו שזה מסובך מדי, ולא התווכחתי. ו היות שהפרוגרסטרון ריטארד הוא לא זריקה יומיומית ובדרך כלל גם מוגבלת בזמן (אני קיבלתי מקסימום 4 פעמים במחזור אחד אם אני זוכרת נכון) היה לי יותר קל לגשת לאחיות.
וכן, זה כואב
אבל לא נורא
 
לא עם המחט הירוקה

המחט הירוקה מיועדת לשאיבת הךרוגסטרון מהבקבוקון. את צריכה לקנות מחטים דקות. אחרי שאת שואבת עם המחט הירוקה, את מחליפה אותה במחט דקה, ומזריקה עם המחט הדקה. חשוב לחמם על ידי שפשוף בין כפות הידים את הבקבוקון עם החומר. מפחית מאד את הכאב של הזריקה. אין שום בעיה להזריק לעצמך בישבן. תלכי פעם אחת לאחות, שתדריך אותך בדיוק איך להזריק, לאיזה מקום בדיוק בישבן להזריק. ותבקשי להזריק בעצמך לידה.
 
אני מזריקה לעצמי - הינה כמה טיפים חשובים

ככה,
כל מה שנאמר מעלה זה ממש נכון, מחלקים את הלחי ל4 ומזריקים לחלק העליון הימני כאילו...לפני שמזריקים שמים קרח לאיזה חמש דקות ..וזה ממש ממש עוזר ומפחיד את הכאב כי הזריקה מעט כואבת, אני מזריקה 500 ככה שזה הרבה :( , לאחר הקרח מזריקים עם המחט הכי גדולה..אין מה לעשות זה שומני לכן אין ברירה, בזכות הקרח לא מרגישים את הזריקה, מיד אחרי שמסיימים שמים בקבוק חם חם למקום ההזרקה! ויושבים איתו כמה שיותר! זה ממש עוזר לפזר שם את החומר השומני, למחרת קצת כואב המקום בו הזרקת ולפעמים יכול לצאת גושון קטן אבל זה ממש לא נורא ועובר מהר,בהצלחה!!!
 
גם אני אמורה להזריק את הריטארד

כאשר אשוב לטיפולים... יש עוד זמן אבל מעכשיו אני מבררת פרטים. עד כה זה נשמע לי כואב למדיי...

חייבים להזריק עם המחט הגדולה?
ואם מחממים היטב את החומר? אז אפשר עם המחט היותר עדינה?
חייבים ללכת להדרכה אצל האחות, או שבעלי פשוט יכול להזריק בפלח צד ימין למעלה (לפי מה שהבנתי מכן... הפלח החיצוני...)

אאוץ'. מעכשיו אני ממלמלת אאוץ'.
 
עונה מניסיוני

היי,
אני הזרקתי אותו הרבה, ב4 מחזורים אחרי ההזרעה כל 4 ימים, בגדול לרוב בעל מזריק לי , אבל יצא לי להזריק לעצמי מול המראה
זה באמת לא נורא, אם שמים קרח לפני ובקבוק חם ממש אחרי זה באמת בסדר גמור, אכן האחיות אמרו לי שהמחט צריכה להיות עבה (הירוקה) למרות שחיממתי לפני את החומר בידיים ושמתי אותו על בקבוק החם שהוא כבר היה במזרק..בכל מקרה חומר הזה די קשה להזרקה, די לחצתי שהזרקתי אותו.אבל באמת שזה בסדר, תזכרי קרח לפני (ממש ממש מקפיא את המקום ומונע כאב) ובקבוק חם אחרי , תניחי פד עם אלכוהול במקום שהזרקת ועליו את הבקבוק החם! ותשבי איתו מול הטלויזיה, זה יעבור לך בקלות
 
תודה רבה מותק!!! טיפים שווים זהב


אעשה כל מה שכתבת כאן.
וחסר להם, חסר להם לעוברים האלה, הלא ממושמעים האלה - שלא ייקלטו הפעם!!!


את חושבת שאני צריכה ללכת בפעם הראשונה להסבר אצל האחיות, או שפשוט "לקפוץ למים העמוקים" ולהזריק בבית, במיקום שהסברתן אודותיו? (פלח צד ימין למעלה, חיצוני...).


תודה מכל הלב!!!
 
הם יקלטו!! חסר להם שלא

אני העדפתי שלא ללכת מכמה סיבות..קודם כל אני שולטת בתהליך..הרי אצל אחות אין קרח לפני...בקבוק אחרי, אווירה נעימה של הבית,ועוד
לכן העדפתי אני עם בעלי היקר לעשות את זה יחד! זה גם מקרב כזה
כאילו אתם עוברים תהליך יחד, יש בזה משהו טוב בזוגיות גם, ובעלי כל כך משתדל וכל כך גאה בעצמו שלא כאב לי..יש בזה משהו כיפי, באמת,אז לכן העדפנו שלא ללכת לאחיות, אלא לעשות אנחנו בדיוק כמו שאמרתי וזה באמת בקטנה, אבל תגידי לבעלך שלא ילחץ הוא צריך ללחוץ יחסית חזק ולהכניס את החומר, את המחט מכניסים עד הסוף..כן כן, אבל זה באמת לא ממש מורגש אחרי קרח! המון המון בהצלחה!
 
ואל תשכחו להוציא אוויר מהמצרק

שיישאר רק חומר,שייצא כזה קצת מהמחט עם האוויר,ושתוציא את החומר מהאמפולה בגלל שהוא שומני יהיה לך גם די קשה לשאוב אותו, אבל סבלנות לאט לאט הוא ייכנס כולו
 
נשמע לי כמו תואר שני, הזריקה הזו


חחח ואני מתחילה לרחם על עצמי קצת...

טוב נו... נגיע לגשר ה"ריטארד" - נחצה אותו.
תודה לך, את מקסימה!!! תודה!!! ותודה על כל הטיפים

בהצלחה ובשורות טובות
 

נועם@בת

New member
כמה טיפים להזרקה

לא הזרקתי ריטארד אבל אני מניחה שהחומר דומה במרקם שלו לגסטון.
הזרקתי גסטון פעמיים, בכל פעם שבעה שבועות, והתוצאות מופיעות בחתימה שלי.
מדובר בחומר שומני וסמיך שמצד אחד קשה לדחוף אותו החוצה במזרק, ומצד שני עלול להצטבר בשריר במקום ההזרקה, ליצור ג'ולות מכאיבות ובמקום קיצוניים אפילו אבצס. לכן חשוב להזריק לאטטטטטטטטטטטטטט ואפילו עוד יותר לאט מזה, ולעסות את המקום אחרי ההזרקה.

הטיפ הכי טוב שקבלתי היה לעסות את המקום עם מכשיר עיסוי חשמלי. לי בסיבוב הראשון היה מכשיר כזה שגם עיסה וגם חימם כך שזה היה מעולה. אחר כך השאלתי אותו למישהי ואיכשהו הוא לא חזר אלי. בסיבוב השני הסתפקתי בסתם צעצוע כזה לעיסוי וזה היה בסדר.

יש מזרקים טובים יותר ויש מזרקים טובים פחות. מאחר והידע שלי לא התעדכן 8 שנים, אני לא חושבת שאוכל לעזור. אבל לפני 8 שנים היו מזרקים מתוצרת גרמניה ש"החליקו" טוב יותר. תתייעצי עם הרוקחים או האחות בקופת חולים/ במחלקה בבית החולים. הכוונה היא מזרק שהבוכנה שלו מחליקה יותר בקלות ואז לא צריך ללחוץ חזק מידי. מאחר והחומר שומני זה די מתסכל ללחוץ חזק וכלום לא זז ואז לוחצים עוד יותר חזק והבוכנה נדחפת בבת אחת ומזריקה הרבה חומר פנימה.

לייבש את המחט לפני ההזרקה. אחרי ששואבים את הנוזל למזרק מוצאים החוצה את האויר וכמובן שטיפה קטנה של חומר יוצאת. הטיפה הזאת מקשה מעט על חדירת המחט לעור. מחט יבשה נכנסת יותר בקלות, יוצרת חור קטן יותר ולכן מכאיבה הרבה פחות. פשוט לנגב אם צמר גפן או טישו את קצה המחט. המהדרים ינגבו עם צמר גפן טבול באלכוהול ויחכו קצת לייבוש מלא.

לפזר את מיקום הדקירות. כאמור מזריקים ברבע העליון החיצוני של הטוסיק. אבל אם מזריקים פעם בקצה הימני של אותו רבע, ופעם בקצה השמאלי, ומגוונים יום בטוסיק ימין ויום בטוסיק שמאל, אז מקבלים נקודות דקירה רחוקות זו מזו. עם הזמן מכסים את כל השטח אבל לפחות לא דוקרים כל הזמן את אותו מקום.

מאחר והזרקתי בכל פעם כמה שבועות, הפכתי מיומנת עד כדי כך שפשוט לא הרגשתי את ההזרקה. זה גרם לכך שלא תמיד זיהיתי נכון איפה הזרקתי ולא עשיתי את העיסוי במקום המדויק מה שהוביל לקצת יותר כאב למחרת
.

שיהיה בהצלחה
בתיה
 
למעלה