דחוף - מה דעתכן לא מרגישה תנועות

בימבה 777

New member
דחוף - מה דעתכן לא מרגישה תנועות

היי אני שבוע 39 + 5 עליתי לעשות מוניטור שם נצפו צירים לא סדירים, תנועות עובר ודופק הכול כרגיל ברוך השם אבל אני לא הרגשתי את התנועות ולכן קיבלתי הפנייה למיון השאלה שלי נכון אני לא הרגשתי ככ תנועות אבל גם מוניטור וגם אולטרסאונד ארוך הראו שהעוברית זזה ואני לא הרגשתי מה יעשו לי במיון? הרופאה אמרה מקסימום תקבלי זירוז אני לא רוצה זירוז יכול להיות שמשהו הולך לקרות? ללכת? יש לי קטציק בן שנה וחמש בבית וזו נסיעה של שעה..
 

C a t o m

New member
ברור שללכת לדעתי!

תאמיני לי שאת לא רוצה לסכן את העוברית שלך ועכשיו יותר מהכל מה שחשוב הוא לבדוק שהכל תקין ושתצא בשלום! היא עכשיו הכי חשובה יותר מהרצון שלך בסוג לידה כזה או אחר, ויותר מהקטנצ'יק שאני בטוחה שיש מי שיטפל בו וידאג לו בהערדך! מקסימום תראה אותך עין נוספת בביה"ח ותגיד שאין צורך לעשות כלום, ואז גם תהיי רגועה יותר, אל תקחי סיכונים! ושיהיה בהצלחה!!!
 

IcNיה

New member
אני הייתי ממליצה לך לנסוע לבי"ח

תנועות עובר הקשר היחיד שיש בינך לבין העובר. בשבוע בו את נמצאת יכולה להיות הפחתה בתנעות בשל גודל העובר, אבל אם את לא מרגישה תנועות בכלל - את צריכה להיות תחת השגחה. עדיף לקבל זירוז וללדת קצת לפני הזמן ה"טבעי" תינוקת בריאה (בשבוע שבו את נמצאת זה ממש סוף ההריון) מאשר להסתכן בפגיעה פוטנציאלית בתינוקת.
 

דבששש

New member
מסכימה עם קודמותי ו...

אני מבינה למה את מתלבטת, עח למרות שלא הרגשת המוניטור והא"ס הראו תנועות. אבל כמו שקודמתי כתבה זה הקשר היחיד בינך לבין עוברך ואם חלילה יהיה מצב שבו הוא לא ינוע אפילו מחר למשל,ח"ו אז כיצד תוכלי להבחין בכך? סעי. better be safe than sorry
 

מצפה ל

New member
רוצה רק להוסיף

שאם את מקבלת זירוז בבית החולים, אז תדעי לך שכאבי הצירים הם יותר חזקים מציר רגיל ללא זירוז. אני בהריון הראשון קיבלתי זירוז ומאוד כאב לי רק אח"כ סיפרו לי שזה בגלל הזירוז. אז מספרת לך את זה לא בכדאי שתפחדי חלילה אלא בכדאי שתדעי ותבקשי אפידורל כמה שיותר מהר. בהצלחה, לידה קלה.
 
אתמול אמר לי הרופא שלי שבלידה

חוזרת הזירוז גם פועל יותר מהר וגם הצירים פחות חזקים אם כבר יש תנאים ללידה, כלומר מחיקה ופתיחה מסויימים.
 
האם עשו לך גם אולטרסאונד? לא

מספיק גרף של דופק ותנועות במוניטור. צריך לראות תנועות נשימה באולטראסאונד. איך המוניטור היה נראה? יש הבדל בין מוניטור של עובר ישן לעובר ער והיא הייתה צריכה לחכות שהוא יתעורר או להעיר אותו. בכל אופן זה מה שיעשו לך במיון.
 

אמאאור

New member
גם אם ראו תנועות במוניטור אבל את לא

מרגישה אותן, את חייבת ללכת להיבדק, כי אם חלילה תהיה בעיה, את לא תרגישי שיש בעיה, נכון? לנסוע למיון יולדות, להיבדק ולקבל החלטה ביחד עם הרופאים, זו ההמלצה שלי.
 
למעלה