דחוף - מסעדה מדרום לחיפה

דחוף - מסעדה מדרום לחיפה

לא בחיפה לא בעתלית ולא בזכרון לצהריים מעניין
 

prizman

New member
הסטייקיה בגבעת אולגה דווקא נחמדה

נידמה לי שיפודי אולגה זה השם, כשר אבל טעים. אופציה נוספת בתחנת הדלק של קיסריה, יש סושיה אכילה ובית קפה חביב עם אוכל בסדר גמור.
 
הסטייקיה באולגה נקראת -השיפודים של דובי

הכי לא מומלץ לאכול שם סטייקים ממליצה על השיפודים.
 

Shellylove

New member
באזור התעשיה של קיסריה/פרדס חנה

יש לך כמה אפשרויות
 

Forum User

New member
מעניין, או בשביל לשבוע?

כשאנחנו שם בצהריים אנחנו בד"כ מוצאים עצמינו בפרדיס (חומוסיה/שיפודיה שאני לא זוכרת את שמה במרכז המסחרי של הכפר), או לחילופין מדרימים לקויאה באיזור התעשיה של קיסריה. סימו ודובי בגבעת אולגה - רק אם אתם ממילא בדרך דרומה.
 

shahareytan

New member
אכן מופלאה!!!

למקום קוראים מינטו והוא צמוד לבר מסעדה בשם אג'נדה בתחנת הדלק פז שליד תחנת הכח בחדרה. הכי מומלץ להזמין מקום ולשבת על הבר בין 10 המקומות. אחרת יושבים באג'נדה אוכלים את אותו הסושי אבל קצת מפספסים את האוירה היפנית. אנחנו שם בכל הזדמנות, שווה ביקור! שחר
 
מופלאה?

לצערינו זו הסושיה היחדיה כאן באזור - ולכן יכול להיות שיצא לה שם. מופלאה, ממש לא. סטאנדרטית ומטה. יחסית לסושי - יקר. וצריך לזכור - כשרה.
 
../images/Emo177.gif הבית - עין חוד ../images/Emo45.gif

בלב יערות הכרמל כמה קילומטרים יפיפיים ומפותלים אחר עין הוד כפר משפחתי של מוסלמים ממוצע כורדי ומסעדה כפר קטנטן שמסתבר שכולו מורכב מבני משפחה אחת בלבד שבעבר נישאו נישואים בינם לבין עצמם ולאחר תוצאות שליליות הפסיקו (מלצרנו מחפש כלה... למעוניינות...) 40 שנה ורק כעת קיבלו גושפנקה חוקית למשכנם אין חשמל (גנרטורים) כביש גישה מתפתל ורעוע אבל יפיפה אמיתי שמהווה חלק מחוויית ההגעה למקום ולוקיישן... אולי אחד היפים בארץ 90 שקלים אין תפריט 24 מנות כל יום אתה מקבל מה מתבשל באותו היום כולל שתיה כולל הכל לשבת ולקבל את המסיבה הזו ברצף מתמשך וענוג ענוג הו כמה ענוג... שעתיים של תענוג צרוף מסע טעימות לתוך עולם האוכל הערבי האותנתי הביתי והאיכותי בישול ביתי טוב רוב המנות (להוציא כמה חריגות) מתובל בעדינות ובחוכמה כמה מנות ליגה לאומית חומוס ביתי גס וטוב חומוס תפוחי אדמה חמוד לאללה חומוס אגוזים מרגש ו"חומוס" (ללא חומוס) מפול רק מפול אליפות של ממש פיתות עבות טובות וחמות (הוזהרנו מראש לא לגעת...) סלט עלי סלק בר תגלית סלט יקרות ביתי וטוב זיתים סורים ליגה במיה ענוגה עד מרגשת מרק עדשים ביתי סופר טוב מעדשים צהובים ובצל על בסיס ציר בקר ביתי... סופר דופר מג'אדרה (שעשויה מבורגול ולא מאורז) שהיתה המנה הטובה ביותר ביותר ביותר ביותר ביותר בסרט לטעמי האישי גמבה ממולאת שאישית לא פירגנתי לה (טעמי שלי) ושכנים הגדירו כמנת האליפות שלהם כרוב וגפן ממולאים ענוג עדין וחכם ליגה מקלובה (אורז ועוף) אולימפיאדה אשכרה גמר 100 מטר באולימפיאדה אורז בזעפרן עם כבש ועגל חמוד, מהעגל לא התלהבתי, כבש היתה דגימה וחביב, אורז מעניין מולוחייה שלראשונה בחיי היתה לי טעימה והוותה לווי משדרג לאורז הנל לוביה ברוטב עגבניות מתקתק חמוד ומרענן סיניה כבש בטחינה, משהו אחר, בשר איכותי ומשכר בטעמו ברוטב נוזלי מאד ולימוני... סופר טובבבבבבב סופר סופר תבשיל בצל מתקתק ככה ככה עגבניות בתבשיל חריף מעט שהיה מעניין כבד עוף ולבבות צלויות בשמן וקינמון... over cooked אבל מעניין חציל מבושל בטחינה עם לימון (לא חציל על האש בטחינה אלא חציל שבושל ברוטב נוזלי על בסיס טחינה) משהו אחר וטעים מאד עוד מנות שזכרוני בלע אותן לבלי שוב... היו והיו... בקלאווה מפורודיס למטה... חמוד אבלא זה לא טוריקה הא קפה מרוכז וטוב כמו שרק בני דודינו יודעים להכין פירות טריים ואבטיח דבששששש ושיחה חופשית עם מלצרנו שהינו חלק מהמשפחה על דה והא בסך הכל חוייה שמאד נהנינו ממנה משהו ממש אחר אוכל טוב מנות ביתיות של ממש שמאפשרות לך הצצה למטבח אותנטי וטוב לא מסעדה מזרחית... בישול מעודן (ברוב המנות להוציא חריגים ספורים) תיבול ביד רגישה ומרגישה ובכלל חווייה של לדעת שיש "עוד הרבה בדרך..." תוך שאתה נהנה מאד ממנות מסויימות אבל עוצר תצמך מלהמשיך כי הכרס כבר מתחילה להתמלא וחלילה לך מלפספס תהמשך... שירות מפנק ומשפחתי ממש נוף מדהים ממרומי מצוק גבוה של יערות הכרמל והים הפרוש לפניך מלפנים אויר הרים צלול וזך שמלטף את פניך טוב יותר מכל מזגן ביום חם שכזה ואושר עילאי של טוב בלב כמו גם בבטן לאחר הארוחה מסבים המסובין לסלון המסעדה לקנח ולהשיק קפה על כורסאות נוחות וזהו סבבי אמיתי " ה ב י ת " מאמץ בחום כבית שלי באזור הזה תודה אישית וחמה למי שהמליץ
 

גסטרו

New member
האם היינו באותו מקום ????

באיזה יום בשבוע הייתם ? אנחנו היינו בשבת שולחן משפחתי גדול (לפני כשנה) רבע ממה שכתבת לא קבלנו ופרט לנוף לא היה דבר אחד ששווה בקור חוזר...
 

יויו13

New member
אתה לא בסדר מר חליל

מחר בבוקר בדיקות ואני בצו ם, עשיתי טעות וקראתי את השירה שלך , ועכשיו , אנא אני בא ? פתחת לי את האמ אמא של התאבון . אוף , קשה קשה . תודה יפיפה.
 

החתולית

New member
אחחחח... הפואטיקה של האוכל

כרגיל, תענוג לקרוא אותך, חליל. לדודי ודודתי יש בית בעין הוד, והם אוכלים בעין חוד באופן קבוע, גם כי טעים וגם כתמיכה בתושבי הכפר הבלתי מוכר הזה. אנחנו נוהגים לרכוש אוכל מאישה מעין חוד שפותחת דוכן במרכז עין-הוד, והדברים שהיא מכינה, מרנינים את בטננו ולבנו בכל פעם מחדש. תודה על הביקורת.
 
למעלה