דחוף!מחפש דיאלוג לגבר ואישה .בגרות.

rescue remedy

New member
דחוף!מחפש דיאלוג לגבר ואישה .בגרות.

שלום! אני מחפש דיאלוג בין גבר ואישה. דיאלוג יפה שהדמויות לא ייצטרכו לשבת כל הזמן אלא לנוע. אם למישהו יש עצות זה יהיה טוב.. אני מחפש דיאלוג שתהיה בו איזשהיא אמירה ולא סתם דיבורים.. אולי משהו ישראלי או על השואה שקשור ליהדות.. דחוףףףףףףףףףףףףףף בבבקשה!!!!!
 

אליקמה

New member
אוף, יש כל כך..

הרבה דיאלוגים שנונים לגבר ואשה והדמויות אף פעם לא "יושבות", זה לא כתוב, מה לעשות על הבמה זה תלוי בך, תחשוב על עצמך בזמן דיאלוג ותבין שכל הזמן אנחנו בפעולות. (חושבים- א´, אומרים - ב´ ועושים - ג´) אני ממליץ לך, אם אתה רוצה משהו מקורי ישראלי ובעל אמירה, לחפש אצל חנוך לוין, בטוח תמצא שם משהו מעניין. בהצלחה.
 
למעלה