דחוף!זקוקה לעצה

נורקס

New member
דחוף!זקוקה לעצה

מחפשת אפשרות לטיפול אלטרנטיבי (לא יודעת איזה) לאישה שמאושפזת כבר זמן רב בבי"ח בלינסון. הטיפולים חייבים להיות בבית החולים מכיוון שהיא משותקת ולא יכולה לקום מהמיטה. אשמח להמלצות לטיפול (סוגי טיפול) והמלצות למטפלים מעולים. פרטים נוספים במסרים. תודה ושבוע נפלא
 

0 אור 0

New member
קשה מאד להמליץ על טיפול אם לא יודעים מה הבעיה

ומה המצב הבריאותי, לכל הבעיות באשר הן , טיפולים אנרגטיים כמובן יכולים לסייע, אבל - אם הבעיה היא רק שיתוק (= פיזית) אז הייתי ממליצה דוקא על טיפולי מגע - עיסוי, שיאצו, דיקור, רפלקסולוגיה אם הבעיה קשורה למערכת השלד אז חלק מטיפולי המגע בכלל אסורים וכו' וכו' מה שכמעט בטוח שלא ניתן - ככל שידוע לי טיפולים בצמחי מרפא, שמנים ותזונה אסורים בבית חולים (בחלקו בצדק בגלל החשש להתנגשות עם תרופות, ובחלקו מטעמים לא קשורים של פרסטיז'ה)
 

ינוקא1

New member
חבל שאנשים מגיעים למצבים כאלו

ורק אז מחפשים רפואה אלטרנטיבית - אנחנו לא עושים קסמים. וכמובן גם אצלינו כשהבעיה קטנה הטיפול קל יותר , וכשהבעיה כבר גדולה , זה בעייתי יותר , דורש טיפולים רבים , והסיכויים להצלחה פוחתים. כמו אור אני ממליץ על טיפולים אנרגטיים , מגע וגם על דיקור. השאלה היא מהו המצב - ראשית מהי הבעיה , ושנית האם יש לה רצון אמיתי לחיות . יש אנשים שקמו ממצבים כאלו של שיתוק כללי וכו' , אבל הם היו פייטרים (אפשר לקחת למשל את סיפורו האישי של הפסיכיאטר האמריקאי הנודע מילטון אריקסון). בדרך כלל הם היו צעירים ולא מבוגרים. הם לא הסכימו לקבל בהכנעה את האבחנות הרפואיות שניתנו להם , הם רצו לחיות , התעקשו לחיות ונלחמו על זה. http://he.wikipedia.org/wiki/מילטון_אריקסון הבעיה היא שרוב האנשים במצב שאת מתארת הם כבר לא במקום הזה. למען האמת זוהי זכותם המליאה , והדבר היחיד שצריך לתת להם זה בעיקר הבנה אמפתיה ואהבה.
 

נורקס

New member
באמת חבל


צודק. אבל עכשיו זה כבר מאוחר לחשוב על "מה היה קורה אילו..." מדובר אגב באישה יחסית צעירה, בת 45. אני לא מפרטת לגבי המחלה מפאת שמירה על פרטיותה. אני בהחלט חושבת מאד זקוקה להבנה ואמפתיה, האם זה לא מה שכולם זקוקים לא? בריאים וחולים כאחד? כרגע אני בהחלט מחפשת משהו יותר בכיוון הזה של אמפתיה, הבנה וחיזוק נפשי ורגשי ופחות עבודה על הצד הפיסי. תודה
 

ינוקא1

New member
אכן להבנה ואמפתיה

כולנו זקוקים , כי פעמים רבות אנחנו עצמינו לא מבינים ולא אמפתיים כלפי עצמינו . . . אם זה מה שאת מחפשת אז כנראה כדאי לך ללכת על סוג הטיפולים ה"רוחניים" יותר כמו הילינג או "ליווי רוחני" וכדומה , אבל תבהירי למטפל או למטפלת שלדעתך היא זקוקה בעיקר לאהבה ואמפתיה , וזה מה שאת מצפה ממנו או ממנה לתת. (אם את למשל תפני למדקר אז הוא ישים מחטים וילך , או מטפל במגע לא בדיוק ישמע מה שיש לה להגיד אלא יעשה את עבודתו וילך , אז טוב שהבהרת את זה).
 

טאוֹ

New member
המטפלים במגע שאני מכיר

לא עושים את עבודתם והולכים... טיפול במגע יכול להיות, וצריך להיות, עם הרבה אמפתיה, הבנה, הכלה ותמיכה. גם אם הטיפול מתבסס על מגע ולא בהכרח על שיחה. כנ"ל לגבי מטפל בדיקורים - לפחות זה שאני מטופל אצלו אישית כבר שנים, הוא בהחלט כזה. ואני מניח, או לפחות מקווה, שזה נכון לכל מי שרואים את עצמם מטפלים ולא "עובדי קבלן ברפואה משלימה".
 

ינוקא1

New member
ציינתי ברמת העיקרון.

ברמת העיקרון מטפל במגע שלא ידבר , או מטפל בדיקור שלא ידבר - זוהי זכותם המליאה. ויתכן שהם עושים עבודה מעולה. אני אישית היום פחות מדבר , אני אומנם מעביר אמפתיה והבנה דרך המגע , אבל אם מישהו מחפש "דיבורים" עדיף שלא יפנה אלי. ועדיין אני יודע שאני מטפל מעולה במגע.
 

0 אור 0

New member
אני בדרך כלל לא מדברת בזמן טיפולים אבל

הדבר האחרון שאפשר להגיד על הטיפול שלי זה שאין בו אמפתיה, והקשבה ואהבה ותמיכה ... אין קשר בין דיבור לבין תמיכה - ודוקא לרוב האנשים מאד כיף ומנחם לקבל מגע בלי דיבורים. האמת היא שבמקרים בהם אני מרגישה שהבנאדם ממש זקוק לדיבור אני אפילו משתפת עם זה פעולה.
 
אם אין בעיה בדיבור

אפשר לנסות ( SE ( somato experience מיועד לשחרור טראומות וגם נותן כלים נפלאים לעבודה עצמית עם הקרניוסקרל, אפשר לעזור גם ללא דיבור .
 

michaelgor

New member
בחירה סוג טיפול

שלום קצת קשה להמליץ על משהו אם לא ידועים כל הפרטים - סוג המחלה, גיל החולה, רקע של מחלות, במה מטופל בבי"ח ועוד
 
למעלה